Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17201 til 17220 af 39386
-
funktion i trekant
Forumindlægi trekant ABC er vinkel C ret og linje BC=5 bestem AB( hypotenusen) som funktion af x, når AC=x har fået det til f(AB)=sqroot(x^2+f^2)er det ikk rigitgt nok???? -
Forkert opgavenummer
ForumindlægHey.. Jeg er lige kommet hjem fra Dansk skriftlig eksamen og har netop opdaget at jeg har skrevet det forkerte opgavenummer på.... Altså jeg har skrevet "Opgave 2" istedet for "Opgave 3" i sidehovedet. Jeg gik derfor med det samme ind på Lectio og skrev det til min dansklær... -
Mat A - Eksamensopgaver
ForumindlægHey..Jeg kunne godt tænke mig at øve lidt til den skriftlige eksamen (Htx - Mat A) der kommer snart. Jeg mener at have hørt, At opgaverne findes på undervisningsministeriet, men jeg kan bare ikke finde dem..Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Evt. nogen af jeg der ligger inde med dem sel... -
Søger underviser i MAT A (Odense)
ForumindlægSøger en der kan undervise i Mat på A niveau, odenseområdet. Prisen kan vi altid snakke om :-), Skriv såfremt det har interesse. -
Om særlige vilkår
ForumindlægJeg har prøvet at finde noget om særlige vilkår på nettet..men har ikke kunnet finde noget egentligt svar..(kunne selvfølgelig bare spørge en lærer..men jeg tror at det ville være et dumt træt af mig. Så i stedet vil jeg spørge jer:Ved I om der er en "frist" på hvornår man skal have at ... -
E.T.A Hoffmann:
ForumindlægHej People.Håber der er en der gider være så sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Har både lagt den danske udgave og min egen oversættelse af den. Vil virkelig blive glad hvis nogen tog sig tid til at kigge den igennem.Nalle K. E. T .A. Hoffmann: Das Fraulein von Scuderi (1819) Nove... -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
mht. selvstuderende stx
Forumindlæghej, jeg har lige fået brev om at jeg er blevet selvstuderende. går iøvrigt i 3.g. har haft for højt fravær og manglende opgaver, hvilket jeg ellers havde tænkt mig at rette op på, så det er noget møj. ved ikke helt hvad mine muligheder er nu, om jeg skal tage mine eksamener til sommer eller ej... -
Gitterkonstant
ForumindlægAfstand fra Laser til Prik: 45cmGitter 33L/mmAfstand fra 0-1. orden 8,8Kan forestille mig at man vha. af noget trigonometri kan finde de ønskede værdier, men ved ikke lige hvordan. Først og fremmest ville jeg beregne gitterkonstanten, derefter bølgelængden. Men hvordan ved jeg jo ikke. Men er det... -
digt af Mikael Strunge
ForumindlægEr der nogle der har læst digtet "Plasticsolen" af Mikael strunge? Synes nemlig jeg er kørt lidt fast i det og skal analysere det til min danske stil. -
Hvad betyder....
Forumindlæghej...Er der nogle der kan fortælle mig hvad klassiske ideologier er? -
Seriøsitet...
ForumindlægHej...Hvordan definerer du seriøsitet? Altså her inde på studi.dkMalfoy -
1 opg om ubestemt integral
ForumindlægUdregn denne ubestemt integral:S (2x+7)(kvadratrod x^2+7x-3)dxjeg har problemer med denne opgave... hvordan skal man løse den? -
Andengradsligninger
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp med den her: 1.For hvilke tal x kan x, x+1, og x+2 være sidernes længder i en retvinklet trekant? -
Blodtyper, hjæælp haster!
ForumindlægHej :) Jeg er lidt i tvivl med disse tre spørgsmål, håber nogen kan hjælpe. 1. En mand med blodtype A gifter sig med en kvinde med blodtype A. Vis med et krydsningsskema hvilke(n) blodtype(r) deres børn kan få? 2. En har blodtype B. Hendes børn har blodtype 0. Hvilke(n) blodtype(r) kan faderen ... -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet næste år. Og derfor har jeg valgt en linje med drama på B niveau. Hvis der er nogen der selv har drama på gymnasiet, vil I så ikke fortælle, hvad I laver? Mvh. Heidi -
Opgave 1305
ForumindlægHej alle mennesker der ude, jeg sidder inde med en elendig opgave der ikke gider virke på TI-85. Den lyder, {(x,y)|1<(med streg under) x<(med streg under)3 V 0<(med streg under)y<(med streg under) 2x^2-2x+3. PLeas help -
pH. VÆR SØD AT HJÆLPE MIG:)
Forumindlæg500 mL 0,1 M HCL blandes med 200 mL 0,1 M NaOH. Beregn pH.???Er der en der kan hjælpe med denne opgave, det vil være en KÆMPE hjælp! -
Rette engelsk:)
ForumindlægHej;) Er der nogen der vil rette et engelsk essay på fredag? Jeg bliver færdig med den fredag, og har aldrig skrevet noget lignende før, så jeg vil være rigtig glad, hvis jeg måtte sende den til en person, som vil rette den og kommentere... -
hjælp til spansk
Forumindlæghej er der en der vil se om der er fejl ved min oversættelse det er første gang jeg har oversat og jeg håber en der vil hjælpe :/ El pequeño príncipe rápidamente aprende a leer y escribir, pero hace demasiadas líneas de corte. La gente dice que está muy mal educ...
