Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17221 til 17240 af 41309
-
forfatter biografi.
Forumindlægjeg kan simpelthen ikke finde noget om forfatteren Dan Turélls. Nogen der allerede kender lidt til ham ?? eller ved i hvor, jeg kan læse noget om ham ?? -
Den mindste skrifttype
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SRP, men jeg har desværre lavet lidt for mange sider, og i stedet for at slette mit hårde arbejde vil jeg gerne finde en lille skrifttype, hvilket jo forhåbentligt kunne skære nogle sider ned, men jeg har ikke selv fundet nogle tilfredsstillende mellem dem Wor... -
Skrifttype til SRP
ForumindlægEr der nogen der ved, om det er i orden at bruge skrifttypen 'Arial Narrow'? Jeg har brugt den, og den får lige min opgave til at fylde 2 sider mindre, så den holder sig inden for grænsen på 20 sider. Jeg er dog meget bekymret for, om det er okay. -
Partier
ForumindlægHej er der nogen som ved hvorfor mange - ufaglærte arbejder vælger at støtte Dansk Folkeparti. ? og hvorfor mange elever og studerende vælger at støtte det radiakel venstre og enhedslisten ? håber i kan hjælpe :-) -
SU og fribeløbet.
ForumindlægDa jeg snart bliver 18 skal jeg til at ansøge om SU. Jeg går på ungdomsuddannelsen hhx. Der er bare det "problem", at jeg arbejder i min fritid, samt at jeg investerer mange af pengene. Jvf. SU.dk vil mit fribeløb "kun" være ca. 75.000. Indkomsten for mit arbejde vil være ca... -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
Dansk Folkeparti - fremtidsvurdering?
ForumindlægHej alle. Hvad er fremtiden for DF? Er de i fremgang eller tilbagegang? Eller andet? -
"insekt" - Claire Castillon
ForumindlægJeg har læst novellesamlingen "insekt" af Claire Castillon, og har nu skrevet mit individuelt værk, over den. Men da det er en meget ny bog, er der ikke mange der har læst den. jeg ville egentlig bare høre, om nogle herinde skulle have læst den? og om i evt. har noget i er faldet over... -
(xy+x^2)/xy
ForumindlægDer var på et tidspunkt en artikel i politiken om en matematiklærer, der brokkede sig over, at folk ikke kunne matematik. Han kom med eksemplet, at folk ikke engang kunne reducere ovenstående... Jeg er sgu selv i tvivl...:( Hvorledes?? -
Fransk afl., 163 ord
ForumindlægHejsa Nogen, der vil være sød at kigge oversættelsen igennem og rette de værste fejl? Opgavearket på dansk kan ses her: http://peecee.dk/upload/view/229584 Venligst vedhæft rettelserne i en wordfil, da min lærer fandt ud af det sidste gang og blev sur, hvilket han naturligvis ikke har ret til. Hi... -
Teknokratiet
ForumindlægHvilken ideologi tilhører teknokratiet? Er det en blanding af mange ideologier? -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP
ForumindlægForklar, hva dder menes med elektronegaktivitet og afgøre om en binding er polær eller upolær, f.eks. bindingerne N-H og P-H -
Internationale konventioners indflydelse på danske retsforhold
ForumindlægHejsa ;) Jeg tænkte på om, der er nogle der har et rigtig godt svar til dette spørgsmål: Hvilken indflydelse har EU-reglerne på de danske retsforhold? Altså hvilken betydning har de afgørelser EF-domstolen træffer for de danske retsforhold! -
Trist
ForumindlægHvor er det trist for alle dem, der ikke har søgt ind på deres drømmestudie i år, hvor adgangskvotienten er markant lavere. Hvordan tror I det bliver næste år? Stiger det markant eller vil det falde, på trods af den nye bonus-ordning? Folk vil vel stadig holde deres sabbatår? -
fald i snit
ForumindlægHej allesammen... har lige hørt en god nyhed, at snittene i de fleste uddannelser er faldet, f.eks. medicin er faldet fra 9,6 til 7,6 osv. jeg er lige kommet hjem fra ferie og har fået det at vide af en 3-4-5 forskellige personer, men ka ik finde noget om det på nettet. Er der nogen der kan bekræ... -
3 måneder = 94 del af ens liv?
ForumindlægJeg sad og så gillmoregirls -_-' De nævnte at 3 måneder var en 64 del af ens liv.. Mit spørgsmål er så: Hvordan regner man det ud? xD -
søger bøger til finansøkonom
Forumindlægskriv hvad I har... -
Krisen i EU
ForumindlægHej allesammen! Kunne en af jer give mig et svar på hvorfor vi har en krise i europa? :-D - og hvordan den økonomiske krise startede? . og til sidst hvad for nogle problemer der kan være ved krisen? Mange tak på forhånd! :-)) -
Irlands politik !!?
ForumindlægNogen der har en idé om hvilken politik der bliver ført i Irland? Om det er finanspolitik, erhvervs politik, eller bare om nogen har en idé om hvor jeg kan finde det? -
Luftmodstand
ForumindlægHey. Jeg sidder godt fast i at regne en ballistisk kurve hvor man medregner luftmodstanden. Jeg tænkte om der var nogle med nogle tips?.. Jeg har tilføjet et dokument hvor jeg har en formel jeg arbejder på. Alt hvad der er med fed er noget jeg er itvivl om og ikke forstår helt. På forhånd mange m...
