Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17221 til 17240 af 39386
-
bestemme en ligning for tangenten..
ForumindlægKu meget godt tænke mig noget hjælp til denne opg:\nden går ud på at man har funktionen \nf(x)=x^1,5 \nos så skal man bestemme en ligning for tangenten til grafen for f i punktet \nP(1,f(1)) \n\nSå er det lige jeg tænker hva sker der her..? ku godt bruge lidt hjælp... -
Keplers 3. lov
ForumindlægHejsa, er ved skrive SSO i fysik, hvor jeg bl.a. skal redegøre og forklare keplers 3 love. NU er jeg kommet til den 3. lov, og synes at den er lidt svær at forstå....\n\nNogen der kan hjælpe mig,\n\ntak -
Dansk Folkeparti: Konservative bør forlade regeringen. Hvad synes I om det !
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2005/12/23/050243.htm\n\nEnig eller uenig? -
MHC celler???
ForumindlægHvad er MHC I og MHC II celler??? og hvilken funktion har de hver især??\n\nDet jeg mangler er en kort definitation af \nMHC I og MHC II!\n\njeg kan ik finde en klar definition på det nogen som helst steder!! -
karakteren 12
Forumindlæghey folks jeg har en færdiglavet stil der mangler at blive læst korektur på. hvis nogen af jer seje folks har mod på at læse en halv side spansk, så kan jeg sende det til jer som en besked. tak på forhånd -
Lærerbrug af Fronter
ForumindlægHej. \njeg har gået på HTX på 1år i 5 måneder og der er stadig ingen af vores lærer der bruger fronter.\nEr ikke nogle krav om at de skal bruge det?\n- bruger jeres lærer det til at lægge lektier og opgaver ud?\n -
Hjææælp
ForumindlægHeej.. ´Det går finT med Lektierne . Men jeg et problem jeg "stinker" Til Diktat. Ved ikke hvorfor:( men hvad skal gøre for at blive bedre. Der er jo ikke så lang tid til eksamen:(Hvad Skal Jeg Gøre???? -
differentialregning
ForumindlægHvad betyder det når man i "to ligninger med 2 ubekendte" får 2 resulater? fx. har jeg i x2-7*x+16=x+1 , fået 3 eller 5 - Ved hjælp af Nspire :) MANGE TAK! -
Genreøvelse
ForumindlægJeg skal skrive en stil i dansk. Genren skal være en essay, og jeg tror jeg har rimelig styr på, hvad genren går ud på. Mit største problem er at finde en god indledning. Jeg er begyndt på essayet, men kun slutningen på den. Hvordan skal jeg starte den? Den skal helst fange læseren. -
Bogdisposition til skriftlig bograpport
ForumindlægHejsa :). Jeg har nu læst en bog og skal senere skrive en bograpport/boganmeldelse. Men før jeg skal det, er jeg nødsaget til at aflevere en bogdisposition til min lærer. Eftersom vi ikke har fået så meget information omkring, hvordan man skriver sådan en, er jeg lidt lost. Skal jeg gå ind og næv... -
Grammatik øvelser
ForumindlægHe, jeg har netop færdiggjort 3 mindre grammatik øvelser som jeg gerne vil have set igennem. Hvis den danske tekst er nødvendig for jer, så sig til hvilke sætninger det drejer sig om, ellers kan opgaver findes i "In der Praxis"Opgave 41 side 471.Heute Morgen kletterte die Katze auf dem ... -
ligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp. Jeg skal finde en forskrift for dækningsbidraget vha. formlen R(x)-C(x). R(x)=-0,8x2+110x C(x)=0,032x3-3x2+95x Dvs. -0.8x2+110x=0.032x3-3x2+95 -
differentialligning^2
ForumindlægHeyHar virkeligt et problem med nedenstående opgave... Ved slet ikke hvordan jeg skal komme i gang. Håber virkelig nogen vil hjælpe.Opgave 6a (November 2001):Figuren viser en skematisk tegning af en metalstang, der er fastgjort i en mur ved O. Metalstangen er påvirket af en lodret kraft i punktet... -
Beskrivelse !??????
ForumindlægJeg ved jeg har spurgt om dette sprøgsmål før, men det ville være til stor hjælp, hvis i kunne be- eller afkræfte mine udregninger: Opgave 7. Bestem ligninger for de to tangenter til cirklen med ligning (x-3)2 + (y -2)2 = 13 der står vinkeltret på linjen y = 0,75x +6 Linjens centrum har koordinat... -
engelsk stil
ForumindlægEr der er en venlig sjæl der gider at rette min engelsk stil for fejl? Det er en analyse af "The Wife and a half"(ikke et specielt godt sæt)Det er nemlig min sidste stil, og som de andre af mine sidste vil jeg gerne give den en ekstra skalle. Min lærer havde egentlig sagt at det var fri... -
RETTE ESSAY
ForumindlægER DER NOGEN DER VIL RETTE MIN ESSAY.DEN SKAL RETTES MED SPROG OG DET HELE::PLEASE:. -
firkant
Forumindlæg<A=125º. |AB|=30, |BC|=40, |CD|=50 og |AD|=20 Beregn firkantens areal BD^2 = AB^2 + AD^2 - 2*|AB|*|AD|*cos(A) BD2 = 355 hvad skal jeg så? -
Analyse af kunsten at græde i kor
ForumindlægKunsten at græde i kor Sidder med en analysemodel som skal besvars, men jeg finder ikke jeg har brugfor her på denne hjem side. Jeg skal kunne besvar dem her : Fatællemassige struktur -Hvordan er værket opbygge... -
Sygeeksamen, skriftligt
ForumindlægHej.Jeg har været indlagt på sygehuset i en lang periode, hvorfor jeg skal op til sygeeksamen, studentereksamen, i fagene. På onsdag skal jeg op i skriftlig tysk. Hvad skal jeg forberede? Jeg kunne godt tænke mig at læse tidligere års eksamenssæt. Er der nogen, som kender et link til undervisning... -
Hjælp til tysk HJÆLP
ForumindlægHej, er den nogen der er gode til tysk, som kan hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger? på forhånd tak.
