Resultater: 17281 til 17300 af 436512
-
Hvilke fejl har jeg ?
ForumindlægOpgave lyder således: Brug fremtid mindst 2 gange, se § 175 Brug nær fremtid (ir a + infintiv) mindst 2 gange, se § 298 Er der fejl og hvor ? En el futuro me gustaría emigraré de México, porque aquí en México, sólo la familia, pero aquí no hay ... -
Har desperat brug for en hjælper til at hjælpe mig med at beregne kemi.. Handler om rapporten Eddikesyre
ForumindlægHej alle :) Sidder og laver rapport, og er simpelthen gået i stå ved beregningerne :( jeg er simpelthen lost, og kan ikke huske hvordan de forskellige ting skal beregenes, evt. nogen der kan hjælpe mig over msn måske? Pleas, har virkelig brug for hjælp.. -
Har virkelig meget brug for hjælp til matematik-aflevering!!!!!!
ForumindlægJeg har fået en matematikaflevering for, hvor jeg virkelig er helt blank. Det er ligninger, så jeg ved godt, at det er noget jeg burde kunne, men jeg er talblind og har virkelig svært ved matematik. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Sammensat integral
ForumindlægOG DEN ANDEN OPGAVE: Nogen der kan hjælpe med at løse resten. Tak:-) -
magnetisme
ForumindlægHej alle. I skolen var vi i gang med magnetens tiltrækning. Hvor vi skulle se hvilke materialer af messing, kobber, jern, plastik, aluminium, nikkel, bly og zink der kan tiltrækkes.. Desværre synes jeg bare ikke at der var mange der kunne. fandt frem til at Jern kan og nikkel. Men jeg VED der e... -
problem med 1 sætning på tysk.
ForumindlægHey, hvordan siger man "det kunne være farligt at vise sympati for.."Mit bud: Es konnte Gefärhlich sein um Sympathie für... zu zeigen.er det rigtigt nok? -
Hvordan er et højskoleophold?
ForumindlægHejsa! Jeg er ved at overveje om et evt. højskoleophold er noget for mig, da jeg har hørt, at mange folk er blevet beriget i deres liv af det. Så mit spørgsmål er: Hvordan er et højskoleophold? Måske har du selv erfaring, har hørt om noget, eller ved noget om det? Så berig mig med din viden, og j... -
Forslag
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen som har nogle ider om hvad man kunne skrive om MÆNGDEBEREGNINGER og KEMI I HVERDAGEN. -
Hjælp til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal lave en disposition i engelsk til på fredag. Jeg skal vælge et underemne inden for de overemner vi har haft i løbet af året. Er der nogen der har nogle gode ideer, for jeg er helt lost. Overemnerne er: manipulation, history of rock,The USA, fear, thriller and horror og fight for you... -
HÅRFARVNING
ForumindlægHEJ!!!Nogen der er interreseret i at hjælpe os med at finde ud af hvad hårfarve indeholder kemisk, eftersom vi skal bruge det til en eksamensopgave. Er der nogen der ved det, eller ev.t ved hvor vi kan finde det så ville det være SUPER!!Mvh Den Blå Smølf -
Logaritme
Forumindlæg-(log(x) )^2+4(log(x) )-4=0 Jeg sætter log = z -z^2+4z - 4=0 Hvad gør jeg så? -
Har jeg lavet det rigtigt?(matematik)
ForumindlægHej jeg vil meget gerne hører fra jer, om det jeg har lavet her er rigtigt... vil meget gerne have hjælp, da det er meget vigtigt..1. Jeg skal finde værdimængden for 3x^2-10x+3.. jeg fik den til 2. Grafen for f har to tangenter, der begge har hældningskoefficienten 3. Jeg skal find koordinatsætte... -
mundtlig fremlægning.
ForumindlægHej. Har lavet en synopsis om forventningsklemmen og den skal jeg fremlægge mundtligt, så ville høre om der var nogen som gad hjælpe mig med at gør synopsisen/fremlæggelsen bedre? -
statistik og sandsynligheds regning
Forumindlæghej folkens. Da jeg skal aflevere en række opgave, som jeg ikke helt har forstået, hvordan man regner dem, kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Hvad er h(x), H(x), f(x) og F(x), og hvordan regner man det? jeg ved det er noget med noget hyppighed osv. Og hvordan finder man medianen, typetallet... -
Haster! Valgsystemer .
ForumindlægHeej. Håber virkelig at der er en som kan svarer på disse spørgsmål. (1) I forbindelse med præsidentvalget i USA bruges det valgsystem der hedder valg i enkeltmandskredse. I Danmark bruger vi forholdstalsvalg. Forklar forskellen mellem disse 2 valgsystemer. (2) Hvad er forskellen på det sikker... -
Produkt - tegneserie (handling)
ForumindlægOveremnet: En jord - forskellige verdener Delemne/underemne: Danskere i krig (konsekvenser) Vores produkt er en animeret tegneserie, som skal handle om de problemstillinger/konsekvenser der er i forhold til krig. Vi har alt om de pårørende, psykiske+fysiske mén der kan forekomme, risikoen f... -
bevægelsesanalyse
ForumindlægHej, Nogle der kan hjælpe med en bevægelsesanalyse af en flikflak??? -
kvadratrods regning som hovedregning!?
ForumindlægHej (= Jeg sidder her med nogle matematik eksamen B opgaver (hovedregning). Mit spørgsmål er: Hvordan dælen regner med kvadratroden ud af hvilket som helst tal? Jeg har altid brugt den forbandede lommeregner, så hovedregning har jeg slet ikke brugt. Og nu hvor jeg skal op til eksamen til maj/juni... -
Ond I sulet - NMA
ForumindlægJeg synes det kunne være spændende at få en lille debat i gang over tolking omkring denne tekst fra Naja Marie Aidt's vandmærket.. Jeg tænker at storesøsteren - som ikke kan lade lillesøsteren være - er jaloux, evt helt tilbage fra de var spædbørn og det forældrene pludselig har fokus på det ... -
kovalent binding?
Forumindlæghey :-) Jeg har læst lidt om kovalent binding, men kan ikke rigtig forstår hvad det er. Er der nogle som vil uddybe det for mig ?
