Resultater: 17201 til 17220 af 436512
-
napster
Forumindlæghey everybadyEr det mon en god ide at downloade napster 2,0, har ikke forstand på det der.takker -
TI-Nspire CAS software, hjælp........
ForumindlægHej Jeg har lavet et publishview-dokument...... men hvordan redigere skrift str. -
Reducer..
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave: Reducer 4 - 2 * (3b + 1) -
Rente
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med den her opgave som handler om renter...?Bestem Ko og r når, man får at vide at K3=600 kr. og K7=1000 kr. -
funktionstilvæksten
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x)= 3x2-1. Bestem funktionstilvæksten ud fra x0 = 2. Angiv den tilhørende differenskvotient. Bestem endelig f '(2). For, at bestemme fuktionstilvæksten indesættes det i formlen: f(x0 + h) - f(x0) = 3(2+h)2 - (2) eller er jeg galt på den? -
Educating Rita
Forumindlæghejjeg har lige læst educating rita, men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om rita klipper franks' øre af til sidst!Er der nogle, der kan give en forklaring på, hvorfor hun gør det, eller ikke gør det??? -
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHej.Er der en der kan hjælpe mig igang med dette: Hvordan kan det være, at man ønsker at hæve "den alder hvor folk går på pension", samtidig med at der er stigende arbejdsløshed?Opgaven er lavet noget tid tilbage. Jeg ønsker bare lige have lidt hjælp, hvis nogle kan give mig nogle nøgle... -
Funktion
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare hvad jeg skal i denne opgave...?I 1996 regner man med. at der var ca. 60 mill. ægyptere, og at befolkningen blev forøget med 1 mill. hver 10. måned.Hvilken årlig vækstrate svarer det til ? -
2 problemer
ForumindlægHejsa!Jeg skal finde skæringspunktet mellem to parabler, og har derfor sat dem lig med hinanden:10*0,93^x=4,14*1,11^xMen jeg får ikke det rigtige resultat. Hjælp :)Det andet problem er lidt længere:D=holdbarhed i døgn. T=temperaturenD(T)= 15,8*0,89^xK=kvaliteten af en dybfrossen pølse. x=tiden i ... -
Deutsch - Bitte helfen.. Karinz?
ForumindlægHey, undskyld at jeg har oprettet dette indlæg... (det andet så vidst lidt for uoverskueligt ud).. Håber der er en der hurtigt vil kigge den igennem for de groveste fejl. på forhånd tak!:D Überall in dem Luftschutzraum befinden sich viele Menschen. Während sie in Geborgenheit im Keller saßen, war... -
Den franske revolution
ForumindlægHej alle...Efter jeg er startet i gymnasiet er jeg for første gang i hele min skoletid begyndt at have "rigtig" historieundervisning. Her refererer min lærer ofte til den franske revolution, og jeg har ingen anelse om hvad det er, ud over, at der var en fire stykker af dem og at det var... -
Gasser
ForumindlægHej allesqammen, hvil lige spørge om... hvis man har en gas, som udsættes for 1 bar ved 20 grader celsius, og har en densitet på 0,58 g/, hvordan kan man så finde hvor mange liter den fylder? -
Platoon
ForumindlægHej Er der nogen herinde der har set filmen Platoon? Jeg vil gerne perspektivere den i forhold til Iliaden og den heroiske krig. Men ved ikke hvordan? Nogen der kan hjælpe mig? -
Fremmede
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en projektopgave om danskernes syn på fremmede :-). Derfor vil jeg gerne høre, hvilke emner i kommer til at tænke på i forhold til emnet! Håber i vil hjælpe og give jers bud - tak :-) -
Folkens hjælp mig og min veninde nu! :(
ForumindlægHar fået en opgave for, som lyder på "Skriv et kort sammenhængende oplæg om kommunikation, herunder udregning af begrebet tekst/kontekst... HJÆLP os !!! -
indsæt billede i latex
Forumindlæghvordan kan jeg indsaette et billede i latex -
Rapport om Transformation og overførsel af energi.
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg skal skrive en rapport om Transformation og overførsel af energi. Jeg har den for til i morgen, og jeg er virkelig lost. Jeg kan ikke finde ud af det, og min lærer lovede at hjælpe mig, men har endnu ikke gjort det. Jeg havde egentlig tæ... -
benyttelse af tretrinsregl til at beregne f'(x)
ForumindlægJeg har fået opgaven: Givet funktion f(x)=-x^2+3x a. Benyt 3trins reglen til at beregne f’ (x). Jeg er gået i stå og kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre, da det er et nyt emne vi lige er begyndt på, og synes ikke jeg kunne bruge bogen til hjælp. f(x) = -x^^(2) + 3x = ... -
f '(x0)
ForumindlægIdet f(x) = ax2 + b skal f '(7) bestemmes ved hjælp af 3-trinsreglen. Bestem derefter på samme måde f '(x0) Nogle der kan hjælpe med, hvorledes denne opgave løses? -
Hjælp til kemi aflevering burde være nemt !!! hjælp
ForumindlægBeregn hvor mange mL alkohol der er i hver af ingredienserne og dernæst i hele drinken. - Vodca 40 % - Gin 40 % - Tequila 40 % - Triple sec 30 % nogle der kan hjælpe mig? :)
