Resultater: 17321 til 17340 af 436512
-
please..er der nogen der har læst de anstændige??der er noget jeg ikke kan finde ud af
Forumindlægsådan lyder de spørgsmål, jeg ikke kunne svare på.-er der en skift i fortællertypen?-hvordan er sætningsopbygningen. er der brugt korte eller lange sætninger?håber der er nogen der gider hjælpe. jeg vil være meget taknemmelig. -
Hoppebold
ForumindlægHej, jeg kunne godt bruge hjælp til opgave c og d i opgave 1 i linket. På forhånd tak Håber det kan åbnes http://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2011/fysik_A_htx_foraar2011/# -
kemi...Haster
ForumindlægHey.. er der ikke nogle, der vil rette disse opgaver...???På forhånd tak..1) Afstem reaktionsskemaet: AL + o2 ---> AL2O3= 2 AL + 1 ½ O2 --> AL2O3En oinforbindelse består af ionerne Fe3+ og CL- Opskriv formlen for denne kemiske forbindelse.Kan simpelthen ikke huske det, og det er rimelig vig... -
hjælp tak! :)
ForumindlægHej, jeg ville lige spørge om nogen ville være sød at rette denne stil! Har virkelig svært ved engelsk?, Tak på forhånd :-D The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a pray... -
spyware!!!
Forumindlæghey folkensnår jeg går på nettet får jeg et lille vindue på min skærm der siger spyware detected on your comp. Hvad skal jeg gøre, jeg aner ikke engang hvad det er:(...er der nogen der ved noget om det?takker -
Hvis det tal man slutter med....
Forumindlæger 84 % af det tal, man starter med, hvor mange % har man så lagt til og derefter trukket fra??? Jeg mener det er 40% hvad mener i Hilsen Søren -
Økonomiske kredsløb spørgsmål
ForumindlægSpørgsmål om det økonomiske kredsløb: Hvad vil der ske, hvis hver af disse ting skete?: 1. Hvis staten køber nye tog i Tyskland til erstatning for IC-4 2. Hvis renten falder? 3. Hvis Euroen falder i værdi i forhold til US-dollar, Yen og den kinesiske valuta? 4. Hvis pensionsalderen ... -
datastudie!
Forumindlægnogen der ved hvordan man får fat i programmet datastudie?takker på forhånd! -
Oversættelse
ForumindlægHejsa, er det nogle som har lyst til at rette følgende oversættelse? Takker!All residents must freely and uninvited submit the restriction in the free self-expression, which the responsibility the shared life on student hostel do. Specially the students demand for peace to study and night's r... -
DNA / kromosomer
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at forstå begrebet DNA. Jeg har forstået DNA molekylets detaljerede opbygning, men jeg mangler forståelse for det store og hele billede - derfor har jeg brug for at få besvaret følgende spørgsmål: Er de enkelte DNA molekyler sammenbundet med histonerne, det der... -
udtale
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (: -
ATP
ForumindlægHvad er ATP præcis? Kemisk/biologisk energi??? iform af varme? Kan man måle det? -
Verifikation af løsninger til andengradsligningen
ForumindlægEn frisk sjæl der kan hjælpe mig igang med dene opgave? Jeg ved allerde at jeg skal bruge kvadratsætningerne, men det er bare lige hvordan. På forhånd tak og god lørdag :) -
Gennemlæsning af samf.
ForumindlægEr der én venlig sjæl, som har tid og lyst til at læse min samfundsfags afl. igennem?Den ska afleveres på mandag.. -
Haster - lidt kringlet
ForumindlægHar her skrevet en kort lille tekst på spansk og giver jer lige 'min danske' version med også. Jeg synes måske, min spanske version er blevet lidt kringlet gramatisk. Håber i veil se på den. Skal aflevere den + mere af opgaven selvfølgelig, imorgen tidlig. På forhånd tak (: ! DANSK: Jeg k... -
ANDENGRADSLIGNINGER -hjælp!
ForumindlægHvordan løser jeg disse?? 8X2-10x-12=0 8X4+3X2−12=0 2X2−2X+2=4 4X2+2X+2=0 -
sig farvel i tide gennemlæsning?
Forumindlæghej:) er der nogen der gider læse min analyse af novellen sig farvel i tide? På forhånd tak:) -
Hjælp til at reducere
ForumindlægEr der ikke nogen, der lige kan hjælpe mig med at reducere udtrykket: A=x*2x+2*x*h+2*x*2x*h -
Hjælp med spørgsmål
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe med at svare på spørgsmål?: 1)hvorfor indeholder arterier muskler -
Differentialligninger
ForumindlægHej, er der nogle, som gerne vil hjælpe mig med b'eren og c'eren i denne opgave?
