Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 17281 til 17300 af 23785
-
Flertal?
ForumindlægHvis man nu vil skrive, de har fået en masse kritik. Vil man så skrive: Sie haben viele Kritik bekommen. Eller vil man skrive: Sie haben vielen Kritiken bekommen. Hvad er reglerne for endelser på fx viele ?? Tak på forhånd! -
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
Bestemme funktion
ForumindlægGoddag Jeg har fået stillet en opgave hvor jeg skal bestemme tallene a og b i en funktion beskrevet udfra f(x)=ax+b formlen. Jeg får opgivet følgende: x = loddets vægt i gram y = fjederens position Jeg har smidt de koordinater ind jeg har fået i Graph programmet og har givet mig en tendenslin... -
Historie
ForumindlægEr kildekritikken en kvalitativ metode? -
The Aboriginal peoples- hjælp
ForumindlægHej, om ikke så længe skal jeg op i mundtlig eksamen i Engelsk. Jeg har valgt emnet "The Aboriginal peoples". Jeg vil helst fortælle de relevante eller vigtigste ting om den kultur gruppe, men er dog lidt i tvivl om hvilke ting der er relevante eller vigtig at fortælle om til den mundtl... -
større skrftlig ider?
Forumindlæghej allesammen vil lige høre, skal snart beslutte mig en emne til, større skriftlig opgave. derfor vil jeg høre hvad i synes der er en god ide at, skrive om som kan give god karekter. tak på forhånd -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
HJÆÆLP!! HURTIGT OG VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig, der nogen som kan besvarer mit nedenstående spørgsmål. DET ER VIRKELIG VIGTIGT Hvilke indflydelse havde modstandsbevægelsen haft på Danmarks befrielse d.9 april?? -
planer
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil sætte mig igang med den her opgave? bare en forklaring på hvad man kan gør ? " I et koordinatsystem i rummet er givet tre planer med ligningerne x+y+z=6 2x-y-z=1 x+y-2z=3 Gør rede for, at de tre planer har netop ét punkt fælles, og bestem koordinatsættet til ... -
Sigma-algebra
ForumindlægHej igen.. Jeg forsøger stadig at forstå sigma-algebra... Jeg er nu gået over i en mere grafisk tankegang... Hvis X er defineret ved Og lad A1 og A2 være defineret ved Så har vi en σ-algebra defineret ved Σ = {X, A1, A2, A1c, A2c, (A1∪A2), (A1∪A2c), (A1c∪A2),... -
Srp - velfærdsstaten
ForumindlægHej , Jeg skal skrive Studieretningsprojekt i Samf/historie og vil gerne have om velfærdsstaten! Men jeg ved ikke hvordan jeg skal vinkle det! nogen ideer? -
Dansk skriftlig fremstilling - åh nej!!!!!!
ForumindlægJeg fandt ud i dag, at jeg havde misforstået det billede der var ved opgave nummer 3 - novellen om hænder. Jeg valgte overskriften "Med livet i hænderne" Jeg så billedet som to hænder der sådan giver hånd som en aftale, og det mener jeg, at man kan se i min novelle, fordi der er en ... -
Ludvig Holberg - Hjælp
ForumindlægHej derude! Håber der er nogle der kan komme med nogle inputs til min DHO opgave - er gået lidt i stå i historiedelen! Hvordan fremstiller Ludvig Holberg samfundet i oplysningstiden? Altså hvordan er hans syn på det? også hvad hans syn på klasseforskellene i den tid? På forhånd tak! -
"Spinder" Cecilie Eken. HJÆLP :-)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til afgangseksamen i dansk, og mit fordybelsesområde er identitetsrejse. Jeg har valgt teksten "spinder" af Cecilie Eken, og ville høre om nogle af jer, har arbejdet med den og måske ville give mig lidt hjælp. Tak på forhånd. Mia -
Alfa-helix og beta-sheets
ForumindlægEr der nogen aminosyrer, der er mere tilbøjelige til at indgå i alfa-helix eller beta-sheet strukturer i proteiner? Jeg forestiller mig lidt, at aminosyrerne på en måde skal være fleksible for at indgå i en alfa-helix eller i beta-turns, men jeg ved ikke, om det er rigtig. Eller i så fald, hvilke... -
Aflevering
ForumindlægHej, har brug for hjælp til at få min aflevering rettet igennem for fejl. Er der en som har mulighed? Hilsen Caroline -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Er det en artikel?
ForumindlægHej jeg skal spøger om det her er en nyhedsartikel eller en baggrundsartikel? -
Valgfag - psykologi vs erhvervsøkonomi
ForumindlægNu hvor vi snart skal vælge valgfag er jeg kommet i tvivl om, jeg skal vælge psykologi eller erhvervsøkonomi. Hvad synes I? -
Eksamen på mandag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen på Tirsdag, Så håber i kan hjælpe mig her, kender i nogle gode måder at forberede sig til Dansk mundtlig Eksamen, fx. nogle opgaver på nettet? :) Håber i kan hjælpe
