Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17281 til 17300 af 60879
-
SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT
ForumindlægHej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009? -
Eksamen 2007 STX opg. 14
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Hvor jeg mangler den sidste opgave, jeg har fået det forklaret, men jeg kan ikke finde ud af at isolere h. En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er det samme som ... -
Engeelsk!!
ForumindlægHej. - Jeg skal op i skriftlig engelsk. Er der nogle unikke metoder til at forberede sig en del på! -
Tysk EKSAMEN! 24 timers forberedelse.
ForumindlægHej. Jeg skal op til min tysk eksamen i morgen (d. 21/6) kl 12. Så hvis jeg kan nå at få et par hurtige svar inden da, ville det være meget nyttigt! Mit tysk er meget dårligt så kunne godt bruge lidt hjælp til forståelse af teksten. Har fået en tekst af Ingeborg Drewitz. Den hedder: Nacht. ... -
Matematik A stx eksamen.. Hvad synes i ?
ForumindlægHey allesammen. Jeg var op til matematik A idag og ville høre om nogen af jer gider at uploade jeres opgaver ind? Det kunne være meget rart at sammenligne resultater så man har en ide om hvad man har rigtigt og forkert .. Vil også gerne høre om hvad I synes om dette opgavesæt? -
Mundtlig eksamen -bevis for konstanten b?
ForumindlægHej jeg sidder og øver til mdt mat og skal udlede formlerne (lave bevis) til bestemmelse af a og b i forskriften for eksponentielle funktioner: f(x)=b * a^x Altså jeg skal lave et bevis for a og b At udlede a er ikke noget problem. Gør det ved at bruge to punkter og sætte det ind i formlen for a.... -
nogen der gider rette et engelsk essay på ca. 800ord?
Forumindlæghar lavet et essay der omhandler en novelle a piece of wood og vil spørge om nogen gider se den efter for fejl, har selv rettet lidt på den. -
engelsk c. Philips Dick "human is"
ForumindlægHej. er der nogen der har læst "Human is" af Philips Dick og som kan hjælpe mig med at par spørgsmål jeg har, eller hvis i ligger med en analyse af den ville det være en fantatsisk hjælp. sidder og er i nød her alt hjælp tages imod med en kyshånd -
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, med hensyn til mit engelsk!!!
ForumindlægVi har fået en tekst ved navnet The Sniper, måske kender i bogen Blue Cat, som i nok alle har haft. spøgelsmålet lyder sådan . "One man's terriost is another man's freedom fighter". Discuss this statement, DVS diskutere udtalelsen.. Jamen jeg har bare ikke en idé hvad det er jeg... -
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Inverse eksponentielle funktioner - EKSAMENS SPØRGSMÅL
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt fast i eksamens forberdelsen ved et spørgsmål og det lyder: Redegør for inverse eksponentielle funktioner – logaritmefunktioner, herunder definitionsmængde, graf og regneregler. Er der nogen som muligvis kunne komme med en forklaring til hver del. -
vedaer og upanishader
ForumindlægHej folkens jeg skal op til religions eksamen imorgen og vil være sikker på disse ting: ' hinduismen, de har upanishaderne og vedaerne, det er nogen hellige skrifter de har , men hvad er forskellen for disse ? -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??
ForumindlægHej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede -
Please har behov for hjælp. passiv dansk-engelsk oversættelse!!!
Forumindlæghey, jeg har skide brug for noget hjælp, jeg dumper sgu snart i engelsk, hvis jeg ikke forbedrer mig. Så er der nogle der er søde nok til at tjekke den lige igennem for mig. Såå redder i min dag(JEG MENER DET)de fleste af dem er passive sætninger:Oversæt:1. Stykket blev formodentlig skrevet af Be... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
Oversættelse til korrekt engelsk - meget gerne hurtige svar
ForumindlægJeg har noget tekst jeg gerne vil have lidt gramma-respons på. Teksten kommer her: Hi You would like me to write a letter in which I explain why I will like to work as a volunteer at the project. When I was offered work at the project, the first thought that came into my head was that it was a pl... -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej alle Jeg valgte oprindeligt Spansk A da jeg skulle søge ind på gymnasiet STX. Jeg er dog blevet i tvivl, om jeg skal skifte til Tysk B. Jeg synes der er mange fordele og ulemper ved begge valg! Det gode ved spansk er, at jeg får 5 A-fags bonus, plus så starter man fra begyndelsen af med n... -
Politik og ideologi i opbrud EKSAMEN PLS
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder og laver et synopsis ud fra emnet: politik og ideologi i opbrud. Jeg vil bare lige vide om jeg er på den rette vej? og meget meget, gerne nogle ideer til underspørgsmål. Problemformulering: Hvad er baggrunden for, at partierne mister deres traditionelle vælgere, som de... -
Kontraktmodellen til det er ganske vist eksame imorgen haster:-)
ForumindlægHej SP;-) Jeg skal til eksame imorgen meget tidlig, jeg har øvet og fået hjælp fra jer her inde fra tusind tak for det! Men jeg mangler bar et punkt det er analysemodellen, jeg har valgt kontraktmodelen, ( mange kalder den, hjemme ude hjemme) Men kan ikke helt forstå den har søgt på youtube, osv....
