Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17321 til 17340 af 170164
-
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh. -
nyttefunktion
ForumindlægJeg har en nyttefunktion der hedder u=ab/100 a=8 b=2 Jeg skal lave en nyttefunktion ud af disse oplysninger. Jeg kan se at bytteforholdet er 8 til 2. hvis jeg tegner a ud af 1. aksen. vil det så sige at jeg hver gang jeg har 8 a er villig til at opgive 2 b? dernæst. hvordan tegner jeg en sådan ... -
HASTER - RETTELSE AF GRAMMAFEJL I ET UDSNIT AF EN STIL!
ForumindlægHej, er der en der hurtigst muligt vil rette dette udsnit for sprog- og grammatikfejl? Hvis du/I har nogle bedre formuleringer end jeg har brugt modtages dette også med pleasure:) På forhånd MANGE TAK! Med venlig ShockwavesLatest I have been reading the autobiography of David Beckham at english a... -
enorm stigning på adgangskvotienterne
ForumindlægMange af adgangskvotienterne er steget voldsomt i år. bemærksesværdigt stiger blandt andet HA (Almen) fra CBS fra 7.0 til 7.6 altså med 0.6 pct. Medicin, psykologi, jura m.m. samt de karaktertunge uddannelser (Statskundskab, International Business) lader også til at stige gevaldigt. Hvad er jeres... -
Hvor skal jeg læse statskundskab/samfundsfag?
ForumindlægJeg er lige ved at være færdig med 2.g og i løbet af 3.g (og 4.g) skal jeg til at finde mig et universitet at studerer på.MEN hvilket skal jeg vælge? Hvor er det bedst at studerer statskundskab/samfundsfag?Håber at få lidt vejledning her, for dem fra uddannelesescentrene er ikke for kloge. -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Dansk -> Fransk, kort, til i morgen :)
ForumindlægHey. Håber på hjælp. Jeg har ikke adgang til ordbog eller grammatik, så der er nok en del flere fejl end der plejer...Dansk:Den franske instruktør Louis Malle er født i Thumeries i det nordlige Frankrig i en meget velhavende familie i 1932. Han har gået på den franske filmskole i 1951-52. Hans fø... -
point/karekter
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Pls hjælp er helt lost!
ForumindlægJeg har fået følgende opgaver som jeg skal have løst.. min mat afl skal afleveres i morgen.. og jeg har virkelig brug for lidt hjælp til den her!... Opgaven lyder således:I begyndelsen af året 1980 deponeres forskellige radioaktive isotoper. Som bekendt aftager mængden af radioaktiv isotop ekspon... -
Differentialligninger
ForumindlægHey er der nogen derude der kan hjælpe med at løse følgende opgave? -
Spansktalende geni søges
ForumindlægLige meget om du er dansker, svensker, koreaner osv. bare du kan tale/skrive spansk.Skal til spansk eksamen til sommer, men er bange for at knække sammen under eksaminationen.Derfor leder jeg efter én eller flere der gider at skrive til mig (på spansk) enten herinde, pr. mail eller via. MSN, så j... -
Tjen kassen i udlandet!
ForumindlægHej Jeg vil gerne læse videre her efter sommer på en lang videregående uddannelse, men der er ansøgningsfrist d. 5. juli de fleste steder og jeg har stadig ikke besluttet mig. Men jeg har øjnene åbne for et par stykker. Det skal siges at jeg ikke har nogen speciel interesse for nogle af fagene, ... -
Kan man blive læge, hvis man tager dette?
ForumindlægHejsa! Bare hurtigt spørgsmål.. Hvis jeg tager studieretningen Matematik og Geografi på gymnasiet, er der stadig chance for, at jeg kan blive læge? Eller skal det være Matematik,Fysik,Kemi? Hvis jeg vil være læge, er der chance for at blive det med disse karakter i folkeskolen? Ma... -
Flybillet fra Beijing til Tokyo - pris???
ForumindlægHey. Her til vinter skal jeg til Kina med mine forældre i tre uger. Vi har overvejet at kombienre det med et 4-ugers ophold i Japan. Har prøvet Air Japan's hjemmeside, men kan slet ikke finde nogle priser for Beijing-Tokyo t/r ruten. Nogle IT-guruer der kan hjælpe??? :) -
Hjælp. Er mega nervøss
ForumindlægHej SP Jeg skal op til mundtlig mat A på tirsdag. er mega nervøs at det går galt.. :( hvis jeg dumper så mister jeg mit studieplads :´( jeg hr kun læst mat A i 1 måned... Er der ikke nogen her, der vil kom med nogen råd til eksamen...? den skr. eksamen gik ikk godt tror ikke jeg består.. så je... -
"Lektiehjælper" søges (med løn)
ForumindlægHej alle sammen Jeg søger én, der bor i Århus-området, som kan hjælpe mig med matematik- og statistikopgaver. Hvis der er nogle som er skarpe på dette område og har lyst til at tjene lidt mere ved siden af SU'en må De kontakte mig hurtigst muligt. Jeg ønsker at modtage hjælp 3-4 timer om ... -
Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der... -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
ansøgning
Forumindlæghej hvis man skal starte til en ny uddannelse, her vidst i januar, hvornår skal man seneste sende ansøgning
