Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17341 til 17360 af 39512
-
Andengradsligninger
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp med den her: 1.For hvilke tal x kan x, x+1, og x+2 være sidernes længder i en retvinklet trekant? -
Blodtyper, hjæælp haster!
ForumindlægHej :) Jeg er lidt i tvivl med disse tre spørgsmål, håber nogen kan hjælpe. 1. En mand med blodtype A gifter sig med en kvinde med blodtype A. Vis med et krydsningsskema hvilke(n) blodtype(r) deres børn kan få? 2. En har blodtype B. Hendes børn har blodtype 0. Hvilke(n) blodtype(r) kan faderen ... -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet næste år. Og derfor har jeg valgt en linje med drama på B niveau. Hvis der er nogen der selv har drama på gymnasiet, vil I så ikke fortælle, hvad I laver? Mvh. Heidi -
Opgave 1305
ForumindlægHej alle mennesker der ude, jeg sidder inde med en elendig opgave der ikke gider virke på TI-85. Den lyder, {(x,y)|1<(med streg under) x<(med streg under)3 V 0<(med streg under)y<(med streg under) 2x^2-2x+3. PLeas help -
pH. VÆR SØD AT HJÆLPE MIG:)
Forumindlæg500 mL 0,1 M HCL blandes med 200 mL 0,1 M NaOH. Beregn pH.???Er der en der kan hjælpe med denne opgave, det vil være en KÆMPE hjælp! -
Rette engelsk:)
ForumindlægHej;) Er der nogen der vil rette et engelsk essay på fredag? Jeg bliver færdig med den fredag, og har aldrig skrevet noget lignende før, så jeg vil være rigtig glad, hvis jeg måtte sende den til en person, som vil rette den og kommentere... -
hjælp til spansk
Forumindlæghej er der en der vil se om der er fejl ved min oversættelse det er første gang jeg har oversat og jeg håber en der vil hjælpe :/ El pequeño príncipe rápidamente aprende a leer y escribir, pero hace demasiadas líneas de corte. La gente dice que está muy mal educ... -
bestemme en ligning for tangenten..
ForumindlægKu meget godt tænke mig noget hjælp til denne opg:\nden går ud på at man har funktionen \nf(x)=x^1,5 \nos så skal man bestemme en ligning for tangenten til grafen for f i punktet \nP(1,f(1)) \n\nSå er det lige jeg tænker hva sker der her..? ku godt bruge lidt hjælp... -
Keplers 3. lov
ForumindlægHejsa, er ved skrive SSO i fysik, hvor jeg bl.a. skal redegøre og forklare keplers 3 love. NU er jeg kommet til den 3. lov, og synes at den er lidt svær at forstå....\n\nNogen der kan hjælpe mig,\n\ntak -
Dansk Folkeparti: Konservative bør forlade regeringen. Hvad synes I om det !
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2005/12/23/050243.htm\n\nEnig eller uenig? -
MHC celler???
ForumindlægHvad er MHC I og MHC II celler??? og hvilken funktion har de hver især??\n\nDet jeg mangler er en kort definitation af \nMHC I og MHC II!\n\njeg kan ik finde en klar definition på det nogen som helst steder!! -
karakteren 12
Forumindlæghey folks jeg har en færdiglavet stil der mangler at blive læst korektur på. hvis nogen af jer seje folks har mod på at læse en halv side spansk, så kan jeg sende det til jer som en besked. tak på forhånd -
Lærerbrug af Fronter
ForumindlægHej. \njeg har gået på HTX på 1år i 5 måneder og der er stadig ingen af vores lærer der bruger fronter.\nEr ikke nogle krav om at de skal bruge det?\n- bruger jeres lærer det til at lægge lektier og opgaver ud?\n -
Hjææælp
ForumindlægHeej.. ´Det går finT med Lektierne . Men jeg et problem jeg "stinker" Til Diktat. Ved ikke hvorfor:( men hvad skal gøre for at blive bedre. Der er jo ikke så lang tid til eksamen:(Hvad Skal Jeg Gøre???? -
differentialregning
ForumindlægHvad betyder det når man i "to ligninger med 2 ubekendte" får 2 resulater? fx. har jeg i x2-7*x+16=x+1 , fået 3 eller 5 - Ved hjælp af Nspire :) MANGE TAK! -
Genreøvelse
ForumindlægJeg skal skrive en stil i dansk. Genren skal være en essay, og jeg tror jeg har rimelig styr på, hvad genren går ud på. Mit største problem er at finde en god indledning. Jeg er begyndt på essayet, men kun slutningen på den. Hvordan skal jeg starte den? Den skal helst fange læseren. -
Bogdisposition til skriftlig bograpport
ForumindlægHejsa :). Jeg har nu læst en bog og skal senere skrive en bograpport/boganmeldelse. Men før jeg skal det, er jeg nødsaget til at aflevere en bogdisposition til min lærer. Eftersom vi ikke har fået så meget information omkring, hvordan man skriver sådan en, er jeg lidt lost. Skal jeg gå ind og næv... -
Grammatik øvelser
ForumindlægHe, jeg har netop færdiggjort 3 mindre grammatik øvelser som jeg gerne vil have set igennem. Hvis den danske tekst er nødvendig for jer, så sig til hvilke sætninger det drejer sig om, ellers kan opgaver findes i "In der Praxis"Opgave 41 side 471.Heute Morgen kletterte die Katze auf dem ... -
ligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp. Jeg skal finde en forskrift for dækningsbidraget vha. formlen R(x)-C(x). R(x)=-0,8x2+110x C(x)=0,032x3-3x2+95x Dvs. -0.8x2+110x=0.032x3-3x2+95 -
differentialligning^2
ForumindlægHeyHar virkeligt et problem med nedenstående opgave... Ved slet ikke hvordan jeg skal komme i gang. Håber virkelig nogen vil hjælpe.Opgave 6a (November 2001):Figuren viser en skematisk tegning af en metalstang, der er fastgjort i en mur ved O. Metalstangen er påvirket af en lodret kraft i punktet...
