Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17361 til 17380 af 95434
-
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg sidder ov øver mig til eksmaen, men kan ikke helt gennemskue denne opgave:På en fabrik er 10% af de producerede enheder defekte.a) Bestem ved en stikprøve på 5 sandsynligheden for at finde 1 eller 2 defekte enehder.b) Bestem ved en stikprøve på 50 sandsynligheden for at finde mindst 10 og høj... -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHej.Jeg skal op i mundtlig matematik i folkeskolen (9. klasse).Nu skal vi jo allesammen op enkeltvis, derfor er jeg en smule bange for at noget går galt.Jeg får normalt 8 i skriftligt matematik, men er på en eller anden måde indstillet på, at jeg godt kan få en to-cifret karakter i mundtlig matem... -
Hjælp!
ForumindlægEr i gang med en bio-rapport, og der er et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan hitte ud af... Hvorfor kan iltindholdet i venerne svinge fra 0-180 cm3 pr. liter? -
Gode opgaver på SP
ForumindlægI denne tråd kan man linke til de opgaver, man har fundet på Studieportalen.dk og som man synes er gode. Jeg er lige begyndt at søge på SSO'er inden for matematik og faldt over denne her: Fourierrækker (Gibbsfænomenet). https://www.studieportalen.dk/Papers/Paper.aspx?id=1124 Begrundelse: Wow... -
Stress -> Biologi og Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg har tænkt på at skrive om stress i et fremtidigt perspektiv. Herunder havde jeg forstillet mig at vælge biologi og Samfundsfag. Er dog kommet i tvivl om emnet er godt og den samfundsfaglige del vil være fyldestgørende nok. Hvis i har en kommentar til emnet, fagene i forbindelse med emnet ... -
Reduktion af brøker
Forumindlæg(3x - 3y)/(x2 - 2xy + y2 ) - Hvordan gør jeg dette? -
sætning - udsagnsord?
ForumindlægHej Hvis man skal oversætte denne sætning: Det var jo ikke min skyld at bilen var faldet i vandet. Oversættes det sådan: Es war nicht meine Schuld, dass das Auto im Wasser gefallen war. ELLER: Es war nicht meine Schuld, dass das Auto im Wasser war gefallen. Det er de to sidste ord jeg er i tvivl... -
Beregning af prisniveauet? afl idag!!
ForumindlægDer foreligger følgende nationalregnskabstal for et land 2000 2008 BNP i årets priser 25 50 BNP i 2005-priser 30 40 1) Beregn hvordan prisniveauet udviklede sig fra 2000 til 2... -
Verdenshandelen og konkurrenceevne
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave samfundsfags case, og der er nogle spørgsmål jeg har lidt svært ved at finde det rigtige svar på 1. Forklar hvofor flere og flere danske virksomheder køber og producer deres varer i udlandet 2. Hvilke fordele har en dansk virksomhed ved at handle med virksomheder ... -
UCAS ansoegning
ForumindlægHej alle. Jeg sidder i disse dag med min Ucas ansoegning, men jeg bliver ved med at ramme ind i begreber og krav, som jeg har svart ved at konvertere til danske termer (ved nogle ting er dette dog ogsaa unoedvendigt). F.eks. udfylder jeg pt. min uddannelseshistorik og alllerede her er jeg i tvi... -
Hjælp til matematik A opgave 5.D1.18
ForumindlægHej Jeg har en opgave som driller mig en hel del Jeg har lavet opgave a, men er i tvivl ligningen hedder: 5y-y^2 og jeg skal bestemme væksthastigheden når y=2 det jeg så har gjort er at sætte 2 ind på y's plads i ligningen: 5*2-2^2=6 her får jeg væksthastigheden til at være 6 det er rigtig ... -
Model
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til denne opgave Udviklingen i hm's udvalg af forskellige bluser kan beskrives med modellen f(x)=56*1,067^x Hvor f(x) er antallet af forskellige bluser og x er antal år efter 1980 a) hvilket år kom antallet af forskellige bluser over 200? B med hvor meget pro... -
Søger opgaveformuleringen til tysk eksamen sommeren 2004 på HHX
ForumindlægJeg gik på b niveau dengang -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHvordan forgår en Naturgeografi eksame på B - niveau? -
ER DER NOGEN SOM HAR ENGELSK SOM FJERNUNDERVISNING?
ForumindlægHej Er der nogen som har engelsk niveau B som fjernundervisning? -
har du været op i skriftlig fransk ?
ForumindlægHej har du været op til skr fransk på A-niveau -
matematik eksamen A
Forumindlæghej hvordan ser matematik eksamen på A-niveau ud? -
Biostatistik ?
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til Biostatistik på bachelor niveau. -
kan i hjælpe med at rette mine gramatiske fejl
Forumindlæghej her har jeg en engelsk tale. jeg har lavet grammatiske fejl tror jeg men jeg er ikke så god til engelsk grammatik, så jeg har prøvet at rette så meget som jeg kan, jeg kan ikke mere vil i nok hjælpe mig. Engelsk tale I can not understand why Chris brown attack me, he attack me because I see...
