Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17361 til 17380 af 24857
-
udregning af snit
ForumindlægEhm altså hvis man har to valgfag efter den nye reform på b-niveau og ellers de obligatoriske niveauer, hvad bliver gennemsnittet så hvis man har fået 7 i alle fag til alle eksamener på hf? -
Ligning
ForumindlægJeg skal udregne ligningen: 9x-6=23x-14 Når jeg så har isoleret x på den ene side og tal på den anden side og udregnet, så står der: 8/14=x altså 8 fjortende-dele. Er det svaret?? Det er det samme med en del af mine andre opgaver fx. 6y+18=y+12-3y det giver y= 3/4 altså 3 fjerdedele. Er de... -
Densitet og vægt
ForumindlægHåber at i kan hjælpe med denne opgave. jeg er ikke så god til alt det der densitet. Opgave 1 Nielsen henter byggematerialer med sin trailer, der højst må laste 300 kg. ladet på traileren måler 1,80 m x 1,20 m. a) Hvor tykt et lag sand med densiteten 1,8g/cm3 må han læsse i traileren' b)... -
Ekstra karakterbonus til ordblinde?
ForumindlægHej. Er det rigtigt at der findes en ekstra bonus, som kan ganges med karaktergennemsnittet (ud over de 1,08) til dem, som er ordblinde og i så fald, hvor meget er bonussen på? :) -
Essay ?? ++ H.C Andersen
ForumindlægHej! Har fået et lille problem. Skal skrive et Essay om H.C Andersen, men ved dårligt nok hvad et Essay er??? Har søgt på google, men er der nogle der kan give lidt "skær-ud-i-pap" fif til at skrive det? PÅ forhånd tak! -EbbiN! -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
håber der er en der ville lave en hurtig lille retter :D
ForumindlægHow would the world ends up? The Danish author Kenneth Bøgh Andersen, give a scary but also a realistic insight on a future, where there only is place for the elite. As he self said in a interview with a Danish page called “Anmelderklub.dk”. “….. there is many small trend... -
Forberedelse til eksamen i familie og arveret
ForumindlægHej alle Ska op til eksamen i fam. og arveret og er derfor i gang med at læse i begge bøger tilhørende faget, men kommer dog i tvivl om det nu er den rigtige måde at gøre det på?? Føler bare at jeg ikke rigtig får noget ud af at læse i bøgerne, da man let falder fra fordi der er så meget.. Ku vær... -
Engelsk.. mangler lidt gramma kontrol?
ForumindlægHow much i have to praise for him! How much He have given me! All times I making mistakes, all times I going off from straight Path and He is giving chance again and then again. Here is for me another chance. They took me from House of Falling Women is destitute hostel in Hazaribagh under wing o... -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
Færdig med SRP
ForumindlægHej... Ville bare lige hører om der er nogle der har skrevet studieretningsprojekt og om i har følt at 2 uger var for lidt/for meget tid at have til at skrive SPR? Skal selv igang med SPR på fredag og har virkelig ikke nogen fornemmelse af om 2 uger er meget eller lidt tid at have. Ved selvfølge... -
Hjælp til rettelse af tysk oversættelse med relative pronomener!
Forumindlægskal aflevere en oversættelse i tysk, der fokusere på relative pronomener. håber at der er nogen, der vil læse den igennem og hjælpe mig med fejl? dansk tekst: Har De hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået fallit? og de penge, vi har betalt for rejsen, får vi nok aldrig igen... -
Hej, nogen der vil hjælpe. Haster!!!!
ForumindlægHej, jeg har en opgave for til imorgen. Det ville være en stor hjælp hvis i kunne hjælpe mig:D Jeg skriver først teksten: Da geschah es durch einen Zufall, dass Sasha und Elisabeth, die beiden Einsamen des Viertels, plötzlich zusammenfanden. Das kam so: Sasha, ewig herumstreunend, kletterte an ei... -
Bytte SRP til rettelser, desperat
ForumindlægHej folkens, jeg ved jeg ikke er den eneste som har sved på panden lige for tiden, da der skal afleveres SRP imorgen. Men efter at have læst Metro er jeg blevet lidt bange, for der stod at 2% af dem herinden mener at de dumper denne opgave. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som ikke har lyst til... -
Landbrugsrevolutionen & oldtiden..
ForumindlægHejj jeg har Historie, og ville lige høre om der er nogle som har gode notater til, landbrugsrevolutionen ? Vi er først lige kommet igang, og det kunne være rimelig dejligt at få lidt ekstra viden (baggrundviden) .. Og hvilket år var det man kaldte Oldtiden for - passer det at det ca. er for 1... -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
Vende tangenter ?
ForumindlægHej, hvordan finder man ud af om en graf har en vende tangent uden hjælpemidler? Og hvordan finder man ligningerne for hver af vende tangenterne hvis der er nogen? Tak på forhånd :) -
Differentialkvotient og at differentiere
ForumindlægHej. Hvad betyder det at differentiere en funktion?; jeg ved godt hvad en funktion er. Hilsen André Boroujerdi -
Gymnasiet
ForumindlægHej. Er der et stort spring fra folkeskolen til 1.g (niveaet)? Skal nemlig starte i 1.g her i august, hvilket jeg ser frem til. Og steg eller faldt jeres gennemsnit, da i begyndte på gymnasiet? Tak :-) -
Hjælp - billedanalyse
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal analysere et billede, som er virkelig svært synes jeg. Er der nogen som vil hjælpe mig med at analysere et billedet. Jeg har selvfølgelig prøvet at skrive noget til analysen, men kan godt bruge inspirationer. Jeg ved ikke hvordan man indsætte...
