Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 17401 til 17420 af 111527
-
Hæælp - haster med rettelse af abstract
ForumindlægHey, mit SRP skal afleveres imorgen. Pls skriv hvis der er nogen fejl. Kommafejl? Anything? This paper introduces the social classes in the nineteenth century and examines the possibility of mobility between the classes. First the industrial revolution is accounted for. It showed large radical ... -
engelsk rettelse
ForumindlægHejsa. nogen der har lyst til at rette det her.?The title ”Whose Life is it Anyway” is a title which gives us something to think about. It is a very interesting title because it catches the reader’s attention. All your minds are flying around in your head and the question “Whose Life is it Anyway... -
SSO
ForumindlægJeg spytter indlæg ud lige i øjeblikket.1. En parameterfremstilling har et punkt hvortil man lægger en retningsvektor et vist antal gange. Hvad vil i kalde dette punkt? Umiddelbart ville jeg kalde det begyndelsespunktet, men det kalder man også Origo (0,0,0)...2. Hvordan med noter i matematik? Mi... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej, er der ikke lige nogen der gider kigge på disse her sætninger og eventuelle rette dem for fejl?!Tak på forhånd.Engelsk oversættelse: 1.He could not sell his article.2.May we send them a bill? 3.We cannot send the package in this week.4.You may pay the bills now.5.You must pay for his helps.6... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa.. er der mon ikke en som vil kigge disse sætninger for fejl??Takker på forhånd! Min oversættelse:1)You should not spend all your money on film and plates.2)My parents said that I might have a party while they were on holiday.3)After the affair John wanted never to marry.4)The director must ... -
eksamensforberedelse til mundtlig dansk
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk og har været igang med at få et overblik over pensumlisten. Jeg tænkte, at det er næsten uoverskueligt at skulle læse det hele, men samtidig om det er nødvendigt? Kan man nøjes med at terpe baggrundsstof og ismer, samt læse sine noter, eller skal man vir... -
30 sider - uden af
Forumindlægjeg skal lærer 30 sidersfysik uden af, hvis jeg skal have en god karaktere, jeg er lige begyndt at skrive noter ned, min lærer ahr opgivet 12 emner, så der er ca 3 sider til hver emne, og der skal også være forsøg med! jeg er virkelig nervøs, og jeg giver snart op, sider tit og græder, jeg kan ik... -
Hjælp plizzzzz
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp, med at få rettet mine fejl. da jeg synes det er svært at finde sine egne fejl (: I think we have to do something about this rising problem, and it has to be now. Some of the things I think we can do, to stop happy slapping is by offering teens a lot more le... -
HURTIGT HJÆLP! 4 korte sætninger
Forumindlægskal rettes til korrekt engelsk, men rigtig grammatik osv. ?? nogen der er de dejligste og hjælpe? :) It succeded him to identify the thieves. not once he thought at his wife. When he extremely late this stormy evening arrived at work the factory was simply gone. he is send to prison, because... -
24-timers eksamen 1.g
ForumindlægHej (: Jeg har lige været oppe og trække til Fysik C-niveau 24 timers eksamen. Spørgsmålet lyder sådan: 3. Energi. Varmeenergi. Forskellige energiformer og energiomsætning. Varmefylde. Opvarmning af vand og andre stoffer. Tilstandsformer. Smelte og fordampningsvarme. Undervejs skal du gennemgå... -
RADIOAKTIVITET mundtlig præsentation af alfa- beta- og gammastråling FYSIK 24 TIMERS EKSAMEN
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik om 24 timer og har trukket emnet RADIOAKTIVITET: opgaven lyder således ____________________________ Radioaktivitet Lav en mundtlig præsentation af alfa-, beta- og gamma-stråling. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt i din indledende præsentation og kan indd... -
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
Ligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at gange ind i parenteser: Opgaven lyder: (a+b)(a+b) Tak på forhånd:)! -
hjælp til at isolére x i ligning
ForumindlægIsolér x i følgende ligninger: • Y=b*a^x • Y=b*x^a -
Vektorer 3D
ForumindlægJeg har lagt en word fil ind. Jeg kan ikke finde ud af opgave B. Jeg har prøvet at lave dele af den, men kan ikke finde ud af hvornår planen og vektoren krydser hinanden. Synes også det er mærkeligt at min normal vektorer og plan nærmest er ens. -
korte sætninger til rettelse
ForumindlægDEMONSTRATIVE PRONOMINER Nogle der kan rette oversættelserne igennem? tak på forhånd. 1.Kommer din søster stadig sammen med den fyr? - hvordan oversætter man sætningen? 2.Nej, men den mand, hun er forelsket I nu, er allerede gift. - No, but this man, she is love with now, is already married. ... -
geometry
ForumindlægSteve is designing a backpack and needs to determine the length of the adjustable strap that connects the shoulder strap to the backpack. The length of the backpack is 10 inches, and the shoulder strap is 11 inches. Which is not a possible length for the connecting adjustable strap? a) 11 b) 19 ... -
løsning til opgavesættet
Forumindlægnogen der har eller ved om løsningerne findes til netop dette sæt http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MATn_A.ashx har kigget på studienet men der var intet -
Gymnasium
ForumindlægHej derude! Jeg har her for tiden irriteret mig selv, ved hele tiden,at tænke på om jeg er god nok til, at komme ind på et gymnasium. Jeg har et gennemsnit på 4.5 sidste år var den på 5.5, så jeg er faldet en del. Min vejleder siger j... -
Afstemmelse af reaktionskemaer
ForumindlægJeg er startede med at lære kemi. jeg har fået følgende reaktionsskemaer: a) N2 + H2 -> NH3 B) C+O2 -> CO c) CuS + =O2 -> CuO + SO2 e) FeS + O2 -> Fe2O3+SO2 g) C3H6 + O2 -> CO2 + H2O Er der nogle der kunne hjælpe med mig med hvordan jeg afstemmer disse reakt...
