Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17441 til 17460 af 22366
-
golfkrigen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal om ik så længe skrive historie opgave om Golfkrigen, med fokus på amerikanske politik i melem- østen. vil lige høre om der var nogen som kunne give lidt feedback, mht. amerikanske politik i forbindelse med irak og iran i 1980'erne. Tak.. :) -
perspektivering
Forumindlæghej jeg sidder lige med 2 spørgsmål, starter med det simple :) 1. Kan man godt sige at en persons egenskaber er hans karakteristika, såsom anarkistiske tilbøjeligheder, selvsikkerhed, eller er det kun ydre betragtninger der går ind under denne kategori. 2. Når man perspektivere behøver man så ... -
engelsk !!!
Forumindlæghej alle sammen... jeg sidder her og laver noget engelsk grammatik, men jeg kan ikke rigtig forstå hvornår der er "logisk flertal er"... håber nogen kan forklare eller give nogle god info. omkring dette.. Takk :) -
Ateisme og ny ateisme
Forumindlæghej ... Er der nogen der kan forklare mig forskellen på ny ateismen og ateismen :-) På forhånd tak. -
Synopse mundtlig engelsk 10. klasse
ForumindlægHej med jer alle herinde Det haster fordi torsdag aften skal min engelsk synopse være færdig nogle som gider at rette min synopse til og skrive nogle stikord hvis jeg mangler noget mere til et af mine punkter. Det vil være til stor hjælp. -
Vietnamkrigen SSO spørgsmål
ForumindlægHej :) Jeg er godt i gang med at skrive min sso om vietnamkrigen, mest fokuseret på 1964-1975, dog med en redegørelse hvorfor den starter. Mit spørgsmål er, om jeg selv skal formulere en problemformulering, eller om jeg direkte skal skrive den ind som jeg fik af min vejleder? Udover det, vil j... -
lærerfaglig analyse af elevtekst
ForumindlægHej Jeg skal til at lave en lærerfaglig analyse af en elevtekst, sword.. men er virkelig i tvivl.. nogen som har et eksempel.. Jeg er igang med at læse dansk på lærerseminaret, og det er første gang jeg skal lave sådan en opgave:/ -
Sætningsanalyse
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, at analysere følgende sætning? Wie heisst der junge Mann, der dort mit der älter Dame spricht Det er bisætningen jeg hovedsageligt har problemer med -
Eksistens og religion
ForumindlægI forhold til eksistens, hvorvidt har religion en relevans? -
ang. synopsis
Forumindlæghey..jeg sidder lige her og kan ike komme i gang med min synopsis.. jeg skrive om brugen af udryddelsesmidler(giftgasser) under 1.verdenskrig. problemformulering lyder således: Hvilke nye teknologiske krigsmidler blev der brugt under krigen og hvilke konsekvenser har det haft for krigens gang? je... -
Engelsk opgave - hjælp!
ForumindlægHej hej Er der nogen der har læst teksten "Oklahome inmate tasered"? Jeg skal skrive et essay omkring den og er helt på bar bund med hvad fanden jeg skal skrive. Please help me xoxo -
Hvordan siger man altså på engelsk
ForumindlægHejsa :) Hvordan siger man altså på engelsk? Har kigget i ordbogen og google oversæt men har ikke just fundet noget brugbart - eller også ved jeg ikke hvordan jeg skal bruge dem. På forhånd, mange tak! -
Hjælp ! (FSA ENGELSK DISPOSITION) About Love ?
ForumindlægHeej.. Jeg skal snart aflevere min engelsk disposition. Mit emne er Love <3 Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave min disposition. En fra min klasse vil eks fortælle om 'Good and bad things about love' Der er masser at fortælle om.. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave min disp... -
Hjælp til eksamen i mundtlig engelsk
ForumindlægHej Alle:) Jeg sidder her til 24 timers forberedelse i Engelsk b og har lidt svært ved at komme i gang. Jeg har trukket en artikel der har temaet Migration, den handler om en 11 årig afrikansk dreng der er født i Irland, men som nu bange for at hans forældre skal blive sendt tilbage til Afrik... -
Ligning med tre ubekendte fortsætter
Forumindlægd1=1+2s-t d2=2-s+2t d3=3+2s+2t d1=d2 <-> s=t+1/3 herfra ved jeg ikke hvad jeg skal gøre: -
læge? Gynækolog?
ForumindlægSkal man læse til læge først for at specialisere sig ind for gynækologi? nogen der ved det? og hvis man vil læse til læge, læser man så medicin eller lægevidenskab? er lidt blank hvad det angår -
Geometrisk bevis af Pythagoras! Please hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal snart op til eksamen i matematik på 10.klasses niveau, hvor jeg skal fremlægge mit matematikse projekt. Dertil skal jeg bevise den geomtriske måde at bevise pythagoras på. Altså at Arealet af hele firkant=arealet af indre firkant+areal af de fire trekanter. Hvis der er nogen der k... -
islam og dommedag
ForumindlægHej jeg vil høre, om der er nogen der kan svare på, hvad det betyder for Islam, at der er en dommedag? vh. ida -
Hjælp til SRP i det gyldne snit og skønhedsidealet
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive srp i matematik og dansk. Jeg har valgt at beskæftige mig med det gyldne snit og skønhedsidealet. Hvordan kan man koble det gyldne snit til det at være 'smuk'? Jeg har brug for jeres hjælp. Alt fra kilder, meget gerne bøger, hvad der er godt at komme ind... -
hvordan siger man at give en tørt på?
Forumindlægaltså ikke sådan at skifte ble på en baby, men sådan at svare kækt igen?
