Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17441 til 17460 af 134825
-
Hjælp til rettelse at engelsk
ForumindlægHej! Har brug for en der er rigtig god til engelsk til at rette mit grammatik.Jeg har analyseret sætningerne efter første analyse...1. In areas of high unemployment job-hunters cannot afford to pick and choose.In areas of high unemployment = A/PPjob-hunters = S/NPcannot afford = V/VPto pick and c... -
Rettelse af engelsk opgave
ForumindlægHej Alle. Jeg har aldrig været særlig god til engelsk og vil derfor spørge, om der er en, som gerne vil læse min opgave igennem for fejl. Jeg vil desuden spørge, om i er rare at sætte jeres rettelse i en parentes efter fejlen, da jeg er blind og dermed ikke kan se overstregninger. Mange ven... -
Engelsk stil - hvad synes i om den?
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive denne her stil i lidt under 2 timer til terminsprøven i engelsk. Vil bare gerne høre hvad i synes om den. I må meget gerne give et karater. - * Jeg skulle skrive et bloginlæg om min ferie i Syd Afrika som mine venner og familie kunne læse. * ---------------- My holiday in... -
Hvordan finder man a og b ved en potentisk funktion
ForumindlægHvis man har oplyst, at f(x)=b*x^a Og f(2)=2 og f(4)=16 Hvordan finder man så a og b? Jeg ved godt hvordan man gør det for eksponentielle. -
Vurdering spansk eksamen
ForumindlægHej med jer. Ville sætte stor pris på hvis nogle af jer lige ville komme med en vurdering af min stil, som jeg netop har afleveret til min eksamen i spansk. Er meget i tvivl om hvor god/dårlig den er. Giv gerne en karakter! Stilen er vedhæftet. -
24 timer - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig eksamen i tysk. Som i jo nok ved trækker man en tekst, som man derefter har 24 timer til at forberede. Jeg ville lige høre om der var nogen der,efter at jeg havde lavet opgaven, kigge på den og eventuelt komme med bedre forslag? Jeg har eksamen i næste uge? Jeg p... -
Biologi C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til biologi c eksamen om en uge og har fået vores eksamens spørgsmål, men er lidt i tvivl om et af de spørgsmål der lyder således: Gør rede for blodets sammensætning? Hvad skal jeg få fat i der, er det bare generelt noget om blodet i kroppen eller er der noget særligt de er ude... -
Hvordan foregår dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHvordan foregår den? Hvis jeg forstår rigtigt, så skal jeg snakke i 20 minutter. og så dømmer lærer og censor mig i 5 minutter, rigtigt? Må jeg have noter til det jeg skal sige med ind, eller kun synopse? -
Hvordan foregår Rel. eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvor man skal lægge sine kræfter.Tekster i pensumet kan vel kun bruges til at perspektivere med, baggrunds stoffet er vel det vigtigste at terpe?Nogle der har nogle gode links der handler om alle de begreber der bliver brugt, en slags ordbog måske ;) Udtryk som Hadith, ritu... -
Fysik eksamen om et par timer ...
ForumindlægJeg skal op i fysik her om et par timer, og synes selv at jeg er klar. Ved i hvert fald ikke hvad jeg ellers mangler, udover det jeg har. Jeg har trukket emnet varmeenergi og kraftværker, men er der noget som jeg bare SKAL have med, som jeg måske ikke lige har været opmærksom på :) Mange tak på f... -
Fysik eksamen - Universet
ForumindlægJa jeg har lige været oppe og trække emne i dag og er fuldkommen paf, ved virkelig ikke hvad jeg skal fremlægge i morgen synes det er uoverskueligt så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med min stx-opgave. Mit emne er universet, der står: Du skal give en præsentation af : Emnet univer... -
modul 4 eksamens case
ForumindlægHej er der en socialrådgiver/ studerent der kan hjælpe mig med modul 4 eksaaens case? -
jer der HAR været til AT-eksamen!
Forumindlæg... kan I sige noget om hvad lærer og censor spørger om? Altså om det mest er metodemæssige spørgsmål eller mere faglige? -
Hvordan klarer i mundtlige eksamer?
ForumindlægJeg vil gerne vide hvordan i klarer jeres mundtlige eksamener, altså har i lavet en dispostition, er der nogle som kan give mig gode råd og evt. forklarer mig hvad det betyder at "forsvare" ens opgave? TAK -
Eksamen: Fordybelsesområde: Noveller
ForumindlægHej alle! I går trak jeg mit dansk-fordybelsesområde til folkeskolens afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller. Jeg har en pensumliste, der ser sådan ud: Henrik Pontoppidan - Ane Mette Herman Bang - Frøkenen Helle Helle - Køreplaner Naja Marie Aidt - Omstændigheder My Lindelöf - Myrstack... -
MUNDTLIG EKSAMEN: hvad er "Huehuecoyotl" ?
ForumindlægJeg er ved at oversætte en spansk tekst i forbindelse med mit 5 minutter oplæg til mundtlig årsprøve. I teksten står der: Pero bueno, regresando a mi viaje a Dinamarca a los 17 años, decidí mudarme a Dinamarca, porque pues muchos de mis familiares de Dinamarca habían ido a vi... -
Celler! bio eksamen
ForumindlægHej alle. Under emnet celler har jeg fået dette spørgsmål Gennemgå cellens hovedbestanddele og deres funktion, herunder transport af stoffer gennem cellemembranen. Jeg vil bare høre om nogen kunne svare mig hvilke bestandele jeg skal gå i dybden med og hvilke stoffer der menes med transport genne... -
MÅ PC MEDBRINGES TIL EKSAMEN?
ForumindlægHej folkens ville lige høre om, man måtte tage sin pc med til dansk studentereksamen? Hvis man evt har noter osv på sin pc? -
Eksamens opgave med hjælpemidler
ForumindlægHej allesammen, jeg er i gang med denne opgave(vedhæftet på word). Opgaven er til at forstå, men da jeg skulle i gang med at tegne grafen ind vha. wordmat cas GNU PLOT program, synes jeg, at der er noget, som ikke helt stemmer. Enten er det mig, som har gjort noget forkert, wordmat eller også ha... -
rettelse af opgave til eksamen
ForumindlægHejsa Er der en der vil have mulgihed for at rette min eksamenopgave igennem, se om der skal inddrages noget mere eller om der er noget der skal fjernes? Den skal fremlægges på mandag og er mega bange for at den er forkert eller noget. Vil rigtig gerne blive læge så det kræver en stabil karakt...
