Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17441 til 17460 af 114887
-
Ord betydning
ForumindlægHej ;D Er i gang med min reklame analyse til FSA men ved ikke hva GEDIGEN betyder ? Hjælp -
Matrixligning
ForumindlægHej kloge hoveder: Er der nogle, der kan sige god for dette: Jeg har følgende matrixligningen, som jeg løser for x XB-3X=XC+AB <> XB-3X-XC=AB <> X(B-3I-C)=AB ... -
ester
Forumindlæghej jeg har li et spørgsmål..... hvordan kan en triglycerol være en ester af alkoholen propan-1,2,3-tri-ol... tak for hjælpen... skal op i morgen.... -
PAscals Trekant. Haster
ForumindlægEr der nogen der kan udlede denne for mig og forklare den i forhold til Pascals trekant. (a+b)4..¨??? (opløftet i fjerde) Udover at det giver den 4. linie i trekanten: 14641 Svar Hurtigst muligt. Helst i aften inden kl 23.00 På forhånd tak Christina -
Hjælp til regneopgave
ForumindlægEn svømmehals bassin rummer 1.500.000 liter vand. Hvor meget ville vandstanden da være faldet hvis 56 personer med nøjagtigt samme vægttab besøgte svømmehallen før og efter vægttabet? -
Bolig i København
ForumindlægHej jeg søger bolig i eller kollegie i københavn og det ser lidt sort ud i forhold til et kollegieværelse. Jeg har siddet og studeret boliger, og man får ikke ret meget for pengene når man køber et værelse til 1 mand, derfor tænkte jeg på om der er 2-3 personer der vil være frisk på at prøve at l... -
hjæælp!
ForumindlægHeej,. jeg er en dreng på 17 som snart skal ha lavet tattovering. jeg ville gerne ha skrevet noget på spansk,. jeg ville hører om i ville hjælpe mig med at oversætte "lev stærkt¨, dø ung" ville gerne ha at det blev oversat rigtigt. Hilsen kasper -
Hjælp
ForumindlægHej, vil i gerne hjælpe mig med en matematikopgave? Opgave 1: Sabelkassens udvendige mål, når den er samlet, er: 63 cm x 73 cm x 75 cm. Træpladen er mm tyk. Beregn kassens indvendige rumfang. Opgave 2: Et menneske har en massefylde på ca. 1,06 kg/dm3. Anders vejer 50 kg. Hvor stor en del af sabel... -
hjælp dansk
ForumindlægNogle der kan forklare hvad et Etatsråd er ? og det med rangklasser? -
DNA sekvenser
ForumindlægDet maksimale antal hydrogenbindinger, der kan dannes mellem to DNA-strenge med sekvenserne 539;-GGATCC-3'og 539;-GGATGG-3' er (....) Svaret er 10. Men hvordan når man frem til dette? Venligst, -
Diskriminant
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde diskriminanten på funktionen: 3x^2-3? kan 3x^2 være a og er c så nul? -
Hjælp til eksamen - Tak!
ForumindlægHej! Jeg har trukket fordybelsesområdet 39;frygt39; og har derunder valgt teksten 39;De forsvundne ansigter39; af Tom Kristensen. Til den har jeg valgt at perspektivere til 39;De hvide mænd39; af Kenneth Bøgh Andersen og 39;Uro i forstæderne39; af Leif Panduro idet temaet frygt b... -
mmin rapport er ikke kommet ind?
ForumindlægHej. har prøvet at lægge en rapport ind, men den er stadig ikke kommet ind, det er nok ca 2 mdr. siden jge lagde den, er det normalt, eller skal jeg prøve igen? -
stofmængdeforholdet
ForumindlægHejsa! Jeg sidder lige og laver kemi rapport, men der er noget jeg er lidt usikker på, og håber jeg kan finde lidt hjælp herinde på siden.. Spørgsmålet lyder: Dernæst anvendes de afstemte reaktioner til at finde stofmængdeforholdet mellem natriumhydrogencarbonat og hvert af de mulige faste produ... -
Ligning for linjen m
ForumindlægHejsa! Jeg forstår ikke helt hvordan denne opgave skal løses, håber der er nogen som kan hjælpe:) Bestem ligning for linjen m, når den går igennem punktet (2, -1) og har hældningskoifficienten -2. -
profitfunktionen
ForumindlægHej jeg har et problem med at løse denne opgave, da jeg tror jeg skal bruge to punktsformlen, men føler ikke det fungere, når jeg herefter skal beregne TR=TC, nogle der kan hjælpe? Opgaven er således: Find a, b og c i profitfunktionen, når det oplyses, at virksomheden har en profit på 6, når ... -
Kan reciprokreglen bruges her
ForumindlægNogen der ved om jeg kan bruge reciprokreglen her når jeg flytter tælleren uden for brøkken? Jeg har vedhæftet opgaven. Jeg skal finde første partielle af f(x) 3y5/x3+y3. Og jeg skal have hjælp til fx -
hjælp
Forumindlæghvordan kan jeg lave denne opgave -
BasisKemi
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at finde formel enhed og saltes navn på denne her: Mn2+ og PO43- -
Er jeg bestået spansk?
ForumindlægHej, Jeg ville høre om jeg har bestået spansk A med karakterne: 4 mundtligt 02 skriftligt -- 00 skriftlig eksamen. Er jeg bestået spansk? Og vil jeg opfylde de optagelseskrav, der bliver stillet med bestået fremmedsporg, på en eventuel vidergående uddannelse?
