Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17441 til 17460 af 321608
-
Blodtype
ForumindlægHar dette spørgsmål, kan en hjælpe? Tak! •Hvorfor har mennesker forskellige blodtyper? –Antigener –Nedarvning fra forældre –Genotyper og fænotyper -
Blodtype
ForumindlægHar dette spørgsmål, kan en hjælpe? Tak! •Hvorfor har mennesker forskellige blodtyper? –Antigener –Nedarvning fra forældre –Genotyper og fænotyper -
Grisens anatomi
ForumindlægJeg har ledt i en halv time nu, og kan ikke finde noget om grisens kropsopbygning. Er det fordi, at grisekroppen ligner mennesket, så det er irrelevant at skrive om det eller? -
Simple modeller for vækst i en population + logistisk vækst
ForumindlægHej I min matematik aflevering, står der, at jeg skal give en matematisk beskrivelse af simple modeller for vækst i en population idet logistisk vækst inddrages. Hvad er det for nogle simple modeller, hvor der er tale om logistisk vækst? Er der flere end en? Håber i kan hjælpe mig :-) -
Bestem a og b via pkt?!
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe med hvordan man løser denne opgave: Grafen for en funktion f af typen f(x)=bx^a går gennem punkterne A(2,80) og B(4,640) Bestem tallene a og b Tak på forhånd :/ -
engelsk hjæælp
ForumindlægJeg skulle spørge om der er nogle, som vidste hvordan man oversatte hvad man vejer til engelsk .. ? For eksempel hvis man vejer 57 kg . Hvad hedder det så på engelsk ? Det er jo ikke de samme tal osv.. Der er noget, som man skal dividere eller noget i den stil .. Ville høre om der var nogle, som ... -
er/bliver nødt til - må hellere
ForumindlægHvad er forskellen mellem "er/ bliver nødt til" og "må hellere". Kan man tale om at ved "nødt til" har man ingen valgmulighed og ved "må hellere" der har man en valgmulighed? -
Engelsk rettelse. Hjælp hurtigst muligt (TAAAK)
ForumindlægHej allesammen derude:) Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette. Det ville være en stor hjælp hvis der var nogle derude som gerne ville hjælpe med at rette:) Det er en stil som går ud på: Textbox were you describe your own selfie (be objective) ... -
Hjææælp!!
ForumindlægUdviklingen i verdens befolkningstal havde i 1960 en årlig vækstrate på 2%, mens den årlige vækstrate i 2004 var 1%. a) Bestem fordoblingstiden for væksten i verdens befolkningstal, hvis vækstraten havde fortsat med at være 2% om året efter 1960. I 2004 var der 6 milliarder mennesker i verden.... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
HERETICA OG MODERNISME
Forumindlægskal i et essay inddrage heretica og modernisme, er der nogen som kan forklare hvad det er :s -
fattigdommmmmm
ForumindlægHej alle. Jeg har en samfundsfagsopgave for. Den skal afleveres imorgen, og den kommer til at afgøre min første standpunktskarakter på gymnasiet. (opgaven er om fattigdom) EN DER VIL HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLPE? ... -
Eksponentiel funktion
Forumindlægf(x)=bx^a Bestem tallene a og b F(x)er 1500 & 9000 X er 225 & 625 Punkterne hører sammen (225,1500)(625,9000) Mit forsøg: a= (9000/15000)^(1/400) = 0,998724 Virker det rigtigt? Har lidt svært ved at komme ordenligt igang. Med venlig hilsen -
rettelse
Forumindlægnogen der vil rette denne tekst. helst idag Spørgsmål 1: Redegør for de sundhedsmæssige problemer, der ifølge kilderne er opstået i Danmark i de senere år. Mindst hver 10. Dansker lider af fedme. Især unge. Ulempen ved at være tyk kan f.eks. være at chancen for at få diabetes vil blive 60 gange ... -
Drivhus årsag?
Forumindlæghej. jeg vil bare lige høre om der nogen de rved hvorfor den menneskeskabte drivhuseffekt i debatten er blevet vigtigere i forhold til andre teorier??? kan man finde nogle links om denne diskussion eller hvor kan jeg finde svar på det. -
Værk til Eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg skal bruge et værk, som kan være skrevet af teoretikere fra psykoligiens verden. Jeg har selvfølgelig selv søgt efter nogen, men de bøger jeg har fundet har desvære vist sig at være lidt for svære at læse. Så ville hører, om der er nogen derude som kan komme med en anbefaling? - og hels... -
Farver
ForumindlægHvad afhænger en farve af? Hvorfor ser jeg fx trøjen som blå? Er det selve strukturen i trøjen? Hvis ja, hvilket plan skal man så ned på (altså er det molekylernes opbygning etc.)?Og hvis man er farveblind, kan man så se på trøjens molekylære struktur (eller hvad det nu er!) og derved bestemme fa... -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej alle sammen jeg har et biologi problem. Hjælp mig tak :D 1. Hvad består blod af? 2. Indeholder Anti-A feltet antistof eller antigen? Hvilket antistof/antigen?’ 3. Hvad indeholder kontrolfeltet? Hvorfor medtages et kontrolfelt? 4. Forklar hvorfor blod fra en person med blodtype A ... -
Skiftning af gruppe
ForumindlægJeg går i 8 klasse og har projektuge. (Uge hvor vi øver til projektopgaven i 9 kl) Jeg er kommet i en gruppe med 2 fra andre klasser end min egen - Ingen af dem taler, emnet de har valgt interessere mig overhovedt ikke selvom jeg prøver at interessere mig for det, (desuden føler jeg også det er ... -
AT - at analysere i biologi
ForumindlægHej jeg håber inderligt, at jeg snarest muligt kan få hjælp. I AT har jeg valgt at arbejde med Tjernobyl, hvor jeg har valgt, at analyse-spørgsmålet skulle have noget med biologi at gøre: Hvilke biologiske konsekvenser har radioaktive stråler? Her har jeg skrevet noget om at man havde konstat...
