Søgning på: Engelsk. Resultater: 17461 til 17480 af 23967
-
komma
Forumindlægactually,it is easy In denmark,you have to be 18+ to vote Er kommaet placeret rigtigt? Tak på forhånd. -
ønskes hjælp til et par ord.
ForumindlægHej SP brugere, Er der nogen der lige vil oversætte disse ord for mig: krampetilfælde Midstillet infratentorielt diffusionsbegrænsning hæmosiderinaflejringer karrene PS. det er ikke skolerelateret arbejde (-: Håber I vil være søde at hjælpe Det haster virkeli... -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
Hvad bruger planter næringssalte til?
ForumindlægHejsa derude :) Jeg skal skrive en nv-rapport til på torsdag, der handler om næringssaltes betydning for algevækst. Ét af spørgsmålene er, hvad planterne rent faktisk bruger næringssaltene til. Jeg kan umiddelbart ikke finde et svar, idet den jo bruger glukose til at vokse. Så hvad bruger pl... -
opgave med logistisk vækst
ForumindlægHjælp... jeg kan simpelhen ikke finde ud af det her logitisk vækst. hvordan for jeg de rigtige resultater, jeg har kigget hele youtube igennem nu efter hjælp. jeg bruger wordmat, geogebra eller exsel, så hvis nogle kan hjælpe i de cas værktøjer, vil det være super :-) -
Videreskrivning på H.C. Andersen eventyr
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at skrive videre på H.C Andersens eventyr, The Flying Trunk. Håber der er nogle som vil rette det igennem for eventuelle fejl. He had to find a way to get to his bride on. He thought and thought until he remembered his friend Peter butterfly who also lived in t... -
Kriminalitetsteori
ForumindlægHejsa, jeg har et spørgsmål som jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig med.. Jeg skriver omkring kriminalitetsteorierne - Kontrol, kultur og motivationsteori. Mit spørgsmål er om nogen ved hvilken teoretiker snakker omkring kontrolteorien :/ ? jeg vil nemlig gerne koble en teoretikker på Ko... -
Kunne i lige læse den igennem :) Tak
ForumindlægThere are talent shows all over the world; some might be bigger than others. Many of us have may heard of American Idol, X Factor or Britain’s Got Talent. All these shows have different titles, but in the end, it’s all about the same thing, that is to find the greatest performer or th... -
Et udtryk
ForumindlægHej, Hvad betyder "Master of the Mint" og hvad det har med "Royal Mint" at gøre? Gerne en forklaring på dansk. Tak på forhånd. -
TYSK TEKST
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med, om denne tekst er korrekt oversat fra dansk til tysk? ------------ Vores familietur startede da min fars moster, onkler og tante ville holde en fødselsdag for min oldemor, hvor hele familien skulle være med. Det endte med at min fars side tog afsted til Ahl-hage, hvo... -
Hedder det she cried because her grandfather had left/was left?
ForumindlægHedder det she cried because her grandfather had left/was left? -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
FP9 2022 opgave 4.1
Forumindlæg4.1 Hvor mange grader fahrenheit svarer 0 grader celsius til? 4.2 Hvor mange grader celsius svarer 212 grader fahrenheit til? 4.3 Tegn en graf, der viser sammenhængen mellem temperaturer målt i grader celsius og grader fahrenheit. Magnus påstår, at man kan omskrive formlen i den gule boks til. ... -
1. 2. og 3. personfortæller..
Forumindlæghej! jeg skal op til afgangsprøve på tirsdag, og jeg skal analysere teksten " jomfruen" af Kim Fupz Aakeson, og jeg ville vide om teksten er 1., 2., eller 3. personfortæller.. håber, at i kan hjælpe:) -
HF uden 2. fremmed sprog
ForumindlægJeg skal igang med en fuld HF her til August, og det under mig lidt at jeg ikke skal have 2. fremmed sprog. Jeg troede at det var et krav hvis man vil søge ind på en vidergåendeuddannelse? Men det er måske bar mig der har misforstået det? -
Hjælp til rettelse?
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive et brev... men synes hugtigt man får stirret sig blind på fejlene! Nogen der vil hjælpe? TAK :) After staring at the paper for many hours, I finally figured out, what to respond with. I must say, I was really surprised to hear from you after all this time. It has been... -
an eller auf?
ForumindlægHej :) Jeg sidder i min tysktime og roder voldsomt rundt i hvornår jeg skal brug an eller auf? Ich bin auf die Bibliothek? oder Ich bin an die Bibliothek? -
Hjælp til retning af tyske sætninger
ForumindlægHejsa! Jeg har en aflevering for til mandag, hvor vi skal svare på nogle spørgsmål på tysk. Jeg har skrevet alle mine svar ned, men kunne rigtig godt bruge noget hjælp til retning af eventuelle fejl i opgaven. Så hvis der er nogen derude der har lidt ekstra tid i ærmet, ville jeg sætte stor pri... -
Skriveblokering
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en historie til dansk. I historien, skal der spilles et teater. Jeg ved ikke hvad selve teateret i historien skl handle om. Og jeg kan ikke komme videre. Alt jeg ved er at det skal været et romantisk stykke, med en dreng og en pige. Hjælp gerne med nogle gode ideer! :) -
sin eller hendes
ForumindlægVi skal lave en række øvelser med sin/hendes. Jeg er dog i tvivl om denne: Jeg vil gøre rede for Helle Helles forfatterskab og hendes/sit personlige liv
