Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17461 til 17480 af 187712
-
KOMBINATORIK
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål.. det omhandler poker. Jeg skal beregne kombinationsmulighederne for at få en straight flush. Hvordan skriver jeg det op? Altså i forhold til Kombinatorik?? -
gode råd til grammatik.
ForumindlægHej alle jeg har problemer med genitiv, dativ og akkusativ tænkte på om der var nogen der kunne forklare på normalt dansk hvornår man bruger de forksellige, på forhånd tak -
Hvordan siger man "de har været gift i 11 år"?
ForumindlægHej jeg er ved at skrive en stil, men jeg er kommet i tvivl om noget. Hvordan siger man: "de har været gift i 11 år". Det er det der "har været" som driller mig. Hvis der er en der vil komme med en forklaring, så vil jeg være meget taknemmelig! -
Hjælp!!!
ForumindlægHvordan ved man hvad Schweinebraten, hvis den ser sådan her ud i ordbogen? Vil gerne have en nem forklaring på hvad nominativ, akkusativ, genitiv og datid. Altså hvad for en af dem er das, die eller der. Eller einer, eine, einen og einem, o.s.v. Please hjælp... -
World War I
ForumindlægHvad var det, der fik mænd til at melde sig frivilligt til at gå i krig? Levede forventningerne op til virkeligheden? Hvad var specielt ved første verdenskrig? (Paralleller til moderne tid) -
korret gramatik?
Forumindlægnogle der kan finde nogle evt. fejl i min afleverings opgave ? jeg tænker mest på hvad der skal stå med stort, grammatikken er jeg rimeligt sikker på. -
Stort begyndelse bogstav
ForumindlægHej, jeg sidder og arbejder med en gammel tekst, til en litterær artikel, og jeg er faldet over en masse ord, som skrives med stort begyndelse bogstav, som "Herlighed, Havlunde, Toner til Himlen, Fare" jeg kunne bare godt tænke mig, hvis der var nogen, som kunne fortælle mig hurtigt, h... -
Fascisme eller Nazisme?
ForumindlægHej Studieportalen! Hvad er forskellem mellem fascisme og naziscme? Der er tale om en episode hvor der bliver talt groft ned på en indvandre i en bus, er det nazisme eller fascisme? Mvh Ha' en fantasktisk weekend! -
Integralregning?
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: g(x) = - x2 + k hvor k er et reelt tal. Bestem k så tangenten i punktet (2; g(2)) har forskriften y = - 4x +3. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe den an. Nogen der kan hjælpe? -
En opgave
ForumindlægJeg har problemer med følgende opgave:1: omskriv 25x^2+10x+1 til formen (ax+b)^2hilsen Søren -
Reducering 1g. stof
ForumindlægReducer :2a(a-b)+(a+b)^2-(a+b)(a-b) = ?På forhånd tak ! -
Jeg har igen et lille reducerings problem ;)
ForumindlægReducer: b^2+c^2+2bc/b^2+c^2 Mit spørgsmål er så hvad der sker med de c^2? Jeg ved at b^2 går ud med hinanden, men hvad er med de andre? -
hvordan løser man den her ligning
Forumindlægx² - x - 2 = 0 -
vha stam
Forumindlægberegn ved hjælp af stamfunktionen:5s(x^2/(x^3+1)^2)x...t=x^31 dt=3x^2 x=2 x=126 kan ikke komme videre??er der nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til omskrivning
ForumindlægSkal omskrive følgende udtryk til kvadrat 1 på en toleddet størrelse Det drejer sig om 2 opgaver a. -12xy+9x^2+4y^2 b. 4y^2+4y+1 Håber I vil hjælpe! -
rigtig reaktion?
ForumindlægEr det en rigtig reaktion: 2 HCl + Mg++ --> H2 + MGCl -
Reducering
ForumindlægKan nogen hjælpe med at reducere dette: (a + b)2 - 2ab - 22 -
funktioner
ForumindlægVis, at 2 er nulpunkt i polynomiet f(x)= X3 -4x2-4x + 16. -
HJÆLP!!
ForumindlægHej, er der nogle der kan løse disse to ligninger, er virkelig på spanden! Hurtigst muligt! TAK!!Jeg skal gøre rede for hvilken punktmængde:1)x^2 + 16x + y^2 - 6y = 02)x^2 + 10x + y^2 + 2y =-24 -
haster
ForumindlægHvordan løser I denne slags opgave: - x^2 - x + 2 = 0
