Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17461 til 17480 af 187712
  • KOMBINATORIK

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har et spørgsmål.. det omhandler poker. Jeg skal beregne kombinationsmulighederne for at få en straight flush. Hvordan skriver jeg det op? Altså i forhold til Kombinatorik??
  • gode råd til grammatik.

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har problemer med genitiv, dativ og akkusativ tænkte på om der var nogen der kunne forklare på normalt dansk hvornår man bruger de forksellige, på forhånd tak
  • Hvordan siger man "de har været gift i 11 år"?

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at skrive en stil, men jeg er kommet i tvivl om noget. Hvordan siger man: "de har været gift i 11 år". Det er det der "har været" som driller mig. Hvis der er en der vil komme med en forklaring, så vil jeg være meget taknemmelig!
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hvordan ved man hvad Schweinebraten, hvis den ser sådan her ud i ordbogen? Vil gerne have en nem forklaring på hvad nominativ, akkusativ, genitiv og datid. Altså hvad for en af dem er das, die eller der. Eller einer, eine, einen og einem, o.s.v. Please hjælp...
  • World War I

    Forumindlæg
    Hvad var det, der fik mænd til at melde sig frivilligt til at gå i krig? Levede forventningerne op til virkeligheden? Hvad var specielt ved første verdenskrig? (Paralleller til moderne tid)
  • korret gramatik?

    Forumindlæg
    nogle der kan finde nogle evt. fejl i min afleverings opgave ? jeg tænker mest på hvad der skal stå med stort, grammatikken er jeg rimeligt sikker på.
  • Stort begyndelse bogstav

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og arbejder med en gammel tekst, til en litterær artikel, og jeg er faldet over en masse ord, som skrives med stort begyndelse bogstav, som "Herlighed, Havlunde, Toner til Himlen, Fare" jeg kunne bare godt tænke mig, hvis der var nogen, som kunne fortælle mig hurtigt, h...
  • Fascisme eller Nazisme?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen! Hvad er forskellem mellem fascisme og naziscme? Der er tale om en episode hvor der bliver talt groft ned på en indvandre i en bus, er det nazisme eller fascisme? Mvh Ha' en fantasktisk weekend!
  • Integralregning?

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet opgaven: g(x) = - x2 + k hvor k er et reelt tal. Bestem k så tangenten i punktet (2; g(2)) har forskriften y = - 4x +3. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe den an. Nogen der kan hjælpe?
  • En opgave

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med følgende opgave:1: omskriv 25x^2+10x+1 til formen (ax+b)^2hilsen Søren
  • Reducering 1g. stof

    Forumindlæg
    Reducer :2a(a-b)+(a+b)^2-(a+b)(a-b) = ?På forhånd tak !
  • Jeg har igen et lille reducerings problem ;)

    Forumindlæg
    Reducer: b^2+c^2+2bc/b^2+c^2 Mit spørgsmål er så hvad der sker med de c^2? Jeg ved at b^2 går ud med hinanden, men hvad er med de andre?
  • hvordan løser man den her ligning

    Forumindlæg
    x² - x - 2 = 0
  • vha stam

    Forumindlæg
    beregn ved hjælp af stamfunktionen:5s(x^2/(x^3+1)^2)x...t=x^31 dt=3x^2 x=2 x=126 kan ikke komme videre??er der nogen der kan hjælpe?
  • Hjælp til omskrivning

    Forumindlæg
    Skal omskrive følgende udtryk til kvadrat 1 på en toleddet størrelse Det drejer sig om 2 opgaver a. -12xy+9x^2+4y^2 b. 4y^2+4y+1 Håber I vil hjælpe!
  • rigtig reaktion?

    Forumindlæg
    Er det en rigtig reaktion: 2 HCl + Mg++ --> H2 + MGCl
  • Reducering

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe med at reducere dette: (a + b)2 - 2ab - 22
  • funktioner

    Forumindlæg
    Vis, at 2 er nulpunkt i polynomiet f(x)= X3 -4x2-4x + 16.
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kan løse disse to ligninger, er virkelig på spanden! Hurtigst muligt! TAK!!Jeg skal gøre rede for hvilken punktmængde:1)x^2 + 16x + y^2 - 6y = 02)x^2 + 10x + y^2 + 2y =-24
  • haster

    Forumindlæg
    Hvordan løser I denne slags opgave: - x^2 - x + 2 = 0