Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17501 til 17520 af 42938
-
Eksamensopgaver(generelt)
ForumindlægHej...Hvor kan man se tidligere eksamensopgaver?Jeg tænker på folkeskolen såvel som handelsskolen(hhx) osv....er det på undervisningsministeriets hjemmeside?og kunne nogle evt. give mit et link?det håber jeg... -
Landbrug
ForumindlægHvad er det som kendetegner dansk landbrug i dag? ... -
3.g-opg. mat
ForumindlægJeg har valgt at skrive 3.g opgaven i mat. Da jeg er sproglig er det altså kun på b-niveau. Emnet skal være bevisteknikker i mat. Nu kommer mit spørgsmål: Er det et relevant emne og er der nogle, som har stor kendskab til det (evt. kender nogle gode hjemmesider om bevisteknikker) -
Conditionnel
ForumindlægJeg er lidt i tivil om, man i denne forbindelse kan bruge conditionnnel:Si nous parlent avec Mmm. F., nous savions le date.(Hvis vi taler med Mmm. F, så [ville vi vide - eller hvordan man nu oversætter det] dato) -
Hvordan husker I svære ord?
ForumindlægHejsaJeg så netop noget på DR1 om hvordan man kan huske svære ord.Jeg er ikke ordblind, men bare til tider en klovn til at stave ord - men heldigvis er word opfundet og med syn. ordbogen kan man skrive et ord der betyder det samme, og der ved få den til at vide, det ord man ikke kan stave til.Det... -
integration hjælp!!
Forumindlæghej\n\njeg har en funktion jeg skal integrere..\n\nkvadratroden af x divideret med x^2+1\n\n\nsådan her:\n\nkvadratrod af x/\n(x^2+1)\n\nhvad for en metode skal jeg bruge har prøvet men kører sur i den.. -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg sidder lige og laver en oversættelse, men har svært ved at ovesætte følgende sætninger. Er der nogen, der kan hjælpe? 1) "Hans forældre spørger ham ofte, HVORDAN DET GÅR I SKOLEN. " 2) "Faderen er ambitiøs: " DU VILLE GERNE VÆRE PILOT, IKKE? SÅ ER DET ABSOLUT NØDVENDIG... -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
Projektopgave
ForumindlægHej! Vi er 3 drenge som skal have projektopgave i uge 5. Selve opgavens hovedemne er forandring og konsekvens. Vi vil gerne spørge om i har nogle gode emner som kan omhandle både forandring og konsekvens. Set i lyset af både flygtningekrisen og folkeskolereformen som begge berører os vil g... -
Nocardia!
ForumindlægEr nocardia en bakterie? af hvilken type? -
Din Pizza er Italiensk...
ForumindlægHvordan er det den lyder den der remse om racisme? Kan kun huske Din kristus er jøde. Din bil er Japansk. Din pizza er Italiensk. Din kartoffel er Tysk. Din vin er Chiliensk. Dit demokrati er Græsk. Men er den ikke meget længere? -
oversætelse
Forumindlæghvordan siger man det her sætning på sapansk? De er meget lykkeligt i sit liv. Han har en god familie. Hun er tilfredes af sin mænd. -
Traktat....
ForumindlægHvad mener de med den nye traktat? Mvh. Camilla -
Hjælp til oversættele lille tekst
Forumindlæger der nogle der kan oversætte det her for mig : Ferdinand Ferdinand er på ferie med sin familie, da Ferdinand vågner ved daggry beslutter han sig at løbe en tur. Ferdinand er fuld af energi, og da hans kone kiggede ud til ham, troede hun at han var på epo. Ferdinands kone og søn gik ud for at l... -
Hjælp! haster!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte et lille stykke af en tekst bare sådan nogenlunde.. Hans far er mærkelig, han elsker at begå selvmord.Især om søndagen fordi hans familie er der. Han skærer sig i armen og blodet flyder. Deres mor lader som ingenting, hun fortsætter med at tale me... -
Min første filosofi opgave
ForumindlægHej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k... -
SI. enhed
ForumindlægHej allesammen. Hvad vil det sige at I er en SI - enhed for ampere. VIl det sige, at der samme eller hvad. Og hvis nej hvordan omregner man så I til A -
"Store" projektopgave
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har om nogle uger det "store" 9.klasses projektuge. Vores klasse har valgt overemnet KONFLIKT, men jeg er ikke så sikker på hvilket underemne jeg skal vælge. Der er jo så meget, så det er ret svært..! Nogle idéer? Tak!! -
hvad betyder de ord...
Forumindlægredoble= reetablere= refusere= kyras= fataslimse= ufortrøden= Taak på forhånd :D
