Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17501 til 17520 af 45492
-
Elektrolyse
ForumindlægHej venner Jeg står i et lille problem. Jeg går i 8. Klasse og vi har om elektrolyse, men jeg forstår det ikke når min lærer og venner prøver at forklare mig det... Så jeg ville høre om nogle af jer kunne forklare mig det, m... -
Fysikaflevering - densitet af meget lette stoffer.
ForumindlægHejsa! I forbindelse med en fysikaflevering skal jeg svare på, hvordan man kan tage hensyn til opdriftkraften på meget lette og fyldige legemer (vi har fået udleveret en flamingoplade på 50 gram). Mit spørgsmål er så hvordan man kan gøre det? Jeg har fået opdriftskraften til at være 0.02319 N som... -
Transformere - spændingsforskel
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive en fysik rapport om transformere. Der er bare lige det lille problem, at jeg har en udregning, jeg har glemt hvad er. Jeg har målt strømmen på en primærspole på 200 vindinger og en sekundærspole på 400 vendninger og regnet spændingsforskellen (Us/Up). Jeg er ikke... -
Flot/hurtigt bevis til AT4-forløb
ForumindlægJeg har for øjeblikket AT4-forløb ("Det Gode Argument"), som er et tværfagligt emne imellem dansk og mat. Som slutprøve skal vi lave en synopsisudfoldelse, hvor vi i mat-delen, skal lave et bevis, for en sætning. ..' problemet er at vi kun har 5 min, og derfor har en lille smule... -
Niels Bohr-foredrag
ForumindlægJeg skal holde foredrag om Niels Bohr, så jeg ville bare høre om nogle havde en opgave eller noget viden om hans teorier?? -
Latinske sætninger
Forumindlægnogle der kan oversætte disse sætninger?1)Post viginti annos Romulus et Remus urbem novam in eo loco, in quo pastor eiusque exor vivebant, codebant. Urbem Romam vocabant.2)Lupa tamen, cuius uber lacte plenum erat, vocem parvam geminorum semivivorum audiebat. Geminos ab morte salvabat.3)Post novem... -
Post-
ForumindlægNogen der ved noget om postmodernisme? -
Naturfag!!!
ForumindlægHej!! Jeg går i 2 g og skal til en prøveeksamen imorgen. Jeg har fået at vide at jeg enten kan komme op i spkektra og lyskilder eller farvedannelse.Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis der er nogen der engang har skrevet en rapport om disse to emner, ville jeg være meget taknemmelig hvis jeg ... -
Et digt fra 1940'rne ! - Har virkelig brug for hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg sidder virkelig på ilden iøjeblikket, da det er til imorgen! Et digt fra 40'rne er ikke så let som man tror! Her er digtet:De mørke fugle fløjved gry med motorstøji eskadriller over byens tage.Da så vi og forstod-det gik til hjertets rod-at vi fik trældoms bitre brød at smage.En dag... -
Hjælp!
ForumindlægEr der nogle der har svarene til folkeskolens afgangsprøve i matematik fra 2002?? Svar hustigts muligt.. -
Thatanos - Dødsdriften
ForumindlægJeg er i gang med en billedeanalyse og er i den forbindelse stødt på eros og thatanos (døds og liv driften)Men mit spørgsmål er: Er dødsdriften og seksuel og er livsdriften 100 % (ok så næsten..) uskyldig? -
Dansk opgaven...
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive danskopgaven. Jeg har valgt at skrive om Naja Marie Aidt's novellesamling "Vandmærket". Jeg havde egentligt tænkt mig at beskæfte mig med Som englene flyver, men så var det at vi skulle gennemgå den i klassen som min lærer syntes ikke jeg skulle vælge den... -
Oversættelse!
ForumindlægHeii...!Har brug for en rettelse af min oversættelse...! Pleeeease...!Stasi overvågede og udspionerede alle borgere i det tidligere DDR, også de unge.-Stasi überwacht und ausspioniert alle Bürger in der ehemaliger DDR, auch die jungen Leute.Ca. 200.000 medarbejdere arbejdede hos Stasi. Hertil kom... -
Masse og fart
ForumindlægHejHvorfor vil den tungeste af to personer nå enden af et bjerg først hvis de cykler samtidigt?Når vi taler om frit fald vil de jo lande samtidigt.Det er til imorgen, men jeg vil gerne have svaret hvis det bliver senere :)Forhånd tak :) -
Karakterer, der tæller halvt? Hvordan?
ForumindlægHej hej.. Ville bare lige spørge om der er nogen, der ved hvordan en karakter kan tælle halvt(altså billedkunst, idræt og musik).. Jeg troede at det var fordi karakteren kun optrådte som årskarakter, men studievejleder sagde, at man så bare dividerer med 0,5 istedet for 1..men det kan da ikke p... -
Aflevering
ForumindlægHej derude.. er der nogen som kan hjælpe mig med min opgave jeg har vedhæftet filen.. jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad vA er er det vinkel A? :) Jeg håber i kan komme med en god forklaring til begge opgaver.. :) -
indledning til en fransk tekst
ForumindlægHvordan siger man dette på fransk:Teksten handler om? -
I-lande og U-lande
Forumindlæghej folkens!!!hvis nu lig en lærer spurgte jer hvad forskellen er mellem Ilande og Ulande.... hvadvil i mon sige???? tænker selv over det.. og kan ik sige andet end industilande og udviklingslande.. mere ved jeg ik... har brug for hjælp.. hjælp plz...Mange tak på forhåns...:0)~Molly~ -
Kraft og tryk
ForumindlægBrug begreberne kraft og tryk til at forklare, hvorfor man med en hammer kan slå søm i væg. Håber i kan hjælpe, på forhånd tak! :) -
Placering af hjemmeside
ForumindlægHej tak for kanon god lektie hjælp! Jeg fandt den her hjemmeside www.tyskforlaget.dk De udgiver bøger og film til undervisning af tysk på 10 klasse og gymnasium niveau! Tyskforlaget.dk laver også opgaver til deres materiale som ligger på tyskforlaget.dk men de laver også svarene til deres opgav...
