Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17561 til 17580 af 23489
-
Er der brug for lommeknive?
ForumindlægHar man brug for en lommekniv, -når man er i byen, -i hjemmet? Isåfald hvis der er brug for en, hvad skal den have af funktioner? - Hvad vil det ideelle indhold i lommekniven være? - Hvad skal den kunne gøre, osv..? -
Hjælp til simpel matematik opgave
ForumindlægHej Er der nogle, der ved hvad b er på vedhæftet opgave? Jeg har fundet frem til at a, men er i tvivl om b er indsprøjtningen eller noget andet På forhånd tak. -
Det smukke ved Danmark er..
ForumindlægHeeij.. :D Ehm er der nogen der kan hjælpe med mit essay, ? Jeg ved ik hvordan jeg skal komme igang.. Det skal være en indledning, meget kort og præcist.. :/ -
Hjælp!
ForumindlægEr i gang med en bio-rapport, og der er et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan hitte ud af... Hvorfor kan iltindholdet i venerne svinge fra 0-180 cm3 pr. liter? -
Kugle
ForumindlægHej, har fået nogle resultater som ikke stemmer overens med facit. Vedhæfter opgaven a) resultatet er angivet til; L=0.84, Θ=47º Jeg får L=1.125 og Θ=68º Og selvfølgelig passer de andre heller ikke. Hvad skal der gøres? Jeg har fundet en hastighed på 3.75 m/s og ... -
MATEMATIK-HJÆLP!
Forumindlægen så simpel opgave uden hjælpemidler som denne, for har lært om 2.gradsligninger: bestem de tal k, for hvilke ligningen x^2+4x+k=0 har mindst én løsning -fattede ikke de tidligere svar jeg fik -
AT synopsis
ForumindlægVil skal til at skrive en synopsis i et et AT forløb som vi skal forsvare ved vores mundtlige årsprøve. Vores emne er tid, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal skrive om. Så hvis der er nogen der har nogen ideer så er i meget velkomne til at skrive. På forhånd tak! -
Hjælp til DHO - emner
ForumindlægHej alle. Har brug for hjælp til valg af emner, til min DHO. Jeg tænker på at skrive noget omkring historie og her er de emner som vi har haft om indtil videre: 1. Det antikke Athen 2. Kejsertidens Rom 3. . Danmark i Middelalderen 4 Den islamiske Verden - mødet mellem Øst og Vest 5. Europa i Op... -
Sabbat år eller ej?
ForumindlægHej! Jeg overvejer kraftigt, at tage et sabbat år til næste år. Men jeg er kommet i tvivl, hvorvidt jeg skal det eller ej. Nogle af mine tvivlsspørgsmål er: 1) Vil eleverne fra den nye reform få et højere snit generelt end eleverne fra den gamle? (forudsagt at de gamle karakterer er konverteret) ... -
Gennemsnit under 6
ForumindlægHej, En af mine venner står i den situation at hans snit ligger under 6. Vedkommende skal til eksamen snart og skal snakke med studievejlederen om han kan komme til eksamen? Jeg ville høre om der er nogen herinde der ved hvad der så vil ske`? Han vil helst ikke tage sidste år om igen :S:S:S -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Matematik opgave mod betaling
ForumindlægNogen der har lyst til at lave en 9 klasse - matematik opgave mod betaling? -
Komplekse tal, hjælp til bevis
ForumindlægHej. Jeg har fået stillet den her opgave som jeg kan risikere at komme op i til eksamen. Jeg kan imidlertid ikke finde ud af den så jeg er lidt på skideren. Er der nogen flinke personer herinde der kan og vil hjælpe mig? http://peecee.dk/?id=47039 -
Beskrivelse af differentialkvotienten - HJÆLP!
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med at forklare; Udledningen af differentialkvotienten for et andengradspolynomium dvs. at f’(x) = 2*a*x+b for andengradspolynomiet f(x) = a*x2 + b.x + c. Og gerne en detaljeret forklaring. Ville være en stor hjælp! På forhånd, tak! -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
Bestem punktmængden m1
ForumindlægHejsa. Jeg skal bestemme punktmængden M1. Som altid synes jeg det sværreste er at finde ud afhvilken mængde der reelt er jeg skal bestemme. Min funktion f er givet ved at f(x) = cos(x), X € [o ; 3/2 Phi] Puntmængden M1 er af grænset af grafen for f, X aksen samt ligningerne X= phi/2 og X= 3/... -
narveren
Forumindlæghvad betyder dette ord -
OECD
Forumindlæghej er der nogen der ved noget om OECD vil i så ikke bare skrive alle de informationer i har? :D på forhånd tak -
Bange for eksamen!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op til spansk paa fredag og er rent ud sagt hunderaed.. Hvis der er nogle derude som ville goere mit liv lidt lettere og skrive hvis de har nogle notater eller et eller andet om El Bola. Jeg skal nemlig lave et oplaeg.. Haaber der er nogen derude der vil hjaelpe!! -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning
