Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17581 til 17600 af 158923
-
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
10 eller 12 i denne eksamensbesvarelse? Vurdéring ønskes :)
ForumindlægHej! Jeg har været til eksamen i mat A i dag, og regner med enten 10 eller 12 som karakter. Ville gerne høre hvad I tror jeg får. Jeg har vedhæftet min besvarelse, og nedenfor ses et link til opgavesættet. http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140527%202stx14... -
1 spørgsmål ang. dansk årsprøve
ForumindlægHej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f... -
Læge specifikke adgangskrav gennemsnit ?
ForumindlægHej med jer Når der bliver talt om gennemsnit til læge/medicin uddannelsen. Bliver der talt sammen de specifikke adgangskrav og gennemsnittet der fra, er afgørende om man kommer ind på skolen eller ikke ? Eller er det den samlede afsluttede HF Student ella HH som er afgørende ? -
øveark
ForumindlægHey, er der nogen, der ved hvor man kan få matematik øverark? -
supplere et fag to steder
ForumindlægHej, ved I om det er muligt at supplere ét fag to forskellige steder? Fxved at tage matematik A ved hf i by x sammentidig med man også tager matematik A i hf ved by y? -
Lektie hjælp søges!!!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen. jeg bor lidt ude for Odense, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man... -
Gennemsnitsberegner
ForumindlægHej Er der nogen af jer som har excel ark for gennemsnitsberegner htx chpwest? mvh mig =) -
Repition af eksamensopgaver
ForumindlægGodeftermiddag.. Forude venter en skriftlig matematik eksamen, som jeg forbereder mig på ved at løse tidligere eksamenssæt. Jeg er dog stødt på nogle vanskeligheder, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Jeg sidder med bogen, "eksamensopgaver i matematik 2" - 3årigt forløb til a-nive... -
svar med sikkerhed vedr. karakter
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. b... -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
Årsprøve i mat
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en gammel årsprøve eller bare et eksempel på en ( der er lige meget hvornår den er fra)? som kunne sende den til mig. Jeg går i 1.g og skal til årsprøve i næste uge vil gerne se hvilke slags opgaver der er i sådan en... -
Studieretning
ForumindlægHej SP Hvor mange A fag har man normalt? Jeg har valgt studieretning 1. med mat og fysik A. Er dette meget normalt, med hensyn til antal A fag? Dansk A Historie A Engelsk A Matematik A Fysik A Spansk/Fransk A -
Hvor finder jeg opgaver til 9. kl.
ForumindlægHej Jeg søger nogle ekstra opgaver i matematik og blækregning til 9. kl. niveau. Det kunne fx være tidligere års eksamenssæt eller lign. Er der nogen af jer, der ved hvor jeg kan finde og downloade dem? Mvh. Jim -
Find FBestem f `(4) ved hjælp af figuren.
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/HFE073-MAB.pdf link her er figuren Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde f'4 ved hjælp af figuren. Eksamenssættet er fra 2007 december 18 Matematik b niveau HF -
Isolering af "n" i et udtryk
ForumindlægHej derude Jeg har svært ved at knække koden til dette spørgsmål fra eksamenssæt december 2014 i matematik B. Nogle der kan hjælpe? Isoler n i udtrykket L = 2 * z * ( σ / √n ) ^ 2 -
Matematikterminsprøve 2011
ForumindlægHej, Så vidt jeg ved, skal vi her i 3.g have en terminsprøve i Matematik i marts måned eller der omkring. Er der nogen, som kan fortælle om prøven er en tidligere eksamensæt eller bliver der lavet en ny eksamenssæt til terminsprøven 2011? Hvad plejer man at gøre hvert år? :) -
Standpunkts beregning!?!?!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng som går i 1.g på HTX. Vi fik standpunktkarakterer for flere uger siden, men har spekuleret over hvordan man beregner ens gennemsnit ud, fordi har hørt nogle fag vægter lidt, mens nogle fag vægter meget osv??!? Kan i ikke hjælpe mig med gennemsnitberegning!?!? Fysik "... -
Farvers betydning på studenterhuerne?
ForumindlægHej.Jeg har lige et spørgsmål:Hvad betyder de forskellige farver på huerne? Jeg ved i hvert fald, at der er en rød, blå og en sort - er der flere?Mvh. Blyanten
