Søgning på: analyse william. Resultater: 17601 til 17620 af 24034
-
Hjælp til Freud i AT
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT om Freuds psykoanalyse. Hvordan kan man sige, at Frued og psykoanalysen var et videnskabeligt gennembrug eller en teknologisk landvinding? Jeg forstår iøvrigt ikke helt ordet 'landvinding' :-/ -
hjæælp - til religionseksamen ;/
ForumindlægHej alle kloge mennesker! håber der er nogen af jer, som lige har få minutter til at give mig nogle tips til religionseksamen. Tænkte på om der var nogen der havde styr på hvilke begreber, som ville være gode at kende og få styr på inden man gik op? Mhv -
Vekselspænding
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvad vekselspænding er ? En definiton. Og hvilke forsøg man kan lave med vekselspænding? Kan man gå ind i andre emner?? evt nogle opgaver/link På forhånd tak. -
B-niveau stof
ForumindlægHej, jeg skal have Kemi på B-niveau. Jeg vil så nu i sommerferien læse op til kemi på B-niveau, er der nogle specifikke ting jeg kan læse om. Altså nogle ting, som man kommer til at få, i Kemi på B-niveau : ) På forhånd tak D: -
LA vælgere
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave en opgave om Liberal Alliance, hvor jeg skal skrive hvilke typer som kan finde på at stemme på dem. Jeg har ledt lidt på nettet men jeg har ikke fundet niget information om det. På forhånd tak -
Srp - Samf og NG, global opvarmning?
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til at skrive SRP og har både valgt mine fag (Samf A, Naturgeografi B) og mit område (global opvarmning). Til weekenden skal jeg have skrevet et mere specifikt oplæg til mine vejledere, men jeg er lidt på bar bund. Har ikke rigtig tænkt i nogle bestemte baner, men kunne... -
Er det en artikel?
ForumindlægHej jeg skal spøger om det her er en nyhedsartikel eller en baggrundsartikel? -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Eksamen på mandag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen på Tirsdag, Så håber i kan hjælpe mig her, kender i nogle gode måder at forberede sig til Dansk mundtlig Eksamen, fx. nogle opgaver på nettet? :) Håber i kan hjælpe -
Dansk A pensum
ForumindlægHej, skal til mundltig dansk eksamen om nogle uger, men vil lige høre hvorfor vi har fået pensumlisten? Vi skal jo kun trække en tekst og så snakke ud fra den? Tak -
Molins model
ForumindlægHvilke faktorer gør Venstre brug af i deres politik? (Molins adfærdsmodel) Mvh -
Brudt akkord?
ForumindlægHej Jeg skal aflæse en brudt akkord. De tidligere takter har været i : D A D D I næste takt er der et : e, a, g, a - hvilken akkord er dette? -
hjælp
ForumindlægNa2CO3 + K3PO4 der er let- og tungtopløselige. -
HJÆLP, ordstilling.
ForumindlægEr lidt usikker på noget, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Hvis jeg skal oversætte "Jeg beundrede hende meget" til spansk, hedder det så "La admiraba mucho"? Og hvis jeg skal oversætte "Jeg har slået hende ihjel" til spansk, hedder det så "La he matado"?... -
Acceptabel problemformulering?
ForumindlægHej. Jeg har endnu ikke fået godkendt min problemformulering, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har nu prøvet i forbindelse med opgaveformuleringen om, at man skal undersøge og diskutere en sag hvor iscenesættelse og/eller overvågning indgår. + diskussion af dens muligheder og begrænsninge... -
hvordan bliver man bedere?
Forumindlægjeg har prøvet virkelig hårdt at få bedre karakter i dansk, men jeg er helt lost. mine karaktere ligge lige nu på 4-7, og vil gerne have dem op. jeg lytter i timerne, laver mine lektier og laver friviligt selv mere hjemme, i håb om at blive bedre. hvis nogle havde nogle tips til alt mundligt, skr... -
Dansk stil
ForumindlægEr der nogle faglige dansk lærer som kunne være interesseret i at rette min stil. Jeg går på HHX, og jeg er er meget forunderet over at jeg har fået en karakter på 00 for denne opgave. Min lære kan ikke forklare mig konkret hvad min fejl er derfor søger jeg hjælp? :) -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg er ikke den skarpest kniv i skuffen til tysk, derfor håber jeg en venlig sjæl ville hjælpe mig Jeg skal oversætte følgende: Det er dejligt at være ung. Man tilbringer megen tid med kammeraterne. De unge går på diskotek, hører musik, taler helt åbent med hinanden - og forelsker sig. Naturl... -
Psykologi eller filosofi?
ForumindlægJeg vil til sommer søge ind på en af disse uddannelser; filosofi eller psykologi. Længe har jeg overvejet og spekuleret i fordele og ulemper ved hvert studie, og jeg er kun blevet mere forvirret. Egentligt er det mest den filosofiske del ved psykologien, som interesserer mig. Her tænkes på de st... -
Desperat brug for hjælp! Konkurrenceevne
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive en opgave om Danmarks konkurrenceevne i forhold til andre lande Herunder skal jeg beskrive hvordan produktivitetsudviklingen ser ud i Danmark i forhold til andre lande. Men nu hvor der er så mange forskellige måder/metoder at beskrve produktiviteten på, er jeg i tvi...
