Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17601 til 17620 af 33808
-
England?
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive noget om england eller bare noget med engelsk og gøre, men har ikke så meget tid tilbage, hvis i har en opgave, som i kan sende mig til min indbakke ville det være super. Jeg aflevere ikke det samme opgave jeg skal bare se hvordan jeg kan gå i gang , håber i kan hjæ... -
Metode
ForumindlægHej alle. Jeg har fagene historie og engelsk, er der nogen der kan hjælpe mig med dette: Hvad kan det ene fag bidrage med, som det andet fag ikke kan bidrage med? Hvad er specifikt ved det ene fag som ikke er ved det andet.. Jeg har lidt svært ved dette. Så jeg håber der er en venlig sjæl... -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår... -
Angående eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op i 2.g her om kort tid, men jeg sad lige og tænkte over engelsk eksamen i 3.g. Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men kan man godt komme op i noget som man har haft i 1.g? Altså f.eks. hvis man skal perspektivere til noget, så kan det muligvis være til en tekst/film (whatever) ... -
Gandhi
ForumindlægJeg er igang med at skrive om Gandhi i engelsk, men det er meget svært at vælge hvilke emner jeg vil komme nærmer ind på pga. jeg har kun 5-6 minutter til at fremlægge. Jeg vil selfølgelig gerne fortælle om de vigtigste ting indenfor hans liv.. På forhånd mange tak -
Hjælp terminsprøve.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i ottene klasse, der er terminsprøve i den kommende uge. Jeg vil meget gerne forberede mig, men ved ikke hvordan. Jeg er fuldt ud styr på matematik delen, men ved ikke så meget om dansk og engelsk delen. Så er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan man kan forb... -
Kongurens
ForumindlægHej! Jeg har tidligere afleveret en stil hvor jeg har fået afvide at jeg der er kongurens i min tekst. Jeg har prøvet at google lidt omkring det, men kan ikke helt forstå hvad det er der menes med det. Jeg har prøvet at skrive en engelsk tekst, som jeg normalt ville gøre det, og vil derfor høre... -
Grammatik
ForumindlægJeg sidder og terper engelsk grammatik, da jeg skal til skriftlig engelsk eksamen i morgen, og er stødt ind i følgende sætninger. Opgaven går ud på at jeg skal finde én fejl og rette den, og derefter forklare fejlen med faglig terminologi: Sætning 1: "Why did they sent him to a boarding ... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har lige læst min engelsk stil igennem fra engelsk skriftlig eksamen, og jeg synes virkelig det er noget lort det, som jeg har skrevet! Jeg har ikke fået rettet den ordentligt igennem, da der er trykfejl, og der er ord, som mangler, hvilket gør mig bekymret for, om jeg overhovedet får over ... -
Statistik Tutor søges i KBH
ForumindlægHej Jeg har en statistik eksamen jeg SKAL bestå til sommer 2014 i forbindelse med en optagelse på HA almen på CBS. Jeg søger derfor privat tutor i weekenderne med opstart i Februar. Det er et kæmpe plus hvis du kan statistik termerne på engelsk, da eksamen er på engelsk. Det drejer sig mere spe... -
India's "Bandit Queen"
ForumindlægHey! Har en lille oversættelse for (dansk-engelsk), og håbede på at der måske ville være nogen til at meddele mig om eventuelle fejl. Jeg kan selv høre på ordopstillingen at der er noget helt galt, men har lidt svært ved at omformulere. Phoolan Devi er blevet kaldt Indiens Robin Hood. Hun vill... -
Regler for breve på fransk?
ForumindlægHej (: Jeg skal på sprogskole fra d. 27 juni og 2 uger frem, og har netop fået af vide hvem min værtsfamilie er.. Derfor kunne jeg godt tænke mig at skrive et brev til dem, da jeg er spændt på, hvem de er. Har overvejet lidt om det skulle skrives på fransk eller engelsk, men da jeg nu tager derne... -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
oversættelse
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp med at oversætte en stykke tekst fra dansk til engelsk. Har oversat det men er ikke sikker på om det er rigtigt.Dansk:Som "exchange student" bliver du en populær elev på skolen, og dine kammerater vil gerne have dig med til forskellige aktiviteter.Engelsk:As ... -
2 fejlsætninger
ForumindlægHej, jeg har fået en stil tilbage og skal nu aflevere rettelsen af nogle af mine fejl - og de grammatiske forklaringer som hører til. Der er dog to, som jeg er i tvivl om: "By looking closer at the short story it is seen..." Jeg synes ikke det er specielt pænt engelsk (ville nok gerne... -
Studieportalen som kilde?! snyd?
Forumindlæghej alle Vores lærer på skolen er meget kritiske overfor kilder og så ville jeg egentlig bare høre om hvad der bliver betragtet som snyd, da det jo kan indeholde meget. Dét at omformulere noget fra nettet er det snyd? Og er det iorden at skrive studieportalen.dk på som en kilde i ens opgave? :s H... -
konstant
ForumindlægNår man løser denne y' = -kN får man denne: N(t) = ce^-kt, kan man kalde c en vilkårlig konstant?? -
Hvad betyder legitimere?
ForumindlægJeg forstår ikke helt ordet legitimere? Hvis noget bliver legitimeres, hvad menesder så? Tak på forhånd -
Koordinater.
ForumindlægHJÆLLLP til opgavvvve? Find koordinaterne til skæringspunkterne med koordinatplanerne for linjen gennem A og B, når A (-4,6,0) og B (3,-1,-4).. Hvordan gør man? Hilfe! -
Unge i dag
ForumindlægHej derude.. lige et spørgsmål :D Hvilke årsager tror I der liggertil grund for unges behov for at fremstille sig selv gennem medierne ?(radio, tv, facebook,twitter, youtube etc. Etc.)
