Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17701 til 17720 af 102572
-
HTX ... lidt info hjælp ?
ForumindlægHej derude :) Jeg skal på HTX her næste år, også kom jeg til at tænke på: Hvad er egentlig godt at vide allerede før jeg kommer ind? altså er der nogen ting som i måske ville havde ønsket fagligt at i vidste i forvejen? Det er så jeg lidt ved hvad jeg skal forberede mig på, og hvad jeg kan f... -
Hvornår kan man få sin skriflige eksamenskarakter?
ForumindlægTjae, som overskriften siger:Hvornår kan man få sin skriftlige eksamens-karakter? Bliver man nødt til at vente til den dag man får udleveret pappet, eller kan man få det af vide før?Jeg har hørt at hvis man er i fare for ikke at blive student, så kan man få det af vide d. 10., men hvad med os and... -
Lidt engelsk hjælp, tak!
ForumindlægHej, jeg har lidt engelsk, som jeg godt kunne have lyst til at få tjekket for rigtigt sprog osv. - Vil gerne informere, at det er noget mundtligt uden karaktere og ikke en skriftlig opgave, som skal afleveres og bedømmes. Jeg vil bare rigtig gerne have det tjekket lidt. Jeg kunne måske lære ... -
engelsk stil
ForumindlægHej jeg skal snart til årsprøve i skriftlig engelsk og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal starte/skrive et resumé og en person karakteristik, altså have nogle faste punkter at gå udfra. f.eks at skrive at det er en 3. persons fortæller og hvor handlingen foregår. Sådan noget. -
Integral
ForumindlægHej :) Jeg skal til skriftlig matematik A-niveau på onsdag og er i gang med at terpe formler. Jeg arbejder ud fra hæftet "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik stx a-niveau 2006". Jeg har problever med opgaver 1015B: Bestem hvert af integralerne integraltegn(2,0)=x^3dx o... -
sinusrelationer (bevis)
Forumindlæghej jeg er ved at bevise sinusrelationer men efter jeg har bevist c/sinC og a/sinA har jeg svært ved at bevise b/sinB evt. har jeg brugt frividen.dk se link: http://www.youtube.com/watch?v=X3uvjTnqFwc&feature=player_embedded se vedhæftet fil på forhånd tak -
Karakterer: Afsluttende fag.
ForumindlægHej Lad os sige at jeg har mat på C. Kommer mit årskaratkter i mat på mit gennemsnit eller er der en prøve sidst i faget, og det jeg så får der er det som kommer på beviset? på forhånd tak :) -
parameterfremstilling forklaring hjælp
ForumindlægHej. Jeg har meget besvær med opgave 9 i den vedhæftede fil. Både a, b og c. Jeg ved godt hvordan man finder vinklen mellem to vektorer/linjer, men ved ikke hvordan jeg aflæser parameterfremstillingen og gør det om til en vektor/linje. Jeg er helt blank faktisk. -
Engelsk-Religion VS. Biologi-Psykologi
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har endelig bestemt mig for at jeg skal på en STX efter sommerferien, men nu er jeg i tvivl om hvilken af disse to linjer jeg skal vælge: Engelsk A-Religion B-Naturgeografi B-Samfundsfag B Biologi A-Psykologi B -Matematik B Jeg elsker engelsk, og ser det derfor som en rig... -
Trekantsopgave
ForumindlægHej hvordan løses 8b i følgende: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/131206%20MatA-stx-06122013.ashx -
HÆLP!!
ForumindlægSøger hjælp til at få disse udregnet:) Opgave 0: ABC og A1B1C1 er to ensvinklede trekanter, hvor a = 3, b = 6, b1 = 9 og c1 = 12. Beregn c og a1. Opgave 1: Lad ABC være en retvinklet trekant (hvor C er den rette vinkel). Beregn de re-sterende vinkler og sider og arealet når: a) <A =... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Projektion af vektor?
ForumindlægHva er det nu formlen for projektion af vektor på vektor er? -
Hjælp til opgave
ForumindlægEr der nogle der evt. kan hjælpe mig med opgave 7 i følgende sæthttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdfJeg aner intet om det emne. Var sygemeldt i perioden. Har prøvet at læse mig lidt frem til det. Lidt svært! -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
eksamen...
ForumindlægHey.. r der nogle, der kan fortælle mig datoerene for hvornår gymnasieelever skal op til de skriftlige prøver. Tænker på 2 g.... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide om man skal op i en eksamen, hvis man har valgt kemi A som valgfag. Og hvis der er, bliver det lodtraækning angående om det skal bliver mundtligt eller skriftligt? -
Tysk eksamenskarakter
ForumindlægHejsa, Min tysklærer sagde tideligere på året, at såfremt vi skulle op til mundtlig tysk eksamen, vil den mundtlige karakter blive 'dublikeret' således at man også får en ekstra skriftlige karakter. Eks. elev uden eksamen: Skriftlige årskarakter: 10 Mundtlig årskarakter: 10 Eks. e... -
Reportage layout??
ForumindlægJeg står og skal skrive en reportage, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken str. skrift underrubrikken, mellemrubrikken og brødteksten skal være? På forhånd tak :-) -
Hurtig forklarelse
ForumindlægNogen der kan forklare mig den her sætning? (attributter) På rådhuspladsen smed disse kvindeligehedens kunstige attributter i en skraldepose med skriftter, hold danmark ren.
