Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17741 til 17760 af 52201
-
Snyd...
ForumindlægHej Jeg håber at nogen her på Studieportalen har mulighed for at komme med et kvalificeret bud på mit spørgsmål! Det skal siges at jeg ikke behøver svar omhandlende hverken moral, eller etik. - kun et "ja" eller et "nej", samt en begrundelse for svaret i en kort formulering! ... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Er kommet i probs :(
ForumindlægHey!Jeg er kommet i nogle probs... Er kommet for sent igang, og kan desværre ikk nå at få min kammi til at rette mit engelsk, derfor vil jeg høre om der ikk skulle sidde nogle venlige sjæle herinde =)Spørgsmålet:Discuss how decent working conditions can best be ensured in the developing countries... -
Hjæææælp engelsk essay!
ForumindlægJeg skal afleverer essay imorgen! jeg har skrevet dette. det er ikke helt færdigt. Er der ikke en der vil finde evt. fejl i det. Det ville være stort hjælp. We all know the feeling of being different. Or do we? Most of us certainly know the feeling of it in some degree, but do we really know h... -
MIndre engelsk stil
ForumindlægHey.. jeg har lavet denne engelske aflevering ud fra en lille historie vi skulle læse igennem. Håber kigge den igennem og lige rette for de værste fejl. På forhånd mange tak. Mv Jens The tekst is adapted from an autobiography by Lis in 1999. The story must takes place somewhere USA, as the writer... -
Hjælp til UCAS
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at udfylde min ansøgning på UCAS, og jeg er nået så langt, at jeg har tilføjet min adgangsgivende eksamen (Danmark-Højere Teknisk Eksamen), men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg kan indtaste mine karakterer. Skal man bare finde sin gymnasielle uddannels... -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
Kovalente bindninger
ForumindlægHvad er det, at kovalente bindninger er? Jeg har nogle noter under kategorien "kemiske bindninger" under emnet "ioner". Er det et synonym for enkeltbindinger? -
right?
ForumindlægI’m sure I’m not the only one, who had had this kind of experience. Every year, every month and every day, thousands of people are exposed to racism. -
Jura
ForumindlægJeg er kommet ind på jura på KU. Og vil bare høre om der nogle, som har nogle tips, råd og fif til uddannelsen. Det kan være alt fra hvordan det en god ide at finde balance mellem læsning og sit eget liv, hvordan man skal tage noter osv. Det vil være en stor hjælp :) -
Studieretningsprojekt
Forumindlæghej. min studieretning hedder mat a, kemi b og naturgeografi c... derudover har jeg lov til at skrive i biologi dansk og historie.. Jeg ved at jeg skal skrive i matematik, da dette er det eneste a-fag i min studieretning så der er ligesom ikke så meget andet at vælge imellem. Men hvertfald går j... -
Er mat A noget ligesom det i folkeskolen
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Andreas. Jeg er 20 år gammel og har asbergers. Jeg skal til at tage en stx her lige om lidt, og jeg bliver smidt direkte ind i mat a. Jeg har aldrig været så god til matematik da jeg er blevet flyttet rundt i andre skoler meget. Jeg ville høre om der er nogle steder s... -
redegørelse???
Forumindlægjeg skal begynde med at lave en redegørelse..jeg mangler bare at få noget mere at vide om redegørelse, inden jeg overhovedet begynder. er der nogle der har nogle punkter til, hvordan en redegørele skal være..? -
Eksamen og rapport - sammenhæng?
ForumindlægJeg har lavet den dårligste rapport, hvor jeg synes det er svært at snakke om noget derfra fordi de er så dårligt. Er det muligt, når man nu har lavet sådan en dårlig rapport, at man kan få en nogenlunde karakter til eksamen alligevel?? -
Armbøjninger
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. på forhånd tak :-). -
Engelsk grammatik - Video 6 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Tobias Juhler Maureschat og Ditlev Kiersgaard Frisch fra Virum Gymnasium. I videoen omtales en test. Du kan se testen her. Stem på denne video ved at sende VIDEO 6 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde ... -
pH-beregning kemi 2010 A STX
ForumindlægHvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL -
Gennemsnit. Vægt?
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i kemi her d. 25. juni. Jeg har fået årskaraktererne 10 og 12, men er kommet i tvivl omkring hvad der tæller med og hvordan og hvorledes med de forskellige vægte. Er der evt. en som kan udregne mit snit for mig, for de karakterer som jeg har fået indtilvidere, da jeg ikke ... -
Medie oplæg
ForumindlægHej, Er der nogen medieelskere herinde, som har nogle gode ideer til hvad et godt medie(fags) oplæg skulle indeholde? -
Antal mdt. eksamener?
ForumindlægHvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år?
