Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 17781 til 17800 af 92586
-
Vurdering
ForumindlægHej nogle som kan vurdere min aflevering? Hvilken karakter ville i give? -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej folks Da jeg har været syg og skal til sygeeksamen her i december, ville jeg spørge, om biologiprøven her var svær. Er der evt. nogen der kan fortælle underemnerne, så jeg kan forberede mig til december, da man ikke ved hvad der kommer? Vil være en stor hjælp. Tak på forhånd! -
Mol og molær
ForumindlægHej er der en der lige kort kan forklare hvad mol betyder, og evt, give mit et eksempel f.eks. methan, eller saltsyre -
Nogen der kan hjælpe det haster :(
ForumindlægHej... Jeg har været op i alle eksamennerne nu og mangler kun engelsk på fredag, og jeg ville spørger om i kan hjælpe mig. Altså kan i fortælle at hvordan det forgår jeg ved det at man skal først fremlægge sin tekst også skal man trækker det der spørgsmål hvad stå på spørgsmålet?Får man en svært ... -
Hvornår blev I færdig med SRP?
ForumindlægDer er nu gået en uge og en dag, siden vi fik udleveret vores problemformuleringer, og jeg er nærmest allerede i mål (mangler lige at rette opgaven igennem et par gange). Det er derfor lidt bekymerende, for jeg har stadig seks dage tilbage af SRP skrive perioden, så jeg har ingen anelse om det va... -
Hjælp til emne: Den Franske Revolution
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til en opgave om den franske revolution og den følger. Hvad startede det hele? Hvad skete der under forløbet? Hvem var de største roller? Hvilke følger fik det for fremtiden? Har fra den 22/9 - 1/10 til at skrive den så vil gerne have svar hurtigst muligt ! På for... -
er der nogen der kan løsede den her??
Forumindlæg2 - (4x-6)/(5)=9 og forklare hvordan -
Taylor polynomiet
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med hvad Taylor polynomiet helt konkret går ud på, og hvad den kan bruges til?? -
Bedste kommentar på boksplot?
ForumindlægEr der nogen, der evt. har fået fuld point for en rigtig kommentar på deres boksplot. Eksempelvis ved sammenligning af to boksplotter eller beskrivelse af en enkelt boksplot. -
Droppe efterskole - gymnasie en mulighed?
ForumindlægNu har jeg så valgt ikke at gå på efterskole. Er det overhovedet muligt at komme på et gymnasie nu? Og hvad burde jeg gøre? Håber i kan hjælpe mig.. Mvh Nikolaj -
HJÆLP MAT B KAN IKKE HUSKE EN SKID :(
ForumindlægFunktionerne f og g er givet ved forskrifterne: f(x) = 1,5x – 0,5 og g(x) = -x +7. a. Angiv Dm(f). b. Beregn f(4) og g(-3,5). c. Tegn graferne for f og g i samme koordinatsystem. d. Aflæs skæringspunktet mellem de to grafer. e. Beregn skæringspunktet melle... -
Et godt billede til at analysere :)
ForumindlægJeg leder efter et billede jeg kan analysere. Jeg har ledt mange steder, men har ikke fundet et jeg gerne vil analysere. Gerne et billede, der er nemt at fortolke, og et billede du måske har lavet en billedanalyse af. På forhånd tak. Hilsen Nida ;) -
fysik/kemi syre base.
Forumindlæghej, jeg skal lave en rapport om syre og base. som vi lavde et forsøg om i skolen. det var noget ved ph papir dryppet inde i saltvand også stak vi krokkodille næb ved + og - også skulle vi se hvor den røde plet gik hen. men mit spørgsmål er. hvor går den røde plet henne? også den blå plet? og h... -
stående bølger
ForumindlægHej Jeg har til opgave at forklare disse to formeler fn=n*f1 og λ=2/n*L Den første formel vi bruger for at regne frekvensen for stående bølger, men hvad betyder de enkelt ting i formlen? Og den anden er til at beregne bølgelængden af de stående bølger. -
Hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man "jeg har lige haft min første eksamen" ? Kan man godt sige "acabo de hacer mi examen primer" ? Eller omvendt ordstilling? Og kan man overhovedet sige det på den måde? -
Brug for hjælp, rettelse af oversættelse
ForumindlægHer er mit bud, håber der er nogen der vil hjælpe: En 1959 hubo una revolución en Cuba. Fidel Castro y un grupo de rebeldes, que luchaban en las montañas de la Sierra Maestra prepararon el golpe contra Batista, bajaron de las montañas y tomaron el poder en el pais. Ca... -
OSO Maskinmester
Forumindlæghej jeg skal have et produkt til min oso opgave og det skal være til en maskinmester hvad kan jeg lave håber på hurtigt svar skal laves til 24-10-2011 -
Procentregning
ForumindlægKan i hjælpe med opgave 15, 16, 18 og 22? -
Rebæk Søpark
ForumindlægHar fået tilbudt et værelse på Rebæk Søpark. Nogen, som har erfaringer med dette kollegium? -
Fysisk fravær 50% pga 5 min. forsnkelse
ForumindlægHej Jeg går på STX og har for første gang oplevet at få 50% fravær fra en lektion jeg kom 8 minutter forsinket til. Kan en lærer virkelig give 50% fravær hvis man er nogle minutter forsinket? Jeg synes det er urimeligt og unfair, ?????
