Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hvornår blev I færdig med SRP?

28. marts 2020 af HamDerDuNokVed

Der er nu gået en uge og en dag, siden vi fik udleveret vores problemformuleringer, og jeg er nærmest allerede i mål (mangler lige at rette opgaven igennem et par gange). Det er derfor lidt bekymerende, for jeg har stadig seks dage tilbage af SRP skrive perioden, så jeg har ingen anelse om det var lidt for hurtigt. 

Hvornår var I færdig med at skrive SRP? Hvor mange dage gik der, og hvor intenst arbejde I?


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. marts 2020 af Devooox

Skal aflevere om 4 dage og er ikke færdig endnu 


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. marts 2020 af jamenhalløjsa

Skal også aflevere om 4 dage og er heller ikke helt færdig endnu. Mangler lige indledning, konklusion, resume og rette det hele igennem.

Men tror det er meget individuelt hvor hurtigt man er færdig, for jeg har fx. valgt at skrive om et emne jeg ikke vidste meget om i starten, så skulle lige bruge nogle dage på at sætte mig ind i det, hvor der var nogle andre fra min klasse der havde valgt noget mere velkendt at skrive om, så de var næsten færdige efter en uge, hvor de så bare skulle rette til.


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. marts 2020 af ringstedLC

SRP'en er et 100% selvstændigt stykke arbejde. Du har selvfølgelig (og forhåbentlig) din vejleder, men det er dig, der er "chefen".

Brug al resten af tiden på arbejdet; der er sikkert noget, der kan gøres bedre eller kan tilføjes. På den måde undgår du bekymringer over andres indsats. Og husk at du ikke får plus for at aflevere tidligere.


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. marts 2020 af mathmadesimple

Jeg sad med min SRP indtil 1 time før sidste afleveringsmulighed. Jeg endte med at få 10, på grænsen til 12.

Derfor vil jeg anbefale hvad RingstedLC også skriver. Arbejdt på den så meget du kan, du kan kun gå op i karakter.


Skriv et svar til: Hvornår blev I færdig med SRP?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.