Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17801 til 17820 af 77388
-
2. grads ligninger
ForumindlægHej allesammen! Jeg er helt ny herinde :)! Jeg er lige starter på Matematik B (har kun en folkeskole eksamen) og i den forbindelse har nogle spørgsmål i om opgaver i det vedhæftede opgavesæt. Jeg håber på at der er nogen som er friske på at forklare. Jeg har problemer med følgende opgaver: Opg... -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e... -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, Nogle der kender en bog der består af gamle eksamenssæt i faget fysik? Tak, Freud -
Rette min tysk stil ( meine Zukunftspläne)
ForumindlægMeine Zukunftspläne Ich bin Hamid.Ich bin 15 jähre alt. Ich wohne in Thisted. Ich habe einen Vater und eine Muter. Ich habe auch drei Geschwister. Ich geht in Østre skole in 9. Klasse. Ich komme aus Afghanistan. Ich habe in Dänemark seit über 11 Jahren gelebt. Ich habe viele Träume me... -
Er dette tilladt? Eksamensregler søges.
ForumindlægJeg har lige fået mine eksamenstidspunkter oplyst på mit skoleintra. Jeg tager en hel HF som enkeltfag på fjernundervisning. Jeg skal op til biologi B, historie B, matematik B og fysik B indenfor en måned. De har været så søde at lægge fysik og mateatik fordelt på to dage, 13. og 14. juni. Men bi... -
Hvem klarer sig bedst!
ForumindlægHej SP :) Jeg vil bare have meninger fra unge mennesker om, hvem de synes der klarer sig bedst? Danskere eller tosprogede? Ved godt, at det er lidt en dum debat, men i min klasse er det de tosprogede der klarer sig bedst, så vil bare gerne vide, hvordan det er rundt omring i landet! Og hvem laver... -
To opgaver vedr. vektorer i rummet
ForumindlægHey, Der er to opgaver som jeg ikke lige kan se fidusen i. Den første lyder sådan her: Cirklens ligning er givet således: x^2+y^2+z^2/9 - 9 = 0 Jeg skal bestemme cirklens centrum og radius. Den næste opgave er 3) a fra matematik a skriftligt eksamen htx sættet fra august (link: http://www.uvm.dk/... -
Universitet + adgangskrav
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at læse til odontologi (tandlæge) her efter sommerferien. Adgangskravene for odontologi er følgende: For at blive optaget på odontologi skal du have en studentereksamen (stx), højere forberedelseseksamen (hf), højere teknisk eksamen (htx), højere hand... -
Betydning
ForumindlægNogen der kan forklarer, hvad dette betyder? Textmaterialen einbeziehst, mit denen wir uns auf der Klasse beschäftigt haben. -
hjælp
ForumindlægEr karaktererne vigtige I 8-9. Klasser? Betyder nationaltesterne noget for ens karakter? Det er til min lillebror, kom med et nemt svar tak :-D -
24 minutters forberelse om hvad?! :(/:/::
Forumindlæghej alle jeg skal op til fysik eksamen denne uge, og har utroligt svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre i de 24 minutter jeg skal op. jeg har ingen anelser hvad jeg gør jeg har forstået det med at jeg trækker et emne op, og skal snakke om emnet. men altså.. hvad kan jeg sige om det emne... -
Søger råd/hjælp mht. til at hente 13 til biologieksamen.
ForumindlægHej. Jeg går i 1.g ad matematisk linje. Det er lykkedes mig at hente 11 i biologi i årskarakter. Jeg er i den situation, at jeg er utrolig interesseret i at forsvare min årskarakter eller forbedre den ved mundtlig eksamen i næste uge.Jeg føler virkelig, at jeg er sikker i hele pensum. Samtidig ha... -
Hårdt
ForumindlægHej--Jeg skal på HH efter sommer, og kunne godt tænke mig at høre, hvordan det er, og om man overhovedet har en fritid/liv! når man går på skolen, altså hentyder til lektier. -
Terminsprøver 2012
ForumindlægHej alle Jeg skal til terminsprøver (9 klasses terminsprøver) her d. 5 januar og 6 januar i Matematik, dansk, engelsk og tysk. Dermed ville jeg høre jer om i har nogle efaringer med hvilke opgaver man så kan komme op i? Er det f.eks. i dansk så den fra maj som var afgangsprøve sidste år. I ... -
Ideer til kreativt produkt
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg går i 9. klasse og har i denne her uge projektopgave.. Vores over emne er forskelligheder og mit underemne er Israel-palæstina konflikten. Jeg mangler virkelig nogle ideer til kreativt produkt og derfor skriver jeg herinde. Svar gerne hurtigst muligt. Tak på forhånd. :-) -
omskrivning af phytagoras
ForumindlægHeej:) når man omskriver phytagoras sætning til: a^2 + b^2 = (b+1)^2 hvor man så ender med at finde b = (a^2 -1) / 2 men hvordan kan man bare påstå at c = b+1 ?? er dette her relevant at tale om i forhold til eksamen? på forhånd tak! -
Karakterer
ForumindlægHej Hvad er det helt nøjagtigt man får karakterer i i 8. klasse på sit karakterblad? Jeg ved der er fire forskellige i dansk, men jeg ved ikke præcist hvad det egentlig er for fire. Og hvad med de andre fag? Vh Bookeater - går i 8. klasse -
nervøs piller
Forumindlæghej er der nogen der kender til nervøs piller eller har taget det før vil spørge om det endelige hjælper til eksamen -
Ny gymnasiereform
ForumindlægJeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad Jeres mening om den nye gymnasiereform er ?
