Projektopgaven (9. kl.)

Ideer til kreativt produkt

25. november 2019 af Jensjørgensennn

Hejsa allesammen!

Jeg går i 9. klasse og har i denne her uge projektopgave.. Vores over emne er forskelligheder og mit underemne er Israel-palæstina konflikten. Jeg mangler virkelig nogle ideer til kreativt produkt og derfor skriver jeg herinde. Svar gerne hurtigst muligt.

Tak på forhånd. :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. november 2019 af Moderatoren

Hvad er din problemformulering? 

Det er den, som dit produkt skal hænge sammen med. Kan du ikke forestille dig at vise noget om Israel-palæstina-konflikten?


Svar #2
26. november 2019 af Jensjørgensennn

I denne projektopgave har jeg valgt emnet, Israel-Palæstina konflikten og det har jeg gjort, fordi jeg bla. undrer mig over, hvordan hele konflikten begyndte? Hvad vil Palæstina have fra Israel? Hvad vil Israel have fra Palæstina? Hvorfor kan muslimerne og jøderne ikke enes? Hvad har USA med konflikten og gøre? Hvad der skal til for at stoppe konflikten? Hvorfor er det en af verdens længste krige og hvad er der blevet gjort for at stoppe konflikten?

Brugbart svar (0)

Svar #3
26. november 2019 af Moderatoren

Ok, så skal dit produkt være et eller andet, som hænger sammen med din problemformulering. Hvis der er noget kreativt, som du er god til, så kan det anbefales at bruge den evne. 


Svar #4
26. november 2019 af Jensjørgensennn

Ok, tak for hjælpen

Brugbart svar (0)

Svar #5
13. november 2023 af SanderKlitgaard

Hej Jens Jørgensen.

Jeg undrede mig over, hvad du endte med at lave for at produkt, da vi har om præcis det samme emne til projektopgave 9 kl.

-Sander


Skriv et svar til: Ideer til kreativt produkt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.