Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17801 til 17820 af 113953
-
Hjælp til biologi.
ForumindlægHej. Jeg har brug for noget hjælp til biolgi.Jeg skal have en prøve snart og vil gerne vide noget om nogle følgende ting. Så måske I kunne hjælpe?Hvordan er jorden rigtig dannet? (Altså er der nogen formler eller nogen bestemt måde man kan sige det på?Hvad er fotosyntese? Og hvordan kom ilt til v... -
36 år, penge i banken og ingen uddannelse?
ForumindlægHej Studieportal :) Lidt om mig først. Jeg er 36 år og har hidtil (seneste 10 års tid) har levet godt af et job som professionel pokerspiller, hvor jeg har tjent en betydelig del penge uden at være "rig" og haft "the time of my life" (læs: rejst verden rundt og arbejdet derfr... -
Gymnasiel uddannelse
ForumindlægHej, jeg er én af de uheldige som ikke kom ind på det gymnasie som jeg søgte efter (Rysensteen Gymnasium) men blev i stedet som dumpet over sammen med resten af de uhelidige til Metropolitanskolen (skulle være ret dårlig).Mine spørgsmål er:-kan jeg på Metropolitanskolen godt få den rette dannelse... -
Spørgsmål
ForumindlægHej\nVed ikke hvad der hedder, men findes der flere af disse 'overordnede linjer' end\n\nHumariora\nSamfundsvidenskab\nNaturvidenskab?!?!\n\nSynes man kan finde nogen jeg ikke helt ved hvor man skal passe ind under, fx matematik (vel naturvidenskab...?) -
dokumentation
ForumindlægHej.Jeg er ved at skrive en opgave hvor jeg er løbet ind i et problem, jeg mangler dokumentation. Jeg ved at hvis børn ikke får rørt sig nok kan det have de konsekvenser at de ikke udvikler deres muskler og motorik ordentligt. Dette ved jeg på baggrund af et interview med en sundhedsplejerske, me... -
Espergærde Gymnasium
ForumindlægHej,Nogle her inde der går på EsperGærde Gymnasium? -
ilt/energi
ForumindlægEr Ilt det samme som ENERGI? -
Bachelor til kandidat
ForumindlægInde på ug.dk står der: "For at blive kandidat skal du have en bacheloruddannelse eller tilsvarende." Hvad er "tilsvarende" i dette tilfælde? -
Haster! Teksten skal oversættes til dansk..
ForumindlægJames Robert Kennedy nicknamed ‘Radio’ because of his vintage radio collection and his love of music--is a loner in Anderson, South Carolina, pushing his ever-present grocery cart up and down the streets. He speaks to no one and is rarely spoken to, until one day, Coach Harold Jones, one of the t... -
protein
ForumindlægHej... er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvad protein er og, hvordan det er opbygget...? Michell -
Uretfærdig fysiklærer
ForumindlægHej, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har en fysiklærer der har en meget alternativ karaktergivning, i løbet af min tid på gymnasiet har mine standpunktskarakterer varieret i alt fra 02-12. Lige nu har jeg 12 i skriftligt og 02 i mundtligt...og der er flere i min klasse der har fået... -
Tandpleje til tandlæge
ForumindlægEr det muligt at læse til tandpleje og derefter skifte over til tandlæge? giver det nogle forudsætninger for at blive optaget via kvote 2 på tandlægestudiet efterfølgende? -
Karakterer
ForumindlægHej Hvad er det helt nøjagtigt man får karakterer i i 8. klasse på sit karakterblad? Jeg ved der er fire forskellige i dansk, men jeg ved ikke præcist hvad det egentlig er for fire. Og hvad med de andre fag? Vh Bookeater - går i 8. klasse -
IB, STX eller HTX?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har udersøgt flere gymnasier og deres fag - har endda været på brobygning til de tre studievalg. Jeg vil være læge og måske lave universitetet i udlandet. Er der nogle af jer som vil anbefale enten IB, STX eller HTX? Kunne I måske også komme med en GOD argument til hvorf... -
procentafvigelse
ForumindlægSidder og skal finde procentafvigelsen mellem to tal, meeeen kan umiddelbart ikke huske hvordan det liiiige er man gør det ..\n\nNogen der kan hjælpe? -
Reduktion
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med følgende: http://peecee.dk/upload/view/112502 -
Vedr. 5 A fag til 4 A fag
ForumindlægEfter KU har været nogle r*vhuller og lave karakterkrav på 6.0 eller derover for optagelse, er jeg kommet i en rigtig dum situation. Jeg dumpede matematik på A niveau, da jeg i 3.G blev meget syg, og derfor ikke deltog i særlig meget af undervisningen. Jeg gav op. Jeg fik kyssesyge, og tabte mi... -
redegør for vektorpeodukt
ForumindlægHejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput. -
Densitet
ForumindlægJeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant! -
Bestemte integraler og punktmængde
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad sammenhængen mellem det bestemte integral og areal af punktmængde betyder? Skal bruge det til en eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være en life saver :-)
