Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 17841 til 17860 af 46824
-
Mundtlig matematik A - HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til mdt. mat eksamen om et par dage, og er meget i tvivl om hvor meget jeg må kigge på mit notatpapir. kan de virkelig forvente at jeg skal kunne 20 beviser udenad og alt om disse emner? Altså, når man står oppe ved tavlen, må man så have sit papir i hånden? Jeg har nemlig hørt at d... -
hjælp optagelse.dk
Forumindlæghej jeg er i fuld gang med at ansøge videregående uddannelser på optagelse.dk har li et par korte spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. på uddannelsesvalg bliver man spurgt om region, sprog og gruppering efter.. hvad mener man med disse? når man så har fundet den uddannelse man ønske... -
Emner i dansk gennem gymnasiet
ForumindlægJeg er i den uheldige situation, at jeg gennem de sidste to år er blevet belemret med en dansklærer, som absolut intet lære fra sig. Derfor beder jeg jer herinde om hjælp, da jeg er i 3. g nu, og de sidste eksamer er i slutningen af året. Hvilket emner gennemgik I, da I var i gymnasiet? Svar så m... -
historie b
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor man kan tage historie b på et par måneder da jeg dumpede i historie a til eksamen men skal bruge b for at komme ind på min drømme uddannelse.n Eller kan man stadig søge for jeg fik 4 i årskarakter. Håber i kan hjælpe da det haster lidt:( -
hvad kalder man skriveformen?
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig dansk eksamen i en novelle kaldet "Det vi har mistet" af Sarah Engell. Hele novellen er skrevet som en fortælling, hvor fortælleren skriver til lillebroren. Der står fx "Jeg går ned til forstævnen, hvor du venter på mig". Hvad kalder man den skrivefo... -
Basket øvelser
ForumindlægHej, Jeg skal op til eksamen i idræt på B-niveau, har bl.a. valgt at gå op i basket, men har ingen anelse om hvilke øvelser jeg skal vise. Det skal være nogle hvor der indgår noget med bredde dybde og spiljusteringer. Helst gerne nogle lette og simple øvelser. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
spørgsmål til redox. HJÆLP!
Forumindlægjeg har fået stillet i spørgsmål til en eksamens opgave der lyder: Giv eksempel på praktisk anvendelse af viden om redox. Jeg kan virkelig ikke finde noget om det, eller læse mig frem til det nogle steder, så jeg håber der er nogen der kan svare på det, det behøver ikke at være den helt store for... -
Wordmat
ForumindlægHejsa, har fundet ud af at vi må bruge wordmat til den skriflige matematik C eksamen, så bliver det heller ikke nemmere :) DOG! har jeg ikke helt styr på programmet endnu, er der nogen der ved om man kan få mellemregninger med når man løser ligninger i wordmat, jeg har lagt mærke til at den kun v... -
Er jeg bestået? Hjælp
ForumindlægHej Alle. Jeg skal søge ind på videregående uddannelse her til sommer og er derfor i tvivl om jeg har bestået fysik. Jeg har haft fysik A og der kræves fysik B.... Hvis det har noget betydning. Derudover fik jeg 00 til eksamen men 4 i skriftlig årskarakter og 02 i mundtlig. Er det eksamenskarakt... -
Analyse af Yahya Hassans "Dimission"
ForumindlægHej derude Jeg er igang med, at forberede mig til Dansk eksamen og skal bl.a. analysere og fortolke Yahya Hassans digt, "dimission". - Der skulle tilfældigvis ikke være en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med dette? - Måske der sidder en derude, som har læst digtet og muligvis gjort... -
Historie B på Netundervisning i et halvt år
ForumindlægHej jeg går p.t på Hf , og til sommer skal jeg med alle de fag jeg har op til næsten 10 eksamner! derfor vil jeg gerne tage historie på et halvårsforløb på nettet hvor jeg så skal til eksamen her i december Er der nogle der har erfaring med det? jeg skal bruge et nogenlunde højt snit , så ville... -
Dumpet eksamensbevis
ForumindlægNår en studentereksamen har et gennemsnit under 2,0 efter den sidste eksamen, tæller den som ikke bestået, men hvad sker det med studentereksamen? Bliver den 'lukket', altså at man aldrig kan blive student igen, eller tæller karakterne med hvis man vælger at tage en STX om, altså at de væ... -
Analyse af En københavner i Jylland
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 år og jeg skal op til 9.klasses eksamen om en måned. Jeg har trukket "Essay" i mundtlig dansk, og har valgt at lave en analyse af essayet "En københavner i Jylland". Er der nogle der har læst det, og har nogle gode analysepunkter, som jeg evt. kunne... -
Fuld pensum i 2.g - Hvad tæller?
ForumindlægHej allesammen, jeg står i den situation at jeg er i fuld pensum lige pt i 2.g på STX. Da jeg troede jeg havde byttet tid med en af mine venner og ikke dukkede op til den mundlige årsprøve i AT, så har jeg fået -3 i AT. Det er sådan nu at min vice-rektor siger at AT karakteren, altså -3, den tæll... -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægKan jeg godt få mit eksamensgennemsnit justeret ( + 1.08 - fra 9 til 10,08 ), efter et års supplering af fag, efter gymnasiet? og hvordan? hvis man har snit på 9 og vil gerne søg ind på medicin... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min stil. Tak på forhånd .. I am agree with Maggie Jackson describes in the article. Maggie Jackson describes: we are almost always within reach of something to fill our brains. Mobile phones, iPods, portable DVD players, television, email, games conso... -
nogen spm vil hjælpe
ForumindlægKære Susan Nogle mennesker hader deres job, men fordi de ved, at det er næsten umuligt at finde noget andet, er de nødt til at blive ved. Mit job er vel ikke hårdere end enhver andens, og jeg fortæller hele tiden mig selv, at der et eller andet sted på fabrikken må findes en, der føler som jeg. J... -
En sætning please haster
ForumindlægHej allesammen kan man sige If we play the way we have been playing lately..there is no team in the world who can win us!! "specielt Real Madrid" --> det kan jeg ikke oversætte -
Find P
ForumindlægHvordan finder man p i en lineær funktion der ser sådan ud: A(1,-2) og B(p,8) hældningskoefficienten = 2 Pleeeease hjælp.. -
Til alle 3.g'ere!!
ForumindlægHmm.. hader eksamener!! Men til alle 3.g'ere så kan vi se det lyse i, at det hele snart udmunder i en hue :) Held og lykke i eksamenstiden...
