Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17881 til 17900 af 170365
-
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
Passer minervamodellen os til Tyskland?
ForumindlægHej! Er igang med mit afsætning a projekt og laver en segmentering af det tyske konsumentmarked, og så minder min målgruppe utroligt meget om det grønne segment i minerva, og vil lige høre om minervamodellen os kan bruges i Tyskland.. -
Hjælp
Forumindlæglinær funktion 80000000-2025/30000000-2000=2,67 det her er a og b 2025-2,67*2000 = -3315 -
Jura, engelsk fag?
ForumindlægJeg skal til at have et engelsk valgfag på Jura. Jeg er dog lidt nervøs for undervisningen, da den er på engelsk og eksamen er skriftligt også. Jeg ville ikke sige, at jeg er dårlig til engelsk, men jeg kan det langfra flydende. Hvor store krav er der til de engelsk fag på jura? Er det et krav,... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Opgave 4) Om en funktion oplyses at: g(x)=1/3∙ x^3 - 6 ∙ x^2 + 5 a) Bestem g’(x) b) Løs g’(x) = 0 c) Bestem monotoniforholdene for funktionen g(x)
ForumindlægHjælp :) ? -
Grækenland arbejdsløhed
ForumindlægHvorfor steg arbejdsløsheden i Grækenland fra 2008 til 2014? -
Studiestart - forårssemestret
ForumindlægEr der nogen der ved, hvornår forårssemestret 2014 starter på KU? -
Stram eller lempelig pengepolik??
ForumindlægHej, Håber nogen kan hjælpe mig. Hvilke økonomisk politisk tiltag der skal til for at stabilisere den islandske økonomi? Stram eller lempelig? Vil selv mene det er stram, men er ikke sikker?? På forhånd tak. -
hm, at læse biologi?
ForumindlægJeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig... -
f(x)=94490 ∙ 1,0028x Uhh?
Forumindlægf(x)=94490 · 1,0028x 1,0028x ( x er ikke placeret nede men oppe og er mindre, mit spørgsmål, hvad betyder dette ) Er det at jeg i tabellens anden række skal placere 2,0028 and so on? f(x) er indbyggertallet x er antal år efter 2014 -
SYNOPSIS B
Forumindlæger der en venlig sjæl som vil hjælpe mig med min 24 timers samfundsfag B eksamen. har trukket GLOBALISERING :( -
SRP emne - nogle forslag derude?
ForumindlægHej derude, jeg skal skrive SRP her ved juletid, men vi har fået afvide af lærerne at der er godt at tænke i god tid. Jeg har længe filosoferet over hvilke to fag jeg kunne koble. Jeg er næsten overbevist om det ene jeg burde bruge var samfundsfag men mange har også svært ved at koble det fag t... -
andengradspolynomier. (HJÆLP)
Forumindlægdu skal komme ind på problemstillinger indenfor økonomi, der kan beskrives med andengradspolynomier. Har ingen ide til hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
mikroøkonomi
Forumindlæghej jeg har været oppe til eksamen. der var en funktion som lignede rigtigt meget som jeg har øvet derhjemme. jeg havde hermed opskrevet funktion op her i studieportalen, hvor jeg spurgte hvordan man isolere x, jeg bange for det bliver plaigering. fordi den funktion jeg fik til eksamen ligner fu... -
forklaring af tal og bestem
ForumindlægNogle der kan hjælpe med disse to opgaver? Massen af et bestemt radioaktiv stof antager som funktion af tiden. der er følgende sammenhæng mellem massen af det radioaktive stof og tiden t. f(t) = 12 *0,97t hvor f(t) er massen af det radioaktive stof målt i gram. og t er antal år efter 2014 a) ... -
et vilkårlig andengradspolynomium har forskriften f(x)=ax^2+bx+x vi ved,at f^' (x)=2*a*x+b.hvis tangenten er vandret ved et bestemt x,så er f^' (x)=0...
Forumindlæggiver ikke rigtig mening for mig :/ -
flexicurity
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal lige hører om jeg har forstået det rigtigt.. Jeg skal svarer på hvorfor flexicurty er så populær: Da flexicuirty blev indført, så afskaffede de tjenestemands ansættelse ? de oprettede A-kasser, dagpenge osv. så folk ligesom havde en sikkerhed hvis de blev fyret.. ? ... -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis.
