Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17881 til 17900 af 170164
-
PANIK - hjælp mig
Forumindlæghej jeg har netop afsluttet mine skriftlige eksamener og vil nu forberede på min AT eksamen på mandag. dvs. jeg har to dage inden jeg skal op. jeg har self. sammen med min gruppe afleveret synopsen, hvor vi også er kommet ind på hvad vi vil perspektivere til. det er i fagene FYSIK og HISTORI... -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal der til for at få 10 i mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen der har prøvet at få 10, som kan svare på mit spørgsmål? -
Eksamensspørgsmål - Eksponential funktioner 3
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål som kan trække til eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for sammenhængen y=b·a^x og dens graf, og forklar betydningen af a og b. Forklar begreberne fremskrivningsfaktor og vækstrate. Vis hvordan man kan bestemme a og b ud fra to punkter på graf... -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Hjælp til videregående uddannelse
ForumindlægJeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg har nogle ideer til, hvad der kan være interessant, men tanken om, at det, jeg vælger, vil have en enorm indflydelse på min fremtid gør mig nysgerrig og presset. På min fars side har jeg læge, fysik og matematik lærer, min far bl.a kort uddanet som økonom. J... -
Verdensorden-svært ord.
Forumindlæg"tilstand i verden der bygger på bestemte principper og love for internationale økonomiske, politiske og militære forhold" http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=verdensorden&tab=for Hvad betyder det helt konkret? Tak på forhånd og god aften -
EU's fælles forsvar
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal skrive en opgave om "EU's fælles forsvar" i samfundsag. Derfor vil jeg stille enkelte spørgsmål indenfor dette emne. Jeg håber, at få nogle gode svar fra jer. :)1) Hvad går et EU-hær ud på, herunder drages den militære sikkerhed ind?2) Tanken om at EU skulle... -
Praktik i udlandet som pædagog
ForumindlægJeg synes, at det kunne være vildt spændende at tage mit sidste praktikforløb i udlandet. Jeg kan bare slet ikke finde ud af, hvor jeg skal tage hen, og det er ret vigtigt, at jeg træffer en god beslutning, da jeg skal være afsted et halvt år, og rejser formentelig helt alene. USA og Austra... -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
Idræt B?? Forskel fra C
ForumindlægHej Jeg går lige pt i 1g, men er begyndt at overveje, hvilke(t) fag, jeg gerne vil hæve i 3g. Lige nu er min studieretning: Eng A, samf B, mat B, tysk B, billedkunst C + alt det sædvanlige på lavest mulige niveau. Jeg regner med at hæve enten samf eller tysk til A (matematik interesserer mig ik... -
cirklens ligning
ForumindlægHar brug for hjælp til opgave b.... man skal vel isoler y i linjen l og derefter indsætte den på y's plads i cirklens ligning, og løse andengradsligning. dette skal gøres uden hjælpemidler, men får alt muligt som jeg ikke kan løse uden hjælpemidler. -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
Kampen mod global opvarmning med fokus på romklubben
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om kampen for det gode liv med fokus på den globale opvarmning. Til det skal jeg have fokus på Romklubbens forudsigelser og benytte internationale politiske teorier til at forklare ændringerne fra Romklubbens forudseigelser og frem til nu men kan ikke se hvordan j... -
Min Fremtid?
ForumindlægHej, jeg er sproglig 3.g'er, men kommer ikke her på studi så tit. Jeg skal snart til at vælge uddannelse, og jeg har tænkt mig at komme igang lige med det samme. Jeg står og vakler lidt mellem de forskellige studier: Jura, Økonomi, Statskundskab.Mit gennemsnit er højt nok til at jeg kan vælge... -
bøger til salg til markedsføringsøkonom
ForumindlægBØGER BILLIGE BØGER TIL MARKEDSFØRINGSØKONOM UDDANNELSE Deskriptiv Statestik 3. udgave Erik M. Bøye Deskriptiv Økonomi 3. udgave Erik M. Bøye Mikroøkonomi – teori og beskrivelse 2. udgave Henrik Grell Cases + opgaver til Organisation 4. udgave Troja Effective Organisational Communication 3r... -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Akut hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægHej... Jeg sidder i den så heldige situation at jeg er gået i stå! og det må jeg ikke for jeg skal op i mundtlig matematik eksamen imorgen..! Mit problem er - mere præcist formuleret - at få en afklaring på disse begreber indenfor sandsynligheds regning: Multiplikationsprincippet.. meget kort.Spr... -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak!
