Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17901 til 17920 af 321608
  • HASTER HJÆLP! BEGREBER

    Forumindlæg
    Hvad er: dobbeltsocialisering og socialisation?
  • Hvad er der galt med denne sætning?

    Forumindlæg
    Aquí es el ambiente idílico, rico y radiante. Måske noget med det der "es", skal de være está?
  • respiration/fotosyntese

    Forumindlæg
    Hvorfor er fotosyntese den dominerende livsproces om sommeren, og respiration den dominerende proces om vinteren??
  • Dame og kvinde

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen i mellem disse? Jeg skrev dame i min stil, men min lærer rettede det til kvinde?
  • Det svære liv

    Forumindlæg
    Trak det svære liv til mundtlig og ved ikke hvad jeg skal vælge det er nemlig et meget bredt emne.
  • USA

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvornår begyndte folk til at invandre til USA? var det 1492 eller i 1600-tallet?
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej alle de søde mennesker derude :) Er der nogle er jer, som har skrevet essayet "A sliver of heaven" Hvis i har, så vil I ikke være søde og ligge den her op på studieportalen til inspiration??? please :)
  • Homoseksuelle

    Forumindlæg
    Hej alle derude, Jeg er i gang med at undersøge homoseksuelle og deres rettigheder til at adoptere. Synes I at homoseksulle skal have lov til at adoptere børn og opdrage dem? Hvorfor? På forhånd tak :-)
  • Socialistisk holdning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen sidder virkelig og bøvler med nedstående opgave. Håber nogle kan hjælpe! Argumenter ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående udsagn. “Der er dog ikke tvivl om, at sundhedsforsikringerne og opblomstringen af privathospitaler kan give øget konkurrence i sundhe...
  • ARGHHHHHHHHH...

    Forumindlæg
    Jeg ska op i prøveprøve (: (det kalder vores lærer det :P) Og der er så tale om matematik. Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle "selvlavede" eller noget lign. af mdt. opgaver, som jeg lige ku øve mig på. eller om der var nogle links til nogle sider med sådan noget? Nåårh ja og je...
  • Bestem diksriminanten, hjælp?

    Forumindlæg
    Okay, Der er givet ligningen: ax^2+4x+2=0 , hvor a ikke må være 0. a) Bestem diskriminanten for denne andengradsligning. Bestem tallet a , så andengradsligningen har netop én løsning. Nu har jeg den færdige opgave foran mig, men én ting undrer mig. d=b^2-4ac d=4^2-4*a*2 d=16-8a Hvor komm...
  • Problemformulering til historieopgaven i 2.g

    Forumindlæg
    Hej alle! ;) Jeg skal lave min problemformulering til 2.g historieopg. Jeg har valgt at have om børnearbejde i Danmark under industrialiseringen. Problemet er, at jeg ikke lige ved, hvordan jeg skal lave min problemformulering?! - Ved især ikke helt, hvad jeg kan skrive i den vurderende del. ...
  • skat

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Hvis man forhøjer skatten på mættet fedt (set udfra socialismen), vil der være tale om den progressive eller proportional beskatning? Håber på et svar og på forhånd tak :)
  • 5,045E+11

    Forumindlæg
    Hejsa Hvad er det nu E står for? Det er i forbindelse med en varians værdi. Hvordan var det nu lige man kunne omskrive ovenstående værdi til eksakt tal?
  • Uligheden

    Forumindlæg
    4x - 2 > 4 Hvilke af tallene -2, -1, 0, 1, 2, 3 er løsninger til uligheden?
  • Kontinuert funktion eller ej?

    Forumindlæg
    Er nedenstående funktion kontinuert? f(x) = (2x - 6) / (x - 1) Dm (f) = alle tal pånaer 1
  • Uddannelsen til korrespondent?

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne vide om nogen af jer ved hvilken vej man skal tage for at blive korrespondent. Der er altså ikke tale om journalistuddannelsen!
  • Finde fællesnævner brøker.

    Forumindlæg
    Har i en god måde at finde en fællesnævner hurtig og nemt på? Syntes det er svært at finde et tal som begge går op i... kh,
  • Medicin på Harvard

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der ved hvad der specifikt kræves for, at komme ind på Harvard University Medical School? Karaktererneligger på 12 untagens 3 fag, hvor den ligger på 10, 10 og 7, dog mener jeg at dette kan rettes op på. Har forøvrigt lavet et research, men kunne ikke rigtigt finde relevante kilder. ...
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder tilbage med denne ligning (r^2+b*r+w^2)^2 - (b*r)^2=0, som jeg godt vil løse til r, jeg tror hvis jeg gange den ud bliver det endnu mere besværeligt, er der en nem måde at gøre det på? og r kan godt være et kompleks tal