Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17921 til 17940 af 169995
-
Samfundsfag
ForumindlægHey! Jeg sidder med en samfundsfags-aflevering... Og kunne ærlig talt godt bruge lidt hjælp. Nogle der kan hjælpe med en opgave med Protektionisme og frihandel??? -
Hvordan kan man forklare Molins model?
ForumindlægHvordan kan man forklare Molins model? -
Bådflygtninge (Dansk og samfundsfag)
ForumindlægHej allesammen Jeg har i mit AT projekt valgt emnet bådflygtninge koblet sammen med fagene dansk og samfundsfag på A-niveau. Jeg søger derfor materiale i alle former. Hvis nogen har noget liggende, vil jeg tage imod det med stor glæde! :) Tak på forhånd. -
Socialisme vs. Kapitalisme?
ForumindlægSidder lige og knokler med at få læst det sidste historie inden eksamen i morgen (og hue!!)Men men men.. Er faldet lidt i en grøft, for er ikke så stærk til det samfundsfaglige, så vil høre om der er nogen der kan svare på hvad forskellen på socialisme og kapitalisme er?Skal lige siges at jeg læs... -
Søger en CBS og KU studerende til at chatte
ForumindlægJeg håber du kan hjælpe mig, med at få en oversigt over hvornår forskellige forelæsninger/kurser tager sted på CBS og KU. -
Samfundsfag i gymnasiet.
ForumindlægHej folkens! Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer derude der ved sådan ca. Hvilket niveau Samfundsfag det ligger på i gymnasiet. Fordi jeg vil gerne forberede mig inden jeg starter næste år. Jeg kender en del til samf selv, men jeg vil gerne lige høre hvilke emner jeg skal forberede mig på i... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
-3 ?
ForumindlægHvor ringe skal man være for at få -3 til en mundtlig eksame ? -
Eksamensnervøsitet, et godt råd!
ForumindlægJeg kan se, at nu hvor eksamen nærmer sig, udtrykker mange bekymring for, hvorledes de skal håndtere deres eksamensnervøistet. Hvis du er så nervøs, at det reelt giver dig problemer med eksamenspræstationen, bør du læse denne kloge bog: Opstilling i folkebiblioteker: 37.125 Latour, Anne Eksame... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Irak -->??
ForumindlægHey, er der nogem der kan redegør for hovedtrækkende i Iraks historie efter 2.verdenskrig og forklar, hvordan Saddam Hussein kom til magten? -
Rente
ForumindlægHej! Jeg mangler en relativ omfattende redegørelse for begrebet 'rente' samt nogen bud på sammenhængen mellem forbrug og rente. Tusind tak :) -
Jobmuligheder indenfor uddannelsen: Spansk sprog og kultur?
ForumindlægHey! Jeg har som mange andre studenter lige færdiggjort min gymnasietid :) Nu står jeg så i en position, hvor jeg skal vælge en videregående uddannelse. Efter at have gennemgået listen over de forskellige uddannelser, stødte jeg på "Spansk sprog og kultur" på KU, hvilket vækkede min i... -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Hvorfor skal et thesis statement ikke være et statement?
ForumindlægSom jeg forstår det, bør et thesis statement være den påstand, som en argumentative essay prøver at overbevise læseren om, formuleret præcist som den sidste sætning i en tragtformet indledning, der tager stilling til emnet. Altså noget alla: There is a fine line between science and snake oil; s... -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Undervisning og eksamner på engelsk
ForumindlægJeg skal til sommer påbegynde mit sidefag, og overvejer meget at vælge erhvervsøkonomi. På 3 og 4 semester vil jeg skulle have fag på kandiaten i økonomi, og i disse to fag vil undervisningen og eksamenerne være på engelsk. Jeg er ikke ret god til engelsk, men forstår nogenlunde at læse engelsk .... -
Matematik - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle, er der nogle som har matematik A 2015 27 maj eksamenssæt liggende, fordi jeg vil gerne øve mig til eksamen i maj måned! Det ville være en meget stor hjælp! Jeg har prøvet emu.dk, men det kræver specielt login! Tak på forhånd! -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes?
