Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18001 til 18020 af 23138
-
Nogen der har læst denne tekst?
ForumindlægGo' aften allesammen :o)Jeg er ved at skrive et engelsk essay (højniveau, 3.g sproglig linie). Teksten jeg skal skrive om hedder "Not yet, Jayette", og jeg tænkte på om der var nogen der havde læst den? Jeg kan nemlig ikke finde en opgave om den, og jeg har RIGTIG meget brug for nog... -
Eng. oversættelse. Vil gerne læses:)
ForumindlægDenne øvelse drejer sig om genetiv. Music in the undergroundIt is a autumn-morning in London and the start of a new workday for Taiken Mikkola. Along with millions of other people the eighteen-year-old Finn goes down into the tube to start on the days work. But as soon as Mikkola come down to... -
WHY SHOULD WE BE FRIENDS (det haster)!!
ForumindlægJa har den her aflevering for til på tirsdag, er nået så langt at jeg har læst teksten og taget noter til den. Men kan ikke rigtig starte på mit resume.... den skal være min. 200 ord og max. 210 (underlig lærer vi har -.-) MEN HVIS DU HAR LAVET OPGAVEN FØR SÅ SEND MIG ET LINK ELLER NOGET,... -
Ideer
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal have lavet sådan et papir, som jeg skal fremlægge for klassen. I dette papir skal jeg have lavet et overbilk over emnet mekanik for Fysik A. Papiret skal også efterfølgende gives ud blandt eleverne så de har en ide om, hvad emnet indebære. Derfor vil jeg spørger om nogl... -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er startet på en ingeniør-uddannelsen i denne uge og har allerede fundet ud af, at jeg har svært ved at følge med i det matematik vi bliver undervist i og så var det at jeg tænkte på jer kloge mennesker. Lige nu er det trigonometriske funktioner og jeg vil spørge jer, om d... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHey..Det ville være cool hvis der var en der gad at tjekke oversættelsen for stave- og gramatiske fejl!På forhånd tak!Two brothers who were always in debt, was once in a company, where they were having fun, until the eldest brother, looked outside the window, and discovered a police officer, who ... -
eksamens forberedelse
Forumindlægjeg stødte på dybgrave og ledte så efter nogle gamle noter men fandt istedet et ufærdigt spørgsmåls ark men vil gerne kende svare så jeg kan komme videre :) hvordan dannes dybgrave? 1.Dybgrave dannes når 2 kontinentplader bevæger sig mod hindanden. 2.Dybgrave er resultat af kraftige jordskælv... -
mdt. fremlæggelse
ForumindlægHeej (: Jeg ville høre om I har nogle gode idéer til, hvad jeg skal fremlægge om, når jeg har trukket funktioners grafer .. Jeg skal ihf. redegøre for skrå, vandrette og lodrette asymptoter for polynomiumsbrøker .. Tænker lidt på beviser og sådan .. Helst seriøse svar, da jeg tager det meget ser... -
Samfundsmæssige fordele og ulemper ved gensplejsning
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive en samfundsfag opgave (i samspil med biologi), der omhandler gensplejsning. Jeg har lige skrevet et afsnit, hvor jeg vurdere hvilke fordele og ulemper der kan være forbundet ved gensplejsning. Jeg tænkte på om der er nogle som vil give noget feedback? Evt. noget d... -
Elektronegativitet
ForumindlægHej...Jeg går på 1.semester og har et spørgsmål om elektronegativitetsforskel. Da jeg nu har ferie, kan jeg ikke bare lige spørge min lærer, desværre, så jeg tænkte at oprette denne topic :)Jeg ved godt hvordan man beregner elektronegativitetsforskel for 2 stoffer.F.eks.: Elektronegativitetsforsk... -
Test- Sæbe
ForumindlægTest i sæbe og molekyler, ja det overskiften til imorges kemi modul. Vi skal/må lave EN hjælpe side som vi kan tage med. Jeg har lavet en og vedhæftet den, det kunne være fedt med nogle kommentar. Rettelser, tilføjelser af ting der kunne være relvant at vide i forhold til Sæber og molekyler. Og... -
Exoterm og endoterm reaktion
ForumindlægHej, hvornår er en reaktion endoterm, og hvornår er den exoterm? Vi har i skolen lavet et forsøg, hvor vi lavede en opløsning af jern(III)nitrat og kaliumthiocyanat, KSCN. Da vi kom noget af blandingen i et reagensglas og kom det i koldt vand, har jeg noteret, at den blev mere gullig. Be... -
Ret fejl
ForumindlægJeg er en nar til engelsk, hvis der er en der gider bare at rette fejlene i teksten vil jeg blive glad. I don’t think your muscles are growing faster when you are poor, but I think you mentally will grow lard when you don’t have some secure conditions and surroundings. When you live in a family w... -
Opvarmningens effekt på præstation
ForumindlægVi har lavede nogle forsøg i Idræt/Biologi, hvor vi først løb alt hvad vi kunne i en håndboldbane hvor vi så noterede tid og gjorde det samme efter vi havde opvarmet. Det er tydeligt at man løber hurtigere når man er opvarmet. Det samme kaldt med reaktion og springkraft efter opvarmning var resul... -
Matematik eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Jeg skal op i skriftlig matematik på Mandag.. Men har meget lidt styr på det, og er specielt nervøs ang. den uden hjælpemidler ( den med hjælpemidler kan man vel altid finde noget i bogen eller nogle noter til hvordan man løser det (?)) Jeg vil derfor gerne vide hvilke opgaver der som regel... -
Tidslinje i Dansk
ForumindlægHej alle sammen :) Sidste skoledag nærmer sig, og vi har snart læseferie :) Men jeg er stødt på et lille problem angående dansk og forskellige perioder i tiden ;) Derfor ville jeg hører om du ligger inde med et godt link med årstal og beskrivelse af de forskelllige perioder. Notater kan også bru... -
Verdens mest geniale ide
ForumindlægHej :) apropos ingen ting Jeg Tænkte jeg på (til ledelsen af studieportalen) hvad mulighederne ville være for at lave et download med HELE studieportalen (alle opgaver noter osv. på hjemmesiden) således at man ville kunne have tilgang til det offline og derfor gerne medbringe det til eksamen? ... -
Kan sige det?
ForumindlægSome impressions may often be our occasion of making up friendships in untraditional ways some may not. Some of them are quickly repressed by our consciousness, whereas some of them keep pursuing us throughout life – occasions resulting in love, hate perhaps compassion, a diminutive glance ... -
Hvilken formel skal jeg bruge?
ForumindlægJeg har to steder i min noter skrevet to forskellige ting.\n\nDet drejer sig om resonasfrekvenser i et halvåbent rør. Jeg har fundet lambda og jeg har v.\nHvilken formel skal jeg så bruge:\nf=v/lambda\n\neller\n\nf=(v*(n+1))/(4*L).\n\nL =rørets længde, mens n er 0,1,2...\n\nHvilken en skal jeg br... -
Genitiv ved personnavne
ForumindlægJeg sidder lige og er ved at skrive noter til fransk årsprøve, og er nået til afsnittet om ejefald... Jeg har indtil videre fundet ud af, at det forholder sig således: • de + le = du • de + les = des • de + la = de la Men jeg kommer nu i tvivl om, hvordan man gør ved personnavne o...
