Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18081 til 18100 af 41309
-
Cellers vækst
ForumindlægForklar, hvordan et protein som fx. neurofibromin kan være med til at kontrollere cellers vækst? Ville hører om der er nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? -
Muskel led
ForumindlægHvor meget volt skal der til for, at et muskel led trækker sig sammen? -
Samf C eks.
ForumindlægHej.. jeg skal til mundtlig eksamen i samf. c. Vi har arbejdet med disse emner: 1) Identitet og socialisation 2) Livsstil og Livsformer 3) Ideologier og Politiske partier 4) Demokratiopfattelser 5) Demokrati 6) Det danske politiske system 7) Velfærdsstaten 8) Globalisering Jeg har fint s... -
Spørgsmål om mat højt niveau.
ForumindlægHejJeg har lige et spørgsmål som jeg gerne vil hører jeres mening om.Jeg har bestemt mig for at have højniveau i mat på et år i 3.g og overvejer om jeg skal købe en TI-89 lommeregner .Den giver jo nogle gode muligheder for at se ting man ikke kan på TI-83. Hvad synes i? -
Har et lille problem, skal opereres sidste dag i termins-ugen
ForumindlægJa, mit knæ skal en tur under kniven, den sidste dag i terminsugen, og så er der et fag som det kommer til at gå ud over. Er der nogle regler for, hvad der så skal ske? får jeg lov til at komme op på et andet tidspunkt, eller får jeg opgaven med hjem eller hvad sker der? -
Mat B sproglig
ForumindlægHej.. Jeg skal op i mundlig matematik i morgen.. og jeg læser og læser.. men jeg mangler notater til Differentialkvotient, Regning med differentialkvotient, Asymptoter og Potens funktioner.. kan bare ikke finde noget inde under opgaver.. er der nogen der kan hjælpe?på forhånd tak =) -
særkarakter matematik
ForumindlægHejJeg har på mit studenterbevis (kladden, der blev givet i forbindelse med de skriftlige karakterer) stående "særkarakter i matematik" nederst på siden. Jeg har haft A+, så jeg går ud fra, det har noget at gøre med det. Men hvorfor står der kun de skriftlige karakterer?MvhJonathan -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
Hjælp!! Har angivet det forkerte antal tegn for mit bachelor-projekt
ForumindlægHej med jer! Jeg har i dag afleveret mit bachelor-projekt. Jeg er godt tilfreds på nær en enkelt ting. Efter jeg havde afleveret opgaven, fandt jeg ud af, at jeg uheldigvis havde angivet det forkerte antal tegn. Jeg angav, at opgaven fyldte 47733 tegn, men i virkeligheden fylder den 47777 tegn - ... -
Dumpet mat a og særlige vilkår
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er usikker på om jeg er dumpet til min mat a skriftelig, jeg skulle op på særlige vilkår i skriftelig, men ikke i mundtlig. Tager man så stadig gennemsnittet af min mundtlige årskarakter og det 00 som jeg får og dividere det med to. Eller er det sådan så... -
Antallet af ansøgere til universitet
Forumindlæghttp://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Markant%20fremgang%20paa%20SDU.aspx Jeg vil skyde på, at billedet er nogenlunde det samme på de andre universiteter. -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
De intelligente?
ForumindlægHej gymnasieelever- De ambitiøse Hvor meget går i op i prøver- der ikke tæller noget? Læser I ligeså megt op- som I ville gøre til en rigtig eksamen? Eller er det meget normalt at være sådan set ligeglad. Jeg snakker om AT- Men det er også ment generelt -
For sjov Gymnasie prøve
ForumindlægHej. Så min lærer har sagt vi skal have en prøve som dem på gym hvor de skal læse og skrive i 5 timer. Dansk skriftlig eksamen hedder den tror jeg. Nogen der kan fortælle hvad den går ud på? Og hvilke tips og tricks har i til dette? -
Klage over skriftlig karakter
ForumindlægHvordan klager man over sin skriftilige eksamens karakter og er der overhovedet mulighed for at få lavet denne om? -
Bevis nulpunkt
ForumindlægJeg skal til eksamen definere Nulpunkt/rødderne for et Andengradspolynomium/Andengradligning Og er der ikke et bevis for det? Påforhånd tak :) -
Hjææææælp :'/
ForumindlægHej alle. Jeg går i 1.g og skal på til billekunsteksamen på tirsdag. Jeg er totalt lost, fordi den fornemmelse af, at jeg har styr på det, ikke er kommet endnu. Jeg fatter simpelthen ikke hvad eksamen går ud på, og derfor ved jeg ikke hvad jeg skal læse på ? Nogle som har været oppe, eller bare v... -
dansk Rapportage
ForumindlægEr der nogen der kan rette min stil bl.a. komma, punktum og stavefejl: sommerferien var over, skolen var gået i gang. og det myldret med elever på HTX Frederiksberg. Alle 1.g'erne skulle på en hyggelig hyttetur, for at lære hinanden at kende. Den 20 Aug. skulle 1.D på hyttetur. TUREN TIL N... -
Sidste ting omkring Bio A STX skr i morgen - analyse metoder
ForumindlægHej folkens, Så sidder jeg her og har været igennem halvdelen af de skr nu. Der mangler kun Kemi og Biologi A, Men ville høre om der var nogen der kan huske nogen analyse metoder i biologi, er gået lidt blank hehe Er kommet i tanke om følgende: ELISA PCR Elektroforese GEL-filtrering CO2 måling ... -
SSO - emneforslag?
ForumindlægHejsa. Jeg skal igang med min SSO, større skriftilig opgave, men er lidt på bar bund mht emne. Jeg har Biologi, Dansk, Matematik og Engelsk at gøre godt med. Jeg går på EUX landmands uddannelsen, og interesserer mig kraftigt for køer, så jeg har lidt håbet at finde noget interessant indenfor f...
