Søgning på: srp historie musik. Resultater: 18081 til 18100 af 24890
-
IB? Er det godt? Og kan jeg klare det?
ForumindlægHvordan er IB? Hvor meget økonomi er der på IB? (Jeg er meget interesseret i finans og økonomi) Kan man uden problemer f.eks tage en IB og bagefter en Cand. polit, eller en cand.merc? Jeg har en engelsk far som jeg dagligt snakker engelsk med. jeg får 12 i skrifligt engelsk og 10 i mundtligt eng... -
300 timer kristendom!!!
ForumindlægJeg var ind på Information hjemmeside, og der læste jeg at folkeskole har fra 1 klasse til 9 klasse 300 timer kristendom, der må jeg bare sige at det er vanvittig, for jo kristendom har være vigtige i Danmark før, men det er det ikke mere, så skulle man ikke ændre de 300 timer man bruger på krist... -
Projekt Bahrain
ForumindlægJeg arbejder for tiden med et projekt, hvor vi har fokus på de oprørske lande lige for tiden. Her har jeg fået Bahrain, og da det ikke lige er det land, hvor man kan finde mest relevant stof omkring, så ville jeg høre om nogle herinde har arbejdet med Bahrain, eller på anden måde har erfaring me... -
Mellem Fantasi og Virkelighed
Forumindlæghej trak Mellem Fantasi og virkelighed til dansk eksamen nogle der eventuelt kan gå ind og hjælpe mig med en billede analyse af ``the Birthday´´ af Marc Chagall ? -
Nå at lave alle lektier på stx..
ForumindlægHej har i råd til hvordan man når at lave så mange lektier som muligt? og hvor mange lektier lave i? tak på forhånd -
Fourier analyse af periodisk bevægelse
ForumindlægHej! Jeg er i gang med min SRP og mit emne er Fourier analyse af periodisk bevægelse. I den forbindelse har jeg udført et forsøg, hvor jeg, med en bevægelsescensor har optaget en fjeders bevægelse, både dæmpet og udæmpet. Jeg har så selvfølgelig graferne. Jeg har desuden udført et andet forsøg... -
Cosinus- og Sinusrelationerne
ForumindlægJeg skal i niende klasse skrive en større skriftlig opgave à la den i 3.g :~) Denne skal skrives i løbet af første halvår i niende klasse, og skal altså afleveres lige inden juleferien, hvorfor forventningerne til denne opgave er stor, idet der forventes at den er er overordentlig gennemarbejdet ... -
T-hjælperceller og B-hjælperceller?
ForumindlægJeg har problemer. Jeg er ved at skrive mit SRP, og jeg er gået i stå efter at to troværdige kilder giver modstående svar. Den første kilde siger: Når en makrofag har fagocyteret en mikroorganisme/fremmed celle, præsenterer den antigenerne for T-lymfocytterne. Når disse så genkender et antige... -
En lille stil på 1 side - Til imorgen!
ForumindlægHej med jer, har fået at vide at i er nogen som hjælper med nogen ting men ikke forstår og når man ikke er sikker. Så er jeg ved rigtige vej. Jeg har skyndt mig meget at lave den her stil, da vi fik den for først idag og skal afleveres igen imorgen, så jeg spørge jer om i ville tjekke om der er s... -
Rettelse af referat.
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en referat af bogen Flugten. Jeg håber i vil rette mine fejl. Flugten Anden verdenskrig 1440. Paul og Rosie var på flugt sammen med Clarke, fordi at nogle tyske agenter jagtede dem. Clarke, havde stjålet nogle hemmelige tegninger af en kommunikationsradio som mange tysk... -
Polære koordinater
ForumindlægThe 2-body-problem. Hej alle derude. jeg er i gang med at lave SRP, og jeg har om det nye verdensbillede i renæssancen. Jeg kæmper med beviserne for Keplers 3 love ved brug af Newtons 2. lov. Jeg har været igennem alle beviserne, men jeg vil gerne uddybe dem mere ved at inkludere the ... -
Gennemlæsning
ForumindlægHej! Jeg har lige skrevet en lille skriftlig opgave. Er der ikke nogen der har lyst til at læse den igennem for de værste fejl?Hvis I retter må I meget gerne skrive hvorfor...Tak for hjælpen :D her er den så:Liebe Papi und Marie!Ich bin jetzt in Berlin und es ist wunderbahr. Berlin ist ein sehr ... -
lille tysk rettelse
ForumindlægHej, jeg ville blive meget glad, hvis der ville være nogen, som lige ville kigge på min tekst, og se om der er nogle fejl. Jeg har lavet en oversættelse, så det er lettere for jer. Mvh. Tonni. 1. Jung und frei Jung und frei, dass bin ich. Aber jung zu sein ist nicht so leicht. Für mich, jung sein... -
lille tysk rettelse
ForumindlægHej, jeg ville blive meget glad, hvis der ville være nogen, som lige ville kigge på min tekst, og se om der er nogle fejl. Jeg har lavet en oversættelse, så det er lettere for jer. Mvh. Tonni. 1. Jung und frei Jung und frei, dass bin ich. Aber jung zu sein ist nicht so leicht. Für mich, jung sein... -
Jung sein - lille rettelse
ForumindlægHej, jeg ville blive meget glad, hvis der ville være nogen, som lige ville kigge på min tekst, og se om der er nogle fejl. Jeg har lavet en oversættelse, så det er lettere for jer. Mvh. Tonni.1. Jung und frei Jung und frei, dass bin ich. Aber jung sein ist nicht so leicht. Für mich, jung sein bed... -
Oversættelse....
ForumindlægKunne være rigtig fedt nogle - måske Duffy ;-) - Lige kunne have tid til at kigge på den her oversættelse. Alt hjælp modtages med stor glæde!Jaime er danser og arbejder på et teater i Cuba. Han har bl.a. studeret 5 år på Caberet- og Cirkusskolen. Flere personer i hans familie er eller har været p... -
lille og svær oversættelse
Forumindlæghej! Jeg har et kæmpe problem med fransk, jeg har prøvet at give mit bud på den her oversættelse, men den er nok skrevet meget "dansk", altså har nærmest bare oversat lige over.. Håber meget på lidt hjælp..“Jo”. Resumé à traduire en francais.Dansk: Laurents band eksistere ikke længere o... -
plzz hjælp mig
ForumindlægJunge leute von heute Ich heiße Stine ich bin 16 jähre alt und ich will meine jungend genießen, im Alltag gehe ich zu schule, und das finde ich im großen gut, aber ich finde, dass wir zu viele Hausaufgaben kriegen, im meiner Freizeit gehe ich in die Stadt mit meine freunde oder Musik gehör... -
tv debat
ForumindlægVille i give mig ret i dette? og hvad er jeres holdning? For omkring et halvt år siden, afmeldte jeg mit kabel tv abonnement. Den store pakke. Selector med Mtv Base og russiske dokumentar programmer om livet i Sibirien. Alt dette skulle jeg nu leve uden. De første 2 uger skete det at jeg fandt m... -
tv debat
ForumindlægVille i give mig ret i dette? og hvad er jeres holdning? For omkring et halvt år siden, afmeldte jeg mit kabel tv abonnement. Den store pakke. Selector med Mtv Base og russiske dokumentar programmer om livet i Sibirien. Alt dette skulle jeg nu leve uden. De første 2 uger skete det at jeg fandt ...
