Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18141 til 18160 af 41309
-
Graf, toppunkt og rødder
ForumindlægHej... Når man skal gøre rede for andengradspolynomiets graf, toppunkt og rødder... Hvad vil i mene er vigtigt at have med, når man til en mundtlig eksamen skal fremlægge sådan en opgave? Mvh. Groth -
AT-BOGEN
ForumindlægHvornår kommer den lovede AT-bog? Vi er jo allerede startet på eksamen, og der blev lovet hjælp.. Hilsen den meget frustrerede sproglige pige. :( -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
Dumpet i matematik A
ForumindlægHej med jer, hvis jeg er dumpet i Matematik A er det så helt slut, eller kan man sagtens bestå faget hvis man bare får 02 i den skriftlige eksamen? -
Hjælp til rettelse af Engelsk
ForumindlægDet her er teksten jeg vil øve til min fremlæggelse til 9 klasses engelsk afgangs eksamen. Jeg har emnet Homeless people in USA. Jeg vil blive meget taknemlig hvis der var en der lige vil kigge den igennem for fejl og grammatiske fejl, og input til hvad der måske vil lyde bedre. Og hvis der en d... -
Karakter
ForumindlægJeg afslutter nogle fag her til sommer og har lige et par spørsmål med hensyn til karakter.Gymnasie - sproglig linje - har geografi.Skal ikke have geografi til næste år.Jeg skal op til eksamen i år.Hvad vil min årskarakter betyde ?hvad sker der med den ? Kommer den til at tælle ½ på eksamensbevis... -
Ikke helt tilfreds med SRP karakter
ForumindlægHej Jeg har i dag fået min karakter for min SRP, et 4'tal og er faktisk ret skuffet. Vi har ikke fået nogen kommentar omkring karakteren, men jeg har tænkt mig at snakke med min lære om hvorfor jeg har fået denne karakter. Inden jeg snakker med min lærer, kunne det være virkelig rart hvis de... -
Karakterer ved Cand.Polit
ForumindlægEr der nogle, der skulle sidde inde med informationer om, hvordan karakterne gives ved cand.polit på Københavns Universitetet? Sker dette via relativ karaktergivning, eller er der tale om absolut karaktergivning? F.eks., hvis 10 personer får 02 i en eksamen, og de resterende 90 får 00 og derned... -
Korrespondance
ForumindlægHejsa - jeg har problemer med opgave 2.7 i denne opgave: http://www.econ.ku.dk/polit/studerende/eksamen/opgrv/filer/Videregående%20matematik%202003II%20opg.pdf Det ville være rart om nogen kunne forklare mig hvad der foregår. Der ligger en rettevejledning til opgaven her: http://www.econ.ku.dk/... -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at læse op til mundtlig matematik eksamen, og skal gøre rede for hvordan differentialregning kan bruges til optimering. Vi har dog fået at vide i skolen, at vi ikke skal vise eksempler men i stedet komme med beviser til eksamen. Men lige i forhold til optimering så k... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
BEDRE TIL ENGELSK!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går på HF andet år, og synes selv at jeg er virkelig dårlig til engelsk. Det ikke kun mig som synes det, men kan se det på mine karakter. Nu er der kun halvt år tilbage til eksamer, og jeg bekymre mig om min skriftlig engelsk eksamen. Altså er ikke god til at... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHej SP, På nuværende tidspunkt har jeg et snit på 9,9 og med bonus 10,7. Jeg mangler dog stadig en eksamen... Min drøm er at blive tandlæge, som sidste år krævede et snit på 10,4 på KU. Tror I, at jeg kan komme ind der, selv hvis jeg fx får 7 i den sidste eksamen, og dermed ender med et snit p... -
FSA - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey, jeg var bare interesseret i at høre, hvordan det gik med jer? Personligt valgte jeg nr. 4 om, at flere og flere teenagere fravælger sport. Den primære grund til, at jeg valgte den, er nok at hver gang jeg skriver en artikel plejer jeg at få 12 ;D Men hvordan gik det med jer?? Og hvad valgte i? -
Danks hjælpe træning?
Forumindlæghejsa... Min eksamen er snart på vej, og jeg ved ikke hvad jeg skal øve mig på? Nogle der har en god ide til hvad man hvad man kan øve sig på til dansk skriftlig?? mange tak på forhånd :D -
Samfundsvidenskabelige "metoder"
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen i AT, og et af mine hovedfag er samf. jeg ville høre om der er nogle af jer der evt. kunne oplyse mig de grundlæggende facts om disse "metoder" på forhånd tak
