Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18201 til 18220 af 73643
-
Samfundsforskere, sociologer og betydningsfulde mennesker!
ForumindlægJeg skal op i samfundsfag næste uge. Ærligtalt er jeg skide nervøs, og ved ikke hvordan alt dette kommer til at fungere, jeg har læst hele mit pensum, men det er som om at det ikke sidder fast. De 3 hovedet emner vi skulle læse var politik, velfærd og identitet. Men det er som om at der er noget... -
Lærervikar
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at lave en ansøgning som lærervikar (ufaglært) på den lokale skole. Jeg har haft kontakt med skolens sekretær og fik af vide jeg kunne sende en lille ansøgning Men men men, jeg har skrevet noget og er nu i tvivl om hvad og hvor meget man skal skrive?! Hvad vil ... -
Mangler teori i Mekatronik
ForumindlægHej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo... -
Noteblokke, hvor mange og hvad for nogen?
ForumindlægHej Jeg har mat, fys, kemi, dan, his, sam, religion, oldtidskundskab, biologi, eng, tysk og mediefag. Jeg ved ikke hvor mange noteblokke jeg skal have og om det skal være en til være fag, og om det skal være dem med linier eller kvadrater? PS. har også tænk mig at bruge computeren en gang imellem... -
Forzinkning og forchromning
ForumindlægHej! Jeg sidder med føgende spørgsmål: "Forklar ud fra spændingsrækken, hvorfor et cykelstyr først forzinkes og derefter forchromes og ikke omvendt." Jeg forstår spændingsrækken osv., men kan ikke se hvorfor rækkefølgen vill gøre en forskel? Begge lag skal vel gå på ionform uanset hv... -
Laplace transformen
ForumindlægOpgave 1: Vis at Laplace transformen af f(t) =1 er F(s) = 1/s. Er der nogen, der kan vise mig, hvordan jeg gør det? På forhånd tak :) -
Kan i rette denne stil?---
ForumindlægDen er vedhæftet -
Samfundsfag - Demokrati?
ForumindlægNogen der vil forklare mig hvad der menes med denne citat af karl jaspers: Demokratiet forudsætter en fornuft hos folket, som det først skal frembringe. -Og er den i overensstemmelse med Montesquieus holdninger? -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
Matematik HF B-niveau
ForumindlægHej Jeg forstår ikke en lyd af logaritmer. Kan nogen vise mig hvordan man stiller 1,02^x=7 op med mellemregninger? Jeg kan godt finde resultatet på "wolframalpha", men det duer jo ikke til meget! Tusind tak. Anne -
Haster inden mandag! Følgen og Rækken - Maple
ForumindlægJeg har nogle usagn omkrig følger og rækker og om det konvergere. Hvordan kan jeg regne dette ud på Maple? Der er vehæftet et billede af opgave formen. -
HJÆLP! - Bestem f'(x)=0
ForumindlægHar fået en opgave der lyder således: Bestem f'(x)=0 når f(x)=1/3x3-1/2x2-6x Hjælp har ingen ide om hvordan jeg skal lave den :( -
hvad betyder MODFASE? :)
Forumindlæger der nogle derude der ved, hvad det vil sige når en graf er i modfase? og hvornår kan man bestemme om grafen er i "ligevægt" eller om amplituden er i ligevægt så summen er konstant..? -
Engelsk - Fejlsætninger
ForumindlægHvad er fejlen i disse sætninger? 1. People could spend their time much more productive than they do in front of the TV 2. As a truly devoted sister she loved her brother when she was child (skal det hedde a child) 3. The police is doing everything possible to find the murderer (The polic... -
Butanon og ethanol i surt miljø
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til dette spørgsmål i kemi: Hvilken reaktion sker mellem butanon og ethanol i surt miljø, og i hvilken retning er ligevægten forskudt i denne reaktion? -
NULREGLEN
ForumindlægBrug nulreglen til at løse ligningen 7.13(x- 6.5)(x+8.65)=0 Hjælp ved ikke hvordan man gør -
Besparelsen i procent
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man finder hvad besparelsen er i procent? Jeg vil meget gerne have en formel el. ligende hvis det er mugligt. Her er mit stykke hvis i skal bruge det til at hjælpe mig. 15000 til 9000 - besparelsen er 6000 Hvad er det i procent? Mange tak -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2? -
hjælp
ForumindlægEn ret linje går gennem to punkter med koordinaterne (-5, 2) og (3, -2) d) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ???? - koordinatet 3 e) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ?? ?? - koordinatet 18 f) Tegn linjen og de fire punkter i et passende skaleret koordi... -
Engelsk afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Life, liberty and the pursuit of happiness" i engelsk. Jeg er helt lost, da det er et vildt bredt emne, er der nogen der har nogle gode underemner? På forhånd tak!
