Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18201 til 18220 af 41309
-
Hjælp mundtlig engelsk på 10 klasse
Forumindlæghej er det nogen har været på mundtlig engelsk på 10 klasse ? jeg har et spørgsmål ! dette tekst vi har får på eksamen , skal jeg analayser den ? jeg mener , fortæller om miljø , tid , sted eller kun fortæller hvad den handler om ? tusind Tak på forhånd! -
Løs ligning i nspire
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til matematik eksamen på mandag, og jeg har meget svært ved at bruge nspire. Hvordan løser man ligningen med følgende definitioner i programmet? Facit er v=63,43495, men det kan jeg ikke få programmet til at løse På forhånd tak -
Statistiske deskriptorer
ForumindlægJeg har trukket eksamens spørgsmålene: 1. Fortæl om statistiske deskriptorer i forbindelse med observationssæt (også kaldet ikke-grupperede observationer) 2. Fortæl om statistiske deskriptorer i forbindelse med grupperede observationer. kan nogen hjælpe mig? </o:p> -
At udlede en formel?
ForumindlægHej :) Jeg sidder med et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen, som jeg ikke helt kan kommer igang med. Spørgsmålet er: Du bedes udlede formlen for fordoblingskonstanten eller halveringskonstanten. Nogen der ved hvad udlede en formel er? - er det bare, at skrive formlerne til de to ... -
Hvad får jeg af karakter?
ForumindlægHej! jeg har været op til en multiplechoice eksamen med 24 spørgsmål. For hvert rigtigt svar kunne man få 5 point og -1 for et forkert svar. Jeg har høstet 84 point ud af de 120. Hvad tror I jeg skal forvente at få i karakter? -
Reasons for School shooting
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen (årseksame) 9.klasse. Jeg har valgt school shooting, under school shooting, har jeg også valgt mit undermene, som er "Reasons for school shooting". Nogle der kan hjælpe please...... HELP! -
Metodeafsnit
ForumindlægVille det være dumt at undlade et metode afsnit i synopsen? Jeg har bare kort i min indledning skrevet fra hvilken synvinkel fagene belyser emnet.. Selvfølgelig vil jeg snakke en masse om metoder til eksamen. Håber at høre fra jer. -
Kemi eksamenssæt
ForumindlægHejsa alle sammen.har problemer med opg del:c)d)e)OPG 3 TRIMETHOPRIM fra eksammenssæt maj 2003http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfHåber nogen vil hjælpe!!tak på forhånd. -
Genetisk modificerede afgrøder
ForumindlægHej...Håber på lidt hjælp til følgende opg: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-1.pdfdet er opg 1. Ab.:Jeg er lidt i tvivl om hvilken teknik der bruges til at opformere herbicidresistensgenet med. -
Dansk mundt. eks
ForumindlægHvordan vil I læse op til dansk mundt. eksamen? Min lærer har opgivet et HAV af tekster, og det virker så godt som umuligt at komme igennem det pensum. Det er jo også en ukendt tekst man kommer op i, så... jeg er lidt i tvivl om hvordan man bør læse op, for at sikre sig en udmærket karakter. -
Eksamensopgave: Elproducerende rygsæk
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 3C i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf a) 17,7 Joule b) 0,11 m c) Hjælp tak! Malfoy -
Kvadratrod
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig matematik eksamen snart, men jeg er itvivl om hvorledes dette rgnes ud uden hjælpemidler: ?8 Kan godt regne kvadratroden af 8, men hvad er det man skal gøre når det står således. Har altid kun kunne regne det på lommeregner? På forhånd tak -
Ret en fejl
ForumindlægEr i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor -
HURTIG HJÆLP ANSØGNING TIL UNGDOMSUDDANNELSE!!!!
ForumindlægEr der ikke pleeasee nogle der ville være sød at rette den ansøgning jeg har skrevet ??? Jeg er en frisk og glad pige på 16 år, som bor hjemme hos min far i Vangede sammen med mine søskende. Jeg kommer fra Tyrkiet og har boet i Danmark, i næsten 9 år, jeg har desværre startet i skolen i 4. ... -
Lille tysk stil
ForumindlægRet gerne Meine Schule und meine Klasse Hallo allezusammen! Ich heisse Nanna, und ich bin 14 Jahre alt. Ich wohne in eine kleine Stadt, die heisst xxxxxxx. Ich gehe in eine alte und hässliche Schule, die Schule heisst xxxxxxx. Mein Klassenlehrer heisst Hans Jacob, und er unterrichtet uns in M... -
Rettelse af tekst (ca. 230 ord)
ForumindlægHejsa :-) Tysk er overhovedet ikke min stærke side, og jeg knokler rigtig meget med det. Så det ville være en stor hjælp hvis der var en der ville læse min tekst igennem, og rette fejl. Det ville være så stor en hjælp for mig, så jeg kan lære af mine fejl, og forhåbenlig ikke lave dem igen ... -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg er 1g'er og er sprunget direkte fra niende til gymnaset, hvilket vil sige, at jeg ikke har prøvet mundtlig matematik. Jeg har trukket mundtlig matematik som årsprøve på gymnasiet, og er nysggerig på, at høre hvordan det vil foregå. Og om der var nogle, som sad med ... -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt... -
gode råd, gå om eller??
Forumindlæghejsa! jeg var som sagt til studentereksamen i matematik i fredags. pelejer at få gode karaktere, men stødte ind i en række tekniske problemer og derefter gik det abre af helvede til. Jeg har udregnet lidt på opgaverne der hjemme, og jeg ligger vist ca. på et 6 tal. Dette er ikke godt da jeg skal... -
Hej
ForumindlægDenne her post laver jeg, fordi jeg føler bare at jeg skal ud med det og har løst til at skrive det her:) Jeg har lige været oppe til natur eksamen i den 2 årig hf pakke, jeg fik et 7 tal og jeg er lidt skuffet over det fordi, jeg har forbedret mig i 5 dage fra 12 til 12 og mente selv at jeg kun...
