Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18221 til 18240 af 45491
-
Synopsis
ForumindlægHej, jeg skal snart op i mundtlig danks, og skal derved lave en synopsis. Jeg har trukket kortfilm og har valgt Lauges kat. Jeg mangler hjælp til noget jeg kan perspektivere til og nogen gode ideer til dispostionen :) -
Eksempler på eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle søde mennesker :) Jeg har virkelig meget brug for jeres hjælp. Beg skam til eksamen på fredag i ptopkaraktereri og ville meget gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan få topkarakterer. Og om I kan give eksempler eksamensspørgsmål????? Det vil virkelig være sødt af jer og et stort... -
Hvorfor har man påvist glukose ved rødt bundfald og fedt ved at lade det tørre?
ForumindlægHej :) Har lige to spørgsmål: Hvorfor har man påvist glukose ved at koge det op med Benedicts opløsning? Hvorfor har man påvist fedt ved at dryppe olie på et filtrerpapir og lade det tørre (efterlader en plet olie)? Håber I vil hjælpe! -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
Perpektivering af et billede HASTER!
ForumindlægHvordan perspektiverer man to billeder med hinanden? -
mere formelt sprog
ForumindlægMaybe it now comes through your mind? Do we get to know the person she is writing the messages to? let me start from the top, we don't get to know the person she is writing the messages to but allow me to tell you what happens after graduation. Let´s start with the good news she is not gettin... -
Hhx meget med matematik?
ForumindlægDet er fordi jeg skal i gang med at finde ud af hvad jeg gerne vil efter 9. Jeg vil gerne på hhx efter 9 men jeg er bange for det kun er matematik det hele handler om, da mange af fagene er noget med matematik at gør? Så er der virkelig meget matematik i hhx? -
Marc Chagall "Livet"
ForumindlægHej. Er der nogle, som tilfældigvis har en god idé til hvordan man fortolker et billede, på en god måde? Og som giver nogle gode point? På forhånd tak! :) ;) -
Finde den trigonometriske funktion
ForumindlægHej... jeg har problemer med en opgave, hvor mit resultat afviger en smule fra facit. Det er opgave b: Problemet er, at jeg er ret sikker på, at vandstanden når lidt op over de 3,3, som er det højeste, der er blevet målt. Jeg har løst opgaven ved først at finde amplituden ved (3,3 - 1,71)/2 =... -
Redegørelse.
ForumindlægHej. Jeg sidder ligenu og skriver på min SRP. Jeg skal skrive kort om Identitet som bebreb og herunder fortælle om de 8 livsfaser vi som individer skal gennemgå. Men skal jeg beskrive alle livsfaserne eller er det nok at sige hvad navnet er på den? Arg :o -
Bachelorprojekt i odontologi
ForumindlægJeg går på odontologi i KU. Jeg tænker på, hvis man skal skrive bachelorprojekt, må man gerne være alene! Eller skal man være i grupper? -
Redegørende afsnit - hvor langt? (SRP)
ForumindlægHej venner! Jeg skriver i øjeblikket SRP i engelsk og historie om musikkens indflydelse på ungdomsoprøret i 1960'erne. Jeg ville lige høre, om der er en tommelfingerregel i forhold til, hvor lang den redegørende del af en SRP-opgave må være. Opgaven må i alt være mellem 15-20 sider, og i ø... -
Graphic novels analysemodel.
ForumindlægHandlingen: Hvad handler den om? Hvordan er handlingen bygget op-hvordan er strukturen? Hvad er dens temaer? Layoutet: Er billederene/billedrammerne traditionelt opbygget eller eksperimenterende ? Hvordan hænger layoutet sammen med handlingen eller teamaerne ? Er der et letforstå... -
Hvilke modeller kan bruges til disse problemstillinger [Virksomheder]
ForumindlægHej.. jeg er druknet i en masse teorier og modeller for virksomhedsanalyse og ønsker nogle gode bud på mine problemer. Hvilke modeller kunne bruges i spørgesmål som: - Karakterisér og vurdér organisationens interne struktur - Analysér virksomhedens problemer -
Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægJeg ville virklige gerne have en 12 tal i denne her projekt. Jeg er sammen med to andre men jeg synes ikke at de laver så meget. Hvad er det vigtigste i projektopgaven for at få en 12'er? hvad skal jeg gøre for at få 12? -
Hjælp til mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der har nogle gode noveller indenfor området: Fiktionstekster om livets realiteter -
Synopse
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig dansk, og er i gang med at lave en synopse, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive i min begrundelse, jeg er en smule lost, og vil gerne have hjælp til det. -
Lambert Beer - Hvordan kommer jeg videre?
ForumindlægJeg er ikke sikker på, at jeg forstår de første par linjer af spørgsmålet ordentligt, som siger: "Til bestemmelse af hexokinase aktiviteten i rottehjerne blandes 10 µl af et 10 % (100 g/L) hjernehomogenat (indeholdende hexokinase) med 1990 µL reaktionsmedium" og af den grund... -
Metode til undersøgelse
ForumindlægHar brug for akuut! hjælp til nedenstående opgave. Jeg ved godt at man kan bruge en undersøgelse ved brug af agarplader, som jeg gerne ville bruge, men har svært ved at formulere mit svar. -
Engelsk B - HF?
ForumindlægJeg skal her efter juleferien til at have engelsk på b-niveau på HF. Nogen der ved, hvordan det kommer til at forløbe - hvad indeholder det helt præsict. Jeg kommer direkte fra folkeskolen, og der havde jeg primært om grammatik, hehe. Er det, det samme på HF?? :) I så fald, hvad “plejer” man of...
