Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18261 til 18280 af 41162
-
AT Problemstilling
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet "Vurdering af hvordan samfundet blivet påvirket af tvangsægteskaber" Nogle idéer til hvad der ville være oplagt at skrive om? Tobiasris -
Tysk oversættelse
ForumindlægHar lige brug for noget hjælp til at få oversat det her rigtig, er ikke særlig god til tysk så jeg håber nogen lige kan hjælpe lidt, tak. Dasnk: Familien bor i Istanbul og en dag ringer faren til dem og spørger om de vil omme og bo i tyskland i byen München, efter han ikke har set dem i 2 år, b... -
Hvorfro opstod ekspressionismen ?
ForumindlægHej!Er ved at lave et projekt om ekspressionisme i billedkunst. Er sådan set færdig, men mangler bare at finde ud af, hvorfor ekspressionismen egentlig opstod. Har prøvet at søge rundt omkring på nettet, men kan ikke finde ud af hvorfor kunstretningen opstod.Nogen der kan hjælpe ? -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Tysk stil!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægBenito Mussolini war Diktator Italiens von 1922-1943. Er war auch der, wer die Ideologie herstellte: Faschismus. Obwohl Mussolini von weithin bekannt ist, sind ein Faschist, er begann seine politische Karriere als Sozialist gewesen. Mussolini kam zur Energie, indem er Propaganda verwendete. Er ha... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Ville være rigtig glad hvis nogen lige gad kigge på følgende oversættelse.På forhånd tusind tak .Det er meget vigtigt for virksomheder at have gode medarbejdere. Det betyder noget , at arbejdskraften er stabil og kun har lidt sygefravær. It is very important for many companies, to have gut em... -
To sprøgsmål :)
ForumindlægHej, jeg har to spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på.1) Hvad er et cyanin?2) -=C-N+=-N (skal forståes som der er en binding fra C til N og tre bindinger fra N+ til N). Jeg går ud fra at en af bindinger fra N+ sidder ved N's lonepair, dvs. begge elektroner kommer fra N. Passer det?Hvis de... -
Lidt spansk rettelse
ForumindlægEn der vil rette dette igennem for grammatiske fejl...1: Pedro y Rosaura se casen y después los invitados felicitan a los novios. Pedro y Tita hablan (sammen) y Pedro dice que ahora puede estar cerca de Tita, su gran amor y la mujer que añora. Mamá Elena oye la conversación y sospecha a Tita y di... -
Opslag
ForumindlægHejEr der et sted på nettet hvor man kan slå biologiske udtryk op, fx. leverparenkymet og knoglemarvsaplasi mm.på forhånd tak.. -
dem
ForumindlægHvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem.. -
Eng -> Dan Én sætning
ForumindlægNogen der ved hvad dette betyder:European Muslims should be only Muslims instead of forever remaining North American.Mit bud:Europæiske muslimer skulle kun være muslimer i stedet for at ....kan ikke få "remaining" til at passe ind???Nogen der kan hjælpe ??? -
Sørøver - klædudtøj.
ForumindlægHej, jeg skal sidste skoledag klædes ud som sørøver - jeg er pige. Og har ingen idé om, hvordan jeg skal se ud - altså hvilket tøj?Nogen gode idéer? -
arbejdskonflikten?
ForumindlægHey!Nogen som ved noget om arbejdskonflikten i 1956? Er i gang med historieopgave, og kan bruge så meget hjælp jeg kan få. Er kørt fast..nogen som kan hjælpe? knus -
Passé simple
ForumindlægHer er en sætning, hvor jeg skal afgøre om det skal være passé simple eller l'imparfait:Elle (dit) qu'elle n'(était) pas faim.Er det rigtigt indsat?Så skal jeg oversætte:Han slog det hen, (som om intet var sket).I ordbogen står der: slå ngt. hen: ne tenir aucun un coup vers q.Kan jeg ... -
Efterlønsproblematikker
ForumindlægHej !Jeg sidder og gruer over samfundsfagsrapport, hvori jeg ikke kan finde hverken hoved eller hale i følgende spørgsmål:Redegør for problematikkerne i pensions- og efterlønsordningerne, som de er i dag.Dét jeg ikke kan finde ud af er; hvad er det som er problemet? Jeg ved godt at der ikke er n... -
Bud?
ForumindlægHaj alle! Jeg har en lille samfundsfag/historie opgave til imorgen. Jeg skal svarer på hvilke samfundsgrupper der gjorde op med enevælde i 1849? Er der nogen der kan fortælle mig det. Mit bud er borgerne gjord op..? men jeg skal skrive en halv side om det. det ville være meget rart med nogle fors... -
En sætning
ForumindlægHej Jeg vil skrive at den lille pige er van til at der er en større en end hende, der er 'hævet' over hende, der bestemmer. Og enhver chance den lille pige har for endelig at kunne være den store, den vil hun tage.Er ikke sikker på hvordan det kan skrives bedst... noget i retningen af:The... -
any mistakes?
ForumindlægIn whose nameThis text tells about terrorism, and especially the question “ How can some people do this? And why?”. By one of the biggest terrorist attacks, “the attacks on world trade center, in 2001”, it is very difficult, to point on a reason, why these men were doing this attack. It couldn’t... -
hjælp.!
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive en læsebrev om indvandrer i dk( på engelsk). Jeg har kun skrevet om diskrimination og kriminalitiet og kan ikke rigtig komme på noget ideer mere.Jeg vil også gerne skrive noget positiv holdning om indvandrer. plz, hjælp, har i noget forslag.. -
H. C. Andersen
ForumindlægHej.Folkeviser og folkeeventyr er af ukendt forfatter, ik? Men kan man sige at H. C. Andersens eventyr er folkeeventyr?På forhånden mange tak.
