Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18261 til 18280 af 134825
-
DANSK EKSAMEN HJÆÆÆLP
Forumindlæghar trukket romantikken og skal vælge en tekst... men har ingen idé om hvilken. -
FYSIK PRØVE EKSAME.
Forumindlægjeg skal vise hvordan et metal kan ledestrøm.. så plz fortæl et forsøg med, hvordan jeg kan påvise at metaller kan ledestrøm og hvordan de kan det. Det vil være en stor hjælp. hvordan metaller kan ledestrøm(med tegning eller hjemmeside)hvis det er muligt -
Tilordning HNMR - Kemi eksamen
ForumindlægJeg har problemer med hensyn til, tilordning af HNMR-spektre. Er der nogle der evt. kunne forklar mig dette? -
Dansk eksame 9.klasse.:)
ForumindlægHej :) Jeg skal op til dansk mundtlig i overmorgen men er der nogen som vil forklarer mig hvordan jeg kan starte med at perpektiveringen? tak.. -
Vurdering af min danske eksamen
ForumindlægHey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne? -
Eksamen i Mat A
ForumindlægHvor lang tid skal man præsentere sin besvarelse? -
HJÆLP: hvordan foregår spansk A eksamen?
ForumindlægJeg har spansk på a niveau og jeg har trukket en tekst som jeg skal til mundtlig årsprøve i (2g) i morgen tidlig. Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg skal derinde til årsprøven, jeg kan bare se at det tager 30 min? min lærer har ikke fortalt mig noget som helst om hvad jeg skal ... tak hvis ... -
Hjælp til eksamen imorgen Molins Model
ForumindlægHej alle Jeg har fået til opgave at bruge molins model på regeringens genopretningsplan og oppositionens "fair-løsning". Håber på nogle vil komme med lidt input til hvad der kan ligge af faktorer bag deres valg af løsning? Tænker selv sådan noget med at f.eks. DF er med i regeringens g... -
Historie eksamen - demokrati
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der er nogle andre der lige som mig har trukket noget om det danske demokratis fødsel? og hvad i evt har tænkt på af problemstillinger osv.? -
Fysik C eksamen - Astronomi
ForumindlægJeg skal i morgen op i fysik og har trukket astronomi, og helt præcist Jorden og solsystemet. Indtil videre forklarer jeg om Big bang og universets udvidelse (og her kort om dobblereffekten), solsystemets opbygning, nat og dag, årstider og jordens hældning, månes faser og formørkelser. Hvi... -
Valg af tekst til eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket et fordybelsesområde der hedder 'lyrik fra efter 1920' og jeg skal selvfølgelig have valgt en tekst. Har bare ingen ide om hvad det skal være så håber meget der sidder nogen derude med et par forslag til mig :) Teksten skal kunne perspektiveres til en af ... -
HISTORIE EKSAMEN HJÆLP TIL PROBLEMSTILLING
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen og havde håbet at nogle ville kunne hjælpe mig med at finde på en problemstilling eller hvad jeg skal fokusere på. jeg har trukket emnet, Revolutioner og ideologier og har fået følgende materiale Ronald Reagan om kampen mod kommunisme og totalitarisme Pou... -
Dansk eksamen hjælp til min synopsis
Forumindlægoverskrifte beskriver en del af mit problem, vi har fået en masse ark af min lærer hvor der står hvad en synopsis skal indeholde men jeg føler virkelig stadig at jeg er på bar bund, og jeg syntes ikke rigtig min lærer er til den stor hjælp.... altså jeg har lavet side et og nu skal jeg til at la... -
SPANSK Haster! EKSAMEN !! - forstå citat
ForumindlægHej alle Nogen der kan forklare mig hvad det her betyder? Además, colabora con el traslado de un sinnúmero de espanoles a la Union Sovietica, e incluso ella misma se traslada el bloque comunista, donde es exiliada debido a la existencia del fascismo en Espana. Corre el ano de 1977, ... -
HTX Matematik A eksamen
ForumindlægGo' aften SP. Undrede mig hvorfor der ikke en en prøve på HTX i matematik A uden hjælpemidler ligesom STX? -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægDrenge og piger! Har brug for hjælp til en eksamenopgave jeg skal aflevere mundtlig denne uge! :) Funktionerne f og g er givet ved: f(x) = - 2x2 - 0,5x -3 og g(x) = 4,2x -5. a) Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem graferne for f og g. Mange tak på forhånd til de af j... -
Hjælp til NV eksamen om gærceller
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til NV og jeg har valgt et forsøg i biologi som handler om hvordan alkohol påvirker gærceller og jeg forstår det ikke helt og har prøvet at google mig lidt frem så har lige to spørgsmål. Hvordan påvirkes gærcellerne af alkohol-tilsætningen? Og hvorfor st... -
Ap eksamen latin
ForumindlægHejsa har været oppe i latin ap idag og det gik ikke godt… kunne ikke huske noget vi havde lært, tærpede ellers det hele igår aftes jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg dumper føler mig som en fejl, er så mega ked af det…?? -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægJeg har om danmarks besættelse og har valgt delemnet hævnens time... nogle gode ideer til et godt produkt???????????? -
Hjælp til eksamen lidelse i verden religionerne.
ForumindlægHej alle. Vi er to piger som lige har trukket religion som vore eksamensfag. Vi har værert så heldige at trække lidelse i verdenreligionerne og mangler lidt inspiration på hvordan vi skal komme igang. vi har lavet en problemstilling som lyder " Hvordan ser kristendommen på lidelse og hvorda...
