Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18261 til 18280 af 25907
-
"By the way" betydningen?
ForumindlægHvad betyder overskriften på egentlig dansk helt præcist? På forhånd tak -
befolknings- og magtstruktur i Palæstina/Israel?
ForumindlægKan du fortælle mig hvordan det jødiske indvandring til Palæstina ændrede befolknings- og magtstruktur?. Plz skal aflevere snart. Hvad skal jeg skrive om?. Jeg forstår det ikke:-( . Jeg ved at jøderne fik mere jord og magten over landet Men hvordan? og hvad mere? -
Hvordan er undervisningsmiljøet på universitetet?
ForumindlægKunne godt tænke mig, at vide hvordan man bliver undervist på et universitet? Altså har man en klasse? Er man alene? Skal man selv stå til ansvar for at lære noget osv? På forhånd tak -
Plus brøk og minus brøk
Forumindlæghvad er 5/6 - 1/3 og 5/6+1/3 -
Fra aktiv til passiv
ForumindlægHej Allesammen. Er der en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med denne opgave? 1. The writer would have written the book anyway 2. We have not agreed to this issue 3. The grandfather gave his children three presents each 4. Is she reading a novel right now? -
TEMA HASTER!!!
Forumindlæghvilke slags Tema er der altså ved godt hvad det er men skal holde fest og jeg ville gerne have at alle skal have kjole eller ligene på hvad kan man så kalde det for ?? kom også med andre temaer tak på forhånd (: -
Kan i finde gen grammatiske fejl i denne sætning? :)
ForumindlægSætningen lyder: The fantastic about this new car is the level of innovative thinking when it comes to design. Kan i finde fejlen? Tak ! -
Startkomma...
ForumindlægHej! Jeg skal til Dansk terminsprøve imorgen.. Min lærer har fortalt, at man enten skal bruge startkomma eller lade være, problemet er at jeg ikke aner hvad startkomma er?? nogen der kan hjælpe?? -
oversætte en kort sætning
ForumindlægKan man sige det her? Dansk: Juan har ligget og sovet i sin seng. Spansk: Juan ha estado y ha dormido en su cama. -
Fejlsætninger
Forumindlæg<p class="MsoListParagraphCxSpFirst" style="text-align:justify;text-justify:inter-ideograph; text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1"><span lang="EN-US" style="font-size:16.0pt; line-height:115%;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-fon... -
rettelse -hjælp plz.
ForumindlægHej folkens. Jeg har oversættede et pr. sætninger hvilket jeg er usikker på om de er rigtig. Håber, at I kan hjælpe mig. på forhånd tak:) Johnny og hans legekammerat Boyd leger udmærket sammen. Det er tydeligt, at der ikke er nogen racefordomme hos Johnny. Men hans mors klodsede opførsel vi... -
SRP - social ulighed i England, inspiration til indledning
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP om emnet: social ulighed i England. Jeg mangler dog en form for afgrænsning - og inspiration - til min indledning. Har nogen i dette forum evt. ideer til en toneangivende sætning, eller eksempler på indledninger hertil? -
Reaktioner & ordner
ForumindlægJeg har en reaktion, der ser ud på følgende måde: 5Br- + BrO3- + 6H+ --> 3Br2 + 3H2O og jeg skal finde ud af hvilken reaktionsorden det er. Hvordan gør jeg det? På forhånd tak! ;D Har fået at vide, at man kan bruge følgende ligning, men ved ikke, hvordan jeg kommer videre her fra. Hvis der er ... -
Programmet ISIS/Draw og MDL AutoNom haves
ForumindlægHej alle sammen (; Er der en en sød sjæl, der kan hjælpe mig med at finde en hjemmeside, hvor jeg kan download disse to programmer: ISIS/Draw og MDL AutoNom? Jeg har prøvet mange hjemmesider, men har ikke kunnet download disse programmer. MDL AutoNom er et program, der kan benyttes ti... -
SPANSK, HJÆLP!
ForumindlægHola Skal oversætte det her : taler du også spansk Siger man : "hablas tambien espanol" eller "tambien hablas espanol" ??? -
Snit på 7.1
ForumindlægHej alle sammen. Hvad kan man blive med et snit på 7.1? Jeg vil meget gerne ind på jura, men har næsten mistet alt håb om at komme ind, grundet mit lave snit. Jeg har søgt kvote 2 på samtlige universiteter, og håber på det bedste. Men hvad kunne være en alternativ uddannelse? Sandsynligheden fo... -
tandrem skift
Forumindlægnogle der kan give en god beskrivelse af hvordan tandremmen(bil) skal skiftes -
STX eller HTX? Hvad kan man blive?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal vælge HTX eller STX. Jeg har hørt at HTX er en mere praktisk uddannelse end STX. Og at STX åbner mange muligheder for dig at vælge i mellem. STX skulle også være en uddannelse for dem, som ikke ved hvad de vil endnu. Personligt er jeg ikke en person der ... -
Rekursionsligninger "Newtons Metode"
ForumindlægHej derude, jeg har fået følgende opgave for, som jeg ikke lige kan gennemskue, er der en der kan hjælpe mig? Opgaven kan ses i filer Mvh En HTX studerende -
Oversættelse
ForumindlægBecquerel's working hypothesis was that a body had to luminesce to emit penetrating radiation such as Röö;ntgen had found. His technique was to wrap a photographic plate in light tight black paper, position the mineral on the plate, and leave the experiment on his window sill where sunlight w...
