Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 134825
-
Mundtlig Eksamen - Avis artikkel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til termins prøver her om en 14 dages tid. I mundtlig dansk trak jeg ''Det står i Avisen'', og skal altså op i en avisartikkel. Det er ikke lige min stærke side - jeg er mest til noveller, eventyr og lignende. Jeg tænkte på, om nogle af jer ... -
(a^2+b^2)/2 beregn værdi.
Forumindlæg(a^2+b^2)/2 beregn værdien for udtrykket når a = - 2 og b = 0. Jeg mener værdien er 2? nogle som kan hjælpe hurtigt ville jeg sætte pris på. -
Biologi C Eksamen?!
ForumindlægHvordan forgår biologi c-eksamen på HTX :) ? -
Indskudreglen ved c uden for [a;b]
ForumindlægHej Er det muligt at anvende indskudreglen når c ligger uden for a og b? -
Gode råd til Geografi eksamen? :-o
ForumindlægHej "studies" Jeg skal snart til Geografi eksamen, så er der nogle der kan give mig nogle gode råd?? - Tak på forhånd!! :-) -
komma foran "as" på engelsk
ForumindlægHej alle :) Jeg har meget brug for hjælp.. Er der nogen der kan svare på om man sætter komma foran "as" he told me a joke as we were walking down the street. Er i tvivl da begge sætninger godt kan stå alene. og hvis man gør hvad gør man så når man også har en indskud... -
Hvad gjorde masseproduktionen i den engelske industrialisering for samfundet??
ForumindlægJa det hele står vidst i overskriften... Det ville virkelig være lækkert, hvis der var nogle der kunne hjælpe med det! -
Rettelse af engelsk summary "Danes"
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere dette "summary" af en dansk tekst imorgen, så hvis du har tid til at se efter sproglige fejl, ville det være dejligt.RuneDanes like Denmark. They think that Denmark has the best welfare system in the world. However an opinion poll made among foreigners from rich, ... -
Optagelse(KU)
ForumindlægJeg er ved at afslutte min HF-eksamen og har pt. et snit på 9.8 og mangler kun de skriflige karakter(dansk og engelsk) Jeg kan se at snittet på Antropologi sidste år var på 10.0 og hvis jeg som udgangspunkt siger at jeg har fået 7 i de to skriftlige, så kommer jeg nøjagtigt over de 10 i snit(man ... -
Historie (A) eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli... -
Kan Fysik B blive trækket ud flere gange?
ForumindlægHej, jeg går på Stx. Nu er eksamenerne snart i gang de første er offentliggjort. Der er nogle som skal op snart i fysik. Jeg er ikke blandt dem. Kan jeg risikere at det trækkes igen ? -
find a og b .Jeg er gået helt død på denne - hjælp
ForumindlægHvorledes er det nu lige det er: a/2 = b/3 = (a+b+1)/4 hvorledes finder jeg a og b. Vil du skrive mellemregningerne så jeg kan se hvilke regneregler jeg skal bruge -
Mundtlig fysik eksamen hjælp(reaktionsligninger)
ForumindlægHar et par spørgsmål til mundtlig fysik eksamen: 1. H2SO4 + Mg ---> ? 2. C6H8O7 + Mg ---> ? 3. CH3COOH + Mg ---> ? På forhånd tak! -
vinklen mellem vektor a og vektor b
Forumindlægvektor a = 3 vektor b = 8 vinklen mellem vektor a og b = 110 grader Betem gradtal for vinklen imellem vektorerne (vektor a) + (vektor b) og (vektor a) - (vektor b) Har ingen ide hvordan man gør -
Bestem a og b for følgende lineære funktion.
Forumindlægf(x) = 4x - 3 lige lidt starthjælp, hvordan finder Jeg a og b for denne funktion ? -
SRP om Rent (Musik A og Engelsk A)
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i fagene Engelsk og Musik, begge på A-niveau. Jeg vil rigtig gerne skrive om Rent, men har svært ved at finde et emne dertil, og en evt novelle/roman til. Er der nogen, der har nogle gode idéer? -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
Beregn konstanterne a, b og c i andengradspolynomie
ForumindlægHej, jeg har fået stillet følgende opgave: Parablen med ligningen y=ax^2+bx+c tangerer linien y=x i (0,0). Desuden er y=2x-3 tangent til parablen. Beregn konstanterne a,b og c. Indtil videre har jeg fundet b ved at indsætte differentialkvotienten 1 for punktet (0,0): f'(x)=2ax+b f&...
