Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18341 til 18360 af 48964
-
Reeksam
ForumindlægHej Hvad sker der hvis man glemmer at tilmelde sig reeksamen på Arhus uni? -
Engelsk fp9 2020
ForumindlægHej Nogle der ved om der er kommet en engelsk fp9 2020 eller om der kun er en 2019? Skal have termin imorgen og er så nervøs. Er den svær? Hvad handler den om? -
Reeksamen skriftlig matematik A (HTX)
ForumindlægHej Nogle der har været oppe til sygeksamen i skriftligig matematik A, som Ian fortælle lidt om hvordan prøven er? Altså er det det samme type HTX matematik hvor man må bruge maple eller wordmat til løsningen af opg? En anden ting er om i oplever at sygeeksamen er sværer eller lettere ene de ek... -
Biologi FSA, digital
ForumindlægHey Så er biologi også færdig! -Hvordan gik det for jer, jeg fik 12... Selvom jeg syntes den var meget svær! -
Havet - den lille havfrue
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT, hvor det overordnede emne er Havet og jeg har valgt fagene engelsk A og Dansk A. Jeg skal skrive om "Den lille havfrue" som tekst og film, hvor jeg vil kigge på, hvordan disneys film adskiller sig fra H.C. Andersens eventyr. Jeg har kigget på noget nykritisk og... -
Haster! Hjælp! Prinsessen på glasbjerget
ForumindlægFørst og fremmest er der nogle her der kan hjælpe mig med folkeeventyret, nogle der har læst den? Jeg skal bruge det til et spørgsmål der bliver stillet til mig i en bog. -
Salg af div...tjek ud
Forumindlæghey....mangler lidt penge og vil gerne sælge nogle ting:1) GTA SAN ANDREAS PC SPIL (HELT NYT) 250 kr. og andre spil haves FIFA 2000 og FIFA 2002 sælges 50 kr pr. stk. andre spil haves spørg endeligt..2) LOMMEREGNER TI-83 (Sælger pga. studiestop) 400 kr.3) Magickort haves alt sælges 50 kr.skriv en... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
Guide til videregående ansøgninger
ForumindlægHejNu er jeg endelig blevet student, som mange andre, HJERTELIG TILLYKE til jer alle studenter. Sagen er den, at nu er min skole lukket ned for dens funktioner, hvilket vil sige at jeg ik har mulighed for at få råd om hvordan jeg skal søge ind osv. Vores gymnasium har heller ikke haft en fast stu... -
Matematik b 2007
ForumindlægNogen som har matematik b 2007 eksamenssæt - facit "IKKE FOLKESKOLE" -
Egnet til gymnasiet??
ForumindlægKære Alle :-) Jeg har lige nogle svar, som jeg meget gerne vil have svar på. Jeg går i 9 klasse. Hvad skal jeg gøre for, at alle mine lære egner mig til gymansiet? Min lære har sagt til mig, at jeg skulle tage 10 klasse, men det gider jeg SLET IKKE! Mit eneste drøm er, at komme ind på gymnasiet... -
IT-case
ForumindlægTil alle der skal op i IT-Case. Jeg syntes vi skal hjælpe hinanden med at finde relevante problemer i årets it-case eksamen. Derfor har jeg oprettet dette forum hvor vi kan hjælpe hinanden. -
Rend mig i traditionerne
ForumindlægHejJeg skal til at skrive opgave om Leif Panduros roman "rend mig i traditionerne" Men har problemer med at forstå tiden. Jeg er klar over at romanen langt fra er bygget kronologist op. Jeg har forstået det sådan at hovedpersonen David fortæller sin historie til en anden. - Men hvornår... -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
Kemi og fysik råd
ForumindlægHej i hjælpsomme bruger på studieportalen! Jeg er i gang med at fuldføre min hf uddannelse. Og min plan er at læse medicin, hvis jeg nu kommer ind. Jeg har i alt seks fag og kæmpe med, men frygter mest fysik kemi. Jeg ved ikke om det bare er i starten man bære denne følelse. Som det kendt, sk... -
videregående uddannelse
Forumindlæghejsa. når jeg er færdig med min hf, har jeg overvejet at søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse på Århus Unversitet, og jeg har i den forbindelses følgende spørgsmål: 1) hvor ligger det naturvidenskabelige fakultet rent geografisk(vedlæg gerne et kort, da jeg ikke er særlig kendt i årh... -
Hjælp til regler omkring SU i forbindelse med eksamensframelding og GSK
ForumindlægHej, jeg er i en spidsfindig situation lige nu. Jeg afslutter min enkeltfags HF til sommer. Og har alle de nødvendige fag påkrævet + de 3 valgfag. Engelsk A Matematik B Billedkunst B Mit problem består i at jeg på nuværende tidspunkt har Matematik på A-niveau. Jeg skal bruge et gennemsnit på ... -
Statistik - binomialfordelingen, 95%-konfidensinterval
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og læser op til min mundtlige mat a eksamen på hf. Jeg har dog lidt problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Først og fremmest: Hvad er forskellen på middeltal (gennemsnit) og middelværdi? Er det simpelthen bare at hvis jeg kaster 4 terninger 10 gange, så er middeltal... -
Hurtig rettelse af kort tekst!
ForumindlægDav dav! Jeg har lige en kort tekst, som jeg meget gerne vil have rettet igennem af en venlig sjæl! I må MEGET gerne lige skrive kort hvorfor jeg har lavet fejl! Så kan jeg jo også samtidigt lære noget :)På forhånd mange tak!DANSK:Børnehistorierne er tilsyneladende harmløse og muntre, men hver ga... -
Erfaring med at klage?
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med at klage over en eksamen? Jeg har været til fysikeksamen og jeg synes ikke min karakter var rimelig overhovedet. Men efter hvad jeg har forstået, er det at klage over en eksamen en lang og besværlig proces. Jeg vil prøve at snakke med skole...
