Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 132899
  • 24 TIMERS EKSAMEN: RENÆSSANCEN !!!!! HASTER

    Forumindlæg
    Jeg søger virkelig hjælp, da jeg lige har trukket min 24 timers eksamen i historie. Jeg har trukket perioden "Renæssancen - når mennesket kommer i centrum" og er på helt bar bund. Jeg har fået 6 forskellige bilag, hvor det første omhandler middelalderens mennesketype kontra renæssance...
  • Bestem a og b - højde over havet

    Forumindlæg
    http://i47.tinypic.com/4jt1rd.png --- Opgavebeskrivelse Jeg har lige løst en lignende opgave, men der brugte jeg potensregression til at bestemme a og b. Det tror jeg ikke, at jeg skal gøre her... Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg løser opgaverne?
  • Tredjegrads polynomium, bestem a og b

    Forumindlæg
    En funktion f er givet ved: f(x)=a*x3+b*x2 Grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b ps. Opgaven er uden hjælpemidler
  • Bestem tallene a og b i en funktion

    Forumindlæg
    Hej håber nogen kan hjælpe med dette spørgsmål: En funktion f er bestemt ved f(x) = b*ax Grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80) Bestem tallene a og b
  • Hjælp til andengradespolynomiet (symmetriske find konstant b?)

    Forumindlæg
    hej. jeg er ret forvirret over hvad jeg skal gøre her, hvis nogle kunne guide mig igennem det ville det hjælpe meget. sprøgsmål: Grafen for andengradespolynomiet f(x)=x^(2)+bx+8 er symmetriske omkring x=3 Bestem konstanten b
  • Reducér udtrykket 12 a + 6 b − 7 a + 2 b

    Forumindlæg
    Reducér udtrykket 12a+6b−7a+2b
  • f(x)=b*x^a

    Forumindlæg
    Opgave 6 Funktionen f (x)=b⋅ x^a opfylder, at f (2)=12 og f (4)=96. a) Bestem tallene a og b. Dvs at jeg kender to x og to y-værdier, men jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne a og b?
  • FSA matematik maj-juni 2004

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lavet en problemregning. Punkterne er: 1) papirfremstilling 2) En skoles papirforbrug 3) Papirforbrug 4) A4 og de andre Håber der er nogen der kan hjælpe. Det haster. Det kunne være super hvis nogen kunne sende mig opgaven eller sætte den ind her.
  • Tips til dansk eksamen (folkeskole)

    Forumindlæg
    Hey.Jeg skal til eksamen i dansk i morgen, og jeg tænkte på om der er nogen der har nogle tips til, hvordan man kommer op og scorer de høje karakterer.På forhånd tak :)
  • potensfunktion, find hhv. a og b

    Forumindlæg
    opgaven lyder: Funktionen f er givet ved f(x)=b*xa. Bestem tallene a og b, når det oplyses at f(1) = 12 og at f(x) falder med 7% når x vokser med 4%. Jeg ved det er noget med faktoren k /ka men hvordan finder jeg k?
  • hjælpe til matematik om omvendt proportional

    Forumindlæg
    hej. kan du hjælpe mig med denne matematik opgave? der står: om en variabel N oplyses, at den er omvendt proportional med kvadratet på en variabel d - bestem N udtrykt ved d
  • Matematik aflevering FSA maj14

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp da jeg ikke kan kontakte min lære pga. coronavirusen vi har en matematik aflevering for men jeg har svært ved en side, er der måske nogen der kan hjælpe mig?
  • Begreber til folkeskolens eksamen

    Forumindlæg
    Hej hvilke begreber er vigtige at have styr på når man skal op til eksamen?
  • Fsa Matematik december 2012

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan sende Fsa matematik 2012 december linket til mig, og opgaverne ? tak. - Har tænkt mig at øve til termin. (9.kl)
  • Bestem konstanterne a,b og c

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: Bestem konstanterne a, b og c, når det det for alle x≠4 skal gælde, at . Hvordan skal jeg gribe denne opgave an? Jeg ved at facit skal være .
  • Bestemmelse af a, b og c. I andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej, sidder lidt fast i denne opgave, så håber at nogen kan hjælpe mig lidt. Med til opgaven følger en figur, som jeg gengiver i ord. Opgaven lyder: f(x) = ax2 + bx + c Bestem a, b og c. Figur gengivet. På figuren ser man ser man en "glad" parabel, den skærer: y-aksen i (0,2) x-akse...
  • Emner til engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal til at skrive om mit selvvalgte emne til engelsk eksamen. Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne finde på et godt emne indenfor disse tre hovedemner: Love and identity Racism Gun crime. Håber i kan hjælpe :)
  • Eksamen - kort film

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret eksamen kortfilm? Jeg går på handelsskole I Horsens og har denne opgave for til mandag d. 8 nogen der har den? min mail er [email protected] Jeg vil gerne bytte for noget? har rigtig mange spændene opgaver liggende på min comp!
  • Engelsk eksamen i morgen - HJÆLPPPPP

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til engelsk mdt eksamen i morgen. nogle der vil hjælpe mig med at finde analyse modeller til at analysere * brev * sange * novelle * drama * taler det må godt være på dansk - for går vel ud fra man kan bruge det?
  • Billede kunst eksamen!!!!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal snart op i billedekunst eksamen, og ville høre om nogen havde nogle gode noter... Er virkelig desperat .... Hvis der også er nogle der har analyseret nogle værker ville det også være rart at have et par eksempler af dem... På forhånd tak !!! :D